Mijn bestelling is geplaatst vorige donderdag, maar wat kan mislopen, is blijkbaar ook misgelopen
het gaat om een aansluiting op een tweede adres aan zee, dus had ik gevraagd voor een activatie op een datum dat ik daar aanwezig ben, en om alle communicatie naar mijn hoofdadres te laten sturen.
Maar wat blijkt:
1. BBox2 heb ik gevraagd om te laten leveren bij een kiala-punt in de buurt van mijn hoofdadres. Toevallig ben ik deze week aan zee, en vanmorgen stond de postbode hier aan de deur, jawel, met de bbox.
2. Hier zat ook de bevestigingsbrief in de bus, dus ook naar het verkeerde adres gestuurd.
3. in de brief staat dat er 29/7 een technieker langskomt, terwijl ik dus voor activatie op 16/8 gevraagd hebt.
Dus nog maar eens teruggebeld naar BGC, opnieuw 10 min wachtmuziek
Hopelijk is het deze keer wel in orde. Gelukkig staan de tarieven juist vermeld in de brief, dan ben ik daar al gerust van, of heb ik toch al een bewijs zwart-op-wit bij een foutieve factuur.