Constant her-verbinden

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
OSTKD4rKz
Starter
Starter

Hallo,

Ik ervaar recent problemen met mijn draadloos internet verbinding op mijn laptop van Toshiba. Ik dacht eerst dat het probleem wel een tijdelijke storing was, maar het is al een goeie week zo. Mijn internet valt dus een paar seconden weg, en dat herstelt hij vanzelf mijn verbinding. K'vraag me af waardoor dit komt.

Ik heb geprobeerd m'n router, modem te resetten, maar helaas. Met kabel heb ik geen problemen, het draadloos surfen op de PS3 gaat ook normaal. Alleen op deze laptop blijkbaar niet.
Ik gebruik een statisch IP adres, maar geen idee of dit relevant is. Laptop is 2 jaar oud. (VIsta).
Als je meer info nodig hebt, laat het me weten, ik weet alleen niet zo goed wat meer ik moet vermelden.
Suggesties of enige uitleg zou heel welkom zijn. :)

Mod edit: rood is voor moderators, cf. gedragsregels.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Volgens mij komt dit doordat je in het ROOD post !
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Is het terwijl er onweer in de buurt zit?

Voor ik vdsl2 had was de kabel naar de centrale vrij lang.
Regelmatig gebeurde het met onweer in de buurt (niet eens heel dichtbij) dat ik of packetloss had of de verbinding wegviel die zich daarna weer herstelde.
OSTKD4rKz
Starter
Starter

Sorry, ben het gewoon om in rood/oranje te typen. :lol: En er was inderdaad onweer vanochtend, maar mijn probleem gebeurde ook bij het mooie weer. Vanmiddag heb ik geen problemen ervaren. Raar genoeg gebeurt dit heel weinig, durf bijna zeggen niet, als ik online speel, maar wel als ik op internet surf of chat.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Al virus en malware gescand?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 179 keer

Ik neem aan dat je wel al gewoon een firmware-update van de router hebt gedaan en de meest recente driver gebruikt voor de draadloze kaart in je laptop?
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”