Hallo allemaal,
Een tijdje geleden werd ik opgebeld door iemand van Telenet om over te stappen naar hun voor internet. Die persoon ging me later terugbellen, omdat ik nog een lopend adsl-contract heb.
Nu wil ik eigenlijk sneller overstappen, maar ik kan die persoon via de Telenet klantendienst niet bereiken want tele-verkoop zou door een extern bedrijf gedaan worden. Weet er iemand welk bedrijf dit doet voor Telenet?
De reden is dat de persoon aan de telefoon zei dat de promoties van dat eerste geprek nog zouden gelden op het moment dat hij me terug zou contacteren, en niet de eventuele promoties die er op dat moment zijn.
Vriendelijke groeten, Dimi.
Verkoop-call center
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
hoelang is het geleden want de afgelopen maanden is er niks veranderd in de promos van telenet !
Let wel voor de schadevergoeding van belgacom !
Download je veel ? want zo te lezen is het momenteel een ramp voor de mensen die veel downloaden bij telenet.
Let wel voor de schadevergoeding van belgacom !
Download je veel ? want zo te lezen is het momenteel een ramp voor de mensen die veel downloaden bij telenet.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Stop a.u.b. met operator, in dit geval Telenet, bashing !proximusboyke schreef:Download je veel ? want zo te lezen is het momenteel een ramp voor de mensen die veel downloaden bij telenet.
Dit
Dit is ook het eerste dat in mij opkomt,niet klant bij telenet,maar wel het actiefste in het telenet forum.Astralon schreef:Stop a.u.b. met operator, in dit geval Telenet, bashing !proximusboyke schreef:Download je veel ? want zo te lezen is het momenteel een ramp voor de mensen die veel downloaden bij telenet.
- proximusboyke
- Elite Poster
olei een fanboy
potverdorie na al wa te lezen is hier en op tik kan je maar tot doe conclusie komen zeker !!!
Of ben jij stekeblind misschien, en heb je graag dat de mensen 12 maand voor niks vastliggen zoals bij scarlet
ik ben wel klant bij telenet voor digitale tv
potverdorie na al wa te lezen is hier en op tik kan je maar tot doe conclusie komen zeker !!!
Of ben jij stekeblind misschien, en heb je graag dat de mensen 12 maand voor niks vastliggen zoals bij scarlet
ik ben wel klant bij telenet voor digitale tv
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik denk dat proximusboyke z'n opmerking terecht was... hij stelde de poster trouwens ook de vraag of hij veel downloade (dus het is aan hem om daar op te antwoorden), en gaf aan dat er een mogelijk probleem is (en vermelde duidelijk dat hij het elders gelezen had en het geen eigen mening was) als je "veel" download.
Genoeg informatie dus voor de poster om verder het nodige onderzoek te doen.
Genoeg informatie dus voor de poster om verder het nodige onderzoek te doen.
- proximusboyke
- Elite Poster
weetjewel het ga mij niet aan
ik kan downloaden zonder naar uren en metertjes te kijken !!!!
Als U jullie bezoekers om te tuin willen leiden is dat jullie zaak !
Ik wilde aleen een punt maken zolang je een formule kiest bij telenet tot turbo geen probleem je hebt een limiet waar ge u moet aan te houden, maar kies je turbo omdat ge denkt onbeperkt te dowloaden zou je wel eens bedrogen kunnen uitkomen en zijn er betere alternatieven.
dat kan ik toch opmaken in al wat ik lees !!
bijkomend de poster zei dat hij toch vervroegd naar telenet wilde gaan dus hem waarschuwen voor de eventuele boete !!!! of is dat ook niet toegestaan
ik kan downloaden zonder naar uren en metertjes te kijken !!!!
Als U jullie bezoekers om te tuin willen leiden is dat jullie zaak !
Ik wilde aleen een punt maken zolang je een formule kiest bij telenet tot turbo geen probleem je hebt een limiet waar ge u moet aan te houden, maar kies je turbo omdat ge denkt onbeperkt te dowloaden zou je wel eens bedrogen kunnen uitkomen en zijn er betere alternatieven.
dat kan ik toch opmaken in al wat ik lees !!
bijkomend de poster zei dat hij toch vervroegd naar telenet wilde gaan dus hem waarschuwen voor de eventuele boete !!!! of is dat ook niet toegestaan
Laatst gewijzigd door proximusboyke 11 jul 2010, 13:27, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
proximusboyke schreef:olei een fanboy
Of ben jij stekeblind misschien
Ik ben niet stekeblind maar ik probeer wel objectief te zijn.
Ik heb Turbonet van Telenet en ik ben op dit moment data aan het verzamelen.
Op het moment dat die data beschikbaar is zal ik ze posten.
proximusboyke schreef:ik ben wel klant bij telenet voor digitale tv
En wat heeft dat met internet te maken?
- proximusboyke
- Elite Poster
ik zou zeggen van harte gefeliciteerd !!!!! want dan ben jij waarschijnlijk DE GROOTSTE UITZONDERING der klanten
als ge met 30 gb in het rood staat en jij maal 1000 en nog altijd sjiek !!!!!
-
- Elite Poster
1000 x 30 = 30000 GB = 30 TBproximusboyke schreef:ik zou zeggen van harte gefeliciteerd !!!!! want dan ben jij waarschijnlijk DE GROOTSTE UITZONDERING der klanten
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
man man man, en dan vragen mensen zich af waarom forumgebruikers wegblijven.
Hint proximusboyke, het is door mensen gelijk u.
Telenet is momenteel mss niet erg communicatief over wat er aan het gebeuren is, en er zitten wat haken en ogen aan hun oplossing/aanbod maar jij bent geen klant, en je fantaseert er hier maar op los, om toch maar te kunnen roepen dat bgc beter is. Stop daar gewoon eens mee.
En ja, ik ben WEL telenet klant, en OOK edpnet klant, dus ik kan netjes de vergelijking maken tussen de dsl wereld en telenet.
(allez momenteel niet, want blijkbaar heeft men vdsl lijn het onweer niet overleefd, nog iets waar telenet beter tegen bestand is ... )
Hint proximusboyke, het is door mensen gelijk u.
Telenet is momenteel mss niet erg communicatief over wat er aan het gebeuren is, en er zitten wat haken en ogen aan hun oplossing/aanbod maar jij bent geen klant, en je fantaseert er hier maar op los, om toch maar te kunnen roepen dat bgc beter is. Stop daar gewoon eens mee.
En ja, ik ben WEL telenet klant, en OOK edpnet klant, dus ik kan netjes de vergelijking maken tussen de dsl wereld en telenet.
(allez momenteel niet, want blijkbaar heeft men vdsl lijn het onweer niet overleefd, nog iets waar telenet beter tegen bestand is ... )
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
Dan moet je misschien ook dit topic (pagina 5) op TIK eens lezen.r2504 schreef:Ik denk dat proximusboyke z'n opmerking terecht was...
Daar citeert hij mij maar gebruikt dan nog eens verkeerde data, alleen maar met de bedoeling om Telenet in discrediet te brengen .
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat wil ik u ook wel eens in het belgacom forum zien zeggen.Astralon schreef:Stop a.u.b. met operator, in dit geval Telenet, bashing !
Ge moet dan ook stekeblind zijn om niet in te zien dat telenet het hier serieus aan het verkloten is. De manier waarop belgacom het regelt is tenminste duidelijk.FlashBlue schreef:Telenet is momenteel mss niet erg communicatief over wat er aan het gebeuren is, en er zitten wat haken en ogen aan hun oplossing/aanbod maar jij bent geen klant, en je fantaseert er hier maar op los, om toch maar te kunnen roepen dat bgc beter is. Stop daar gewoon eens mee.
En om even terug on topic te gaan: het ziet er naar uit dat Dimi72 zijn zinnen heeft gezet om klant te worden bij telenet, het enige dat wij kunnen doen is hem daar zo goed mogelijk bij helpen.
@Dimi72: Ga naar de dichtsbijzijnde belcompany en zeg dat ge klant wilt worden van telenet, ze zullen u met open armen ontvangen. Of bel naar 015 666 666.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
Woops, nog een fanboy.Trojan schreef:Dat wil ik u ook wel eens in het belgacom forum zien zeggen.Astralon schreef:Stop a.u.b. met operator, in dit geval Telenet, bashing !
Als ik op een ander forum of topic, operator bashing zie dan zal ik ook reageren.
En jij bent wel de laatste die mij dingen moet komen verwijten. We weten al lang dat je uit de hand van Belgacom eet dus laat het a.u.b. niet te veel opvallen.
Of om het met jouw woorden te zeggen "ik moet me niet door een ISP in de poep te laten nemen".
Ik dacht dat de promotie van toen ging over twee maanden gratis internet. Rond die periode loopt mijn adsl contract af. Daarmee kan ik rustig overstappen. Weet er iemand af dat klopt? Die promoties waren van mei, denk ik.
Ik download niet veel, een paar gigabytes per maand, maar ik heb het graag snel, want ik werk ook van thuis.
Ik download niet veel, een paar gigabytes per maand, maar ik heb het graag snel, want ik werk ook van thuis.
-
- Elite Poster
Welk abonnement zou je dan nemen?
Op dit moment zie ik niet veel promoties bij Telenet.
Je kan zelf de huidige promoties controleren op: http://telenet.be/225/0/1/nl/thuis/prom ... cties.html
Op dit moment zie ik niet veel promoties bij Telenet.
Je kan zelf de huidige promoties controleren op: http://telenet.be/225/0/1/nl/thuis/prom ... cties.html
Hallo Astralon,
Ik wil een SmartShake+ nemen : ComfortNet XL + telefonie. Momenteel is de promotie een wireless access point, maar dat heb ik eignelijk al.Volgens mij was er in mei ook nog die twee maanden gratis internet bij. Dat brengt voor mij meer op. Dus zou ik graag dat verkoops-call center contacteren.
Het call center van Telenet zelf kan me die vorige promotie niet meer toekennen.
Ik wil een SmartShake+ nemen : ComfortNet XL + telefonie. Momenteel is de promotie een wireless access point, maar dat heb ik eignelijk al.Volgens mij was er in mei ook nog die twee maanden gratis internet bij. Dat brengt voor mij meer op. Dus zou ik graag dat verkoops-call center contacteren.
Het call center van Telenet zelf kan me die vorige promotie niet meer toekennen.
-
- Elite Poster
Ik denk dat de kans klein is dat je aan de gegevens van het call center kan komen.
En als de mensen van Telenet de korting niet meer kunnen toekennen dan kunnen de mensen van een extern call center dat mijns inziens ook niet.
En als de mensen van Telenet de korting niet meer kunnen toekennen dan kunnen de mensen van een extern call center dat mijns inziens ook niet.
- proximusboyke
- Elite Poster
volgens mij ben je beter af met de goldschake (digitale tv inbegrepen)
want neem nu je krijgt die 2 maand gratis dan betaal je 10 x 45€ = 450 op jaarbasis
indien een goldschake+ met digitale tv krijg je 4 maand gratis 8 x 55€ = 440 daarboven 6 maand 8 euro korting voor hd digicorder 48€
dus 440 - 48 = 392€ op jaarbasis
minder betalen en meer krijgen lijkt me leuk , maar je kan natuurlijk andere eisen hebben.
want neem nu je krijgt die 2 maand gratis dan betaal je 10 x 45€ = 450 op jaarbasis
indien een goldschake+ met digitale tv krijg je 4 maand gratis 8 x 55€ = 440 daarboven 6 maand 8 euro korting voor hd digicorder 48€
dus 440 - 48 = 392€ op jaarbasis
minder betalen en meer krijgen lijkt me leuk , maar je kan natuurlijk andere eisen hebben.
-
- Elite Poster
Dan ga je ervan uit dat Dimi72 al kabel heeft want anders moet hij nog eens iets meer dan 13 euro per maand bij betalen voor zijn kabel.proximusboyke schreef:volgens mij ben je beter af met de goldschake (digitale tv inbegrepen)
Sowieso betaal je na één jaar 12 x 10 = 120 euro meer.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan kan je trouwens ook niet genieten van die 4 maand gratis denk ik.Dimi72 schreef:Ik heb al digitale televiesie van Telenet, en heb mijn eigen Digicorder.