Wat vinden jullie van de nieuwe Belgacom decoder release ?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

De meest recente software release van de Belgacom decoder is he30.mpp2.rel2-59. Er zijn redelijk wat verbeteringen en ook nieuwe features. Wat vinden jullie van deze nieuwe release ?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik vind maar 1 verbetering heb den indruk dat hij sneller reageerd
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Dat is de bedoeling.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Probeer eens meer dan 2 opnames te maken op verschillende kanalen. Tot je grote verbazing zul je merken dat dit allemaal gewoon lukt. Want wat gebeurd er ? Als de decoder merkt dat hij de opname niet (meer) locaal kan opnemen, zal de opname gebeuren op een server van Belgacom. Deze opname is dan geldig gedurende 30 dagen en je kan er naar kijken volgens het principe van VoD (Video on Demand) . Deze feature noemt men nVPR (waar de "n" staat voor "network") ofte network Personal Video Recording.

Een andere feature is "fast zapping". Het zappen van het ene naar het andere kanaal neemt minder dan een seconde in beslag en verslaat hiermee de zapping tijd van Telenet.

En er zijn nog meer verbeteringen. De bedoeling van deze thread is om na te gaan wat de gebruikerservaringen zijn.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Die fast zapping -> EINDELIJK.

Wanneer gaat het probleem opgelost worden dat serieopnames op France4 gewoon niet werkt?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik heb juist gekeken en bij mij toont hij nog altijd opnameconflict
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik heb gemerkt dat er nu iets staat dat als je op help drukt :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Network PVR werkt hier nog niet, is volgens mij nog in test!
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

2 vragen over die n-pvr :angel:
- Is dat gratis?
- Als ik het goed begrijp slaagt hij extern op, hoeveel kan men dan extern opslagen??
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik merk dat de box een beetje sneller is en sneller zapt maar een wereldwonder is dat nog niet.
Wat voor mij ook belangrijk is, is dat nu op een paar kanalen waaronder NGC-wild eindelijk mijn surround goed wordt aangestuurd en ik dus geluid krijg uit mijn center speaker. Hopelijk komt dit ook naar de andere kanalen. Wil BGC alstublieft stoppen met stereo te verpakken in multichannel PCM?
Hoewel het hier ook nog niet werkt is die N-PVR een mooi toekomstperspectief. Het volgende model digibox zou zo kunnen besparen op een hard-disk maar dat geld kan je dan uitgeven aan snelle hardware.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Changelog:

Code: Selecteer alles

MPP2 is de firmware die 
•	een groot aantal MPP1-gerelateerde problemen oplost 
•	NPVR (Networking PVR) toelaat 
•	retransmissie aankan 
•	Fast zapping activeert 
 
Welke verbeteringen zijn mogelijk met 
 
•	Geen tussenschermen meer voor  
1.	Veranderen van instellingen 
2.	Huur van een film 
•	Mijn aankopen 
3.	Te consulteren via PIN code 
4.	Snel zappen met CH + & Ch - 
•	Aspect Ratio 
5.	Vertikale balken bij 4x3 uitzendingen 
•	Geen PVR instelling in het menu  
6.	Standaard settings zijn nu -5 min. (max.) et + 20 min. (max.) 
•	Opeenvolgende opnames 
7.	Geen conflict zonder de standaard settings te wijzigen 
•	Handmatige opname 
8.	Is nu na middernacht ook mogelijk 
•	HD opname + kijken 
9.	Lukt bij  1HD-1SD vanaf het ogenblik nPVR actief staat 
•	Kinderslot 
10.	Default poster is veranderd in 'BelgacomTV' 
11.	Adult content pin code is nodig vooraleer de poster en de beschijving zichtbaar zijn. 
•	Teruggaan van poster naar filmlijst  
12.	Naar de laatst bekeken film van de lijst 
•	Huren van gratis content 
13.	PIN code wordt niet meer gevraagd 
•	PPV 
14.	Programma info beschikbaar  
•	Versneld spoelen 
15.	X8, x32, x64 
•	Help  
16.	Terug beschikbaar 
Ik heb gisteren getest om 2 verschillende programma's op te nemen van een verschillend kanaal, en hij gaf een conflict voor die programma's.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Trojan schreef:Changelog:

Code: Selecteer alles

MPP2 is de firmware die 
•	een groot aantal MPP1-gerelateerde problemen oplost 
•	NPVR (Networking PVR) toelaat 
•	retransmissie aankan 
•	Fast zapping activeert 
 
Welke verbeteringen zijn mogelijk met 
 
•	Geen tussenschermen meer voor  
1.	Veranderen van instellingen 
2.	Huur van een film 
•	Mijn aankopen 
3.	Te consulteren via PIN code 
4.	Snel zappen met CH + & Ch - 
•	Aspect Ratio 
5.	Vertikale balken bij 4x3 uitzendingen 
•	Geen PVR instelling in het menu  
6.	Standaard settings zijn nu -5 min. (max.) et + 20 min. (max.) 
•	Opeenvolgende opnames 
7.	Geen conflict zonder de standaard settings te wijzigen 
•	Handmatige opname 
8.	Is nu na middernacht ook mogelijk 
•	HD opname + kijken 
9.	Lukt bij  1HD-1SD vanaf het ogenblik nPVR actief staat 
•	Kinderslot 
10.	Default poster is veranderd in 'BelgacomTV' 
11.	Adult content pin code is nodig vooraleer de poster en de beschijving zichtbaar zijn. 
•	Teruggaan van poster naar filmlijst  
12.	Naar de laatst bekeken film van de lijst 
•	Huren van gratis content 
13.	PIN code wordt niet meer gevraagd 
•	PPV 
14.	Programma info beschikbaar  
•	Versneld spoelen 
15.	X8, x32, x64 
•	Help  
16.	Terug beschikbaar 
Ik heb gisteren getest om 2 verschillende programma's op te nemen van een verschillend kanaal, en hij gaf een conflict voor die programma's.
Hier lukt het ook nog niet.
En die fast zapping is dat een onderdeel van de firmware of van het achterliggend netwerk? Ik had de indruk dat de snelheid daarvan al verhoogd was net voor de nieuwe firmware. Dus ik denk dat er iets veranderd is aan het netwerk ipv software.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Een combinatie van beide waarschijnlijk.

Het is nu zo dat er een grotere buffer is tussen het uitzenden en het ontvangen van uw beeld, zo kunnen foute pixels opnieuwe verstuurd worden naar de decoder, zo heeft de klant minder last van storingen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
vervaeke
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 sep 2009, 17:20

alfadude schreef:Ik merk dat de box een beetje sneller is en sneller zapt maar een wereldwonder is dat nog niet.
Wat voor mij ook belangrijk is, is dat nu op een paar kanalen waaronder NGC-wild eindelijk mijn surround goed wordt aangestuurd en ik dus geluid krijg uit mijn center speaker. Hopelijk komt dit ook naar de andere kanalen. Wil BGC alstublieft stoppen met stereo te verpakken in multichannel PCM?
Hoewel het hier ook nog niet werkt is die N-PVR een mooi toekomstperspectief. Het volgende model digibox zou zo kunnen besparen op een hard-disk maar dat geld kan je dan uitgeven aan snelle hardware.
Enkele vragen :
Levert Belgacom echt 5.1 surround sound of een flauw afkooksel?
Welke decoder gebruik je, welke andere kanalen krijg je nog in surround door?

De sd digicorder van telenet (heb ik nu) is niet in staat surround sound te produceren. Ik heb echter ook belgacom tv met de Tilgin decoder (huur). Werkt surround met die decoder?
Espresso
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 apr 2010, 22:29

Zappen gaat vlugger. Das al iet.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Trojan schreef:Een combinatie van beide waarschijnlijk.

Het is nu zo dat er een grotere buffer is tussen het uitzenden en het ontvangen van uw beeld, zo kunnen foute pixels opnieuwe verstuurd worden naar de decoder, zo heeft de klant minder last van storingen.
Maar een grotere buffer betekent toch meer tijd nodig om de zender te laden? Ik begrijp het precies niet helemaal.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

vervaeke schreef:Enkele vragen :
Levert Belgacom echt 5.1 surround sound of een flauw afkooksel?
Welke decoder gebruik je, welke andere kanalen krijg je nog in surround door?
De laatste decoders hebben hdmi en een s/pdif interafce, dus in theorie moet het perfect mogelijk zijn om 5.1 door te sturen, maar het zal van de zenders afhangen of ze dit ook effectief doen.

tomw schreef:Maar een grotere buffer betekent toch meer tijd nodig om de zender te laden? Ik begrijp het precies niet helemaal.
Ze zullen de omliggende kanalene mee bufferen?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

rowan schreef:Network PVR werkt hier nog niet, is volgens mij nog in test!
Ja, dit klopt, net als fast zapping is er nog geen volledige roll out. Een klein aantal heeft deze features al wel en voor het grote publiek zit het er aan te komen. Al bij al een geslaagde nieuwe versie, zelfs zonder deze 2 nieuwe features.
Espresso
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 apr 2010, 22:29

Wat mij het meeste stoort is dat gezoem als de decoder afstaat . :eek:
Espresso
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 apr 2010, 22:29

Espresso schreef:Wat mij het meeste stoort is dat gezoem als de decoder afstaat . :eek:
Maarja, wachten op de nieuwe types misschien.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

tomw schreef:Maar een grotere buffer betekent toch meer tijd nodig om de zender te laden? Ik begrijp het precies niet helemaal.
Klopt. Er is iets meer vertraging maar de frames worden genummerd en daarom kan de decoder dus zien dat er een frame ontbreekt of dat er sprake is van een fout in een bepaald frame (datacheck, CRC error, ...) en vraagt een retransmit (net zoals voor Fast Internet). Resultaat is serieuze kwaliteitsverhoging, d.w.z. geen artficacten meer, geen audio glitches, etc. voor zover uiteraard de foutcontrole hier in slaagt.
Laatst gewijzigd door quistnix 10 jul 2010, 23:15, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

tomw schreef:Maar een grotere buffer betekent toch meer tijd nodig om de zender te laden? Ik begrijp het precies niet helemaal.
Ze zullen de omliggende kanalene mee bufferen?[/quote]

Ik denk niet dat het zo kan gaan. Neem nu dat je op HD kanaal 31 staat, dan zou hij 30 en 32 ook bufferen. 3HD- streams?
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

tomw schreef:Ik denk niet dat het zo kan gaan. Neem nu dat je op HD kanaal 31 staat, dan zou hij 30 en 32 ook bufferen. 3HD- streams?
Uiteraard niet. Elke stream gaat op de centrale broadcast servers gebufferd worden. De frames worden gemarkeerd. Iets wat in een broadcast omgeving in principe totaal onuitgegeven is. Hierdoor kunnen de decoders retransmit aanvragen. Zie mijn eerdere post.
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Als alles zo goed zal werken als hier gezegd wordt vind ik de update alleszinds al zeer geslaagd.

Is er eigelijk een mogelijkheid om jezelf aan te bieden als tester? Ik kan me wel voorstellen dat Belgacom op zoek is naar mensen die dat willen.
Laatst gewijzigd door tomw 11 jul 2010, 00:05, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

tomw schreef:Als alles zo goed zal werken als hier gezegd wordt vind ik de update alleszinds al zeer geslaagd.

Is er eigelijk een mogelijkheid om jezelf aan te bieden als tester? Ik kan me wel voorstellen dat Belgacom op zoek is naar mensen die dat willen.
Meestal gaat het om Belgacom medewerkers die reageren op interne aanvragen. Ik ken de procedure helemaal niet om tester te zijn als niet-medewerker. Volgens mij is het puur een kwestie van geluk (zoals in de Lotto) als je door Belgacom wordt aangeschreven om gratis deel te nemen aan nieuwe technologie. Bvb. de bewoners van een bepaalde straat in Marche-en-Famenne kregen een brief in de bus of ze wouden deelnemen aan het FTTH project. Uiteraard moeten die mensen een contract ondertekenen dat ze ten alle tijde hinder kunnen - en vooral zúllen - ondervinden.
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Je moet gewoon geluk hebben dat 1 of anderen director of projectmanager in uw straat woont
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

quistnix schreef:
tomw schreef:Als alles zo goed zal werken als hier gezegd wordt vind ik de update alleszinds al zeer geslaagd.

Is er eigelijk een mogelijkheid om jezelf aan te bieden als tester? Ik kan me wel voorstellen dat Belgacom op zoek is naar mensen die dat willen.
Meestal gaat het om Belgacom medewerkers die reageren op interne aanvragen. Ik ken de procedure helemaal niet om tester te zijn als niet-medewerker. Volgens mij is het puur een kwestie van geluk (zoals in de Lotto) als je door Belgacom wordt aangeschreven om gratis deel te nemen aan nieuwe technologie. Bvb. de bewoners van een bepaalde straat in Marche-en-Famenne kregen een brief in de bus of ze wouden deelnemen aan het FTTH project. Uiteraard moeten die mensen een contract ondertekenen dat ze ten alle tijde hinder kunnen - en vooral zúllen - ondervinden.
Awel, ik was vorige week eens binnengesprongen tijdens een opleiding RRI, en heb daar aan de lesgever ook eens gepolst of ik mee kon doen als proefkonijn. Maar blijkbaar heeft bgc vaste regio's die ze gebruiken voor software updates te testen, maar de klanten zijn hier zelf niet van op de hoogte. Misschien dat het voor vaste bgc'ers anders is, maar wij externe konden ons niet opgeven als proefkonijnen.

Wat betreft fiber is het een heel ander verhaal, belgacom zal ook wel serieus onderzocht hebben welke regio het best kan dienen om dit te testen. En uiteraard moet er ook de medewerking zijn van de gemeente in kwestie zelf.

Om maar een voorbeeld te geven, in één van de twee proefgemeentes moesten ze nieuwe leidingen in de grond steken om fiber door te blazen. Bgc stapt naar de gemeente, vraagt de nodige vergunningen aan, maar dan komt de gemeente ineens af met dat ze de water en gasleidingen ook ineens willen vervangen.

- nieuwe leiding wordt in de grond gestoken
- grond dicht
- nieuwe leiding wordt getest
- grond terug open
- oude leiding wordt door nieuwe leiding vervangen
- grond terug dicht
- terug testen van de nieuwe leiding
- grond terug open
- oude leiding er uit

En dan pas kan belgacom beginnen met zijn leidingen voor fiber in de grond te steken. Dit voorval heeft maanden vertraging gekost. (quote van diezelfde lesgever)

Hinder hebben ze daar wel ondervonden, geloof me.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

vervaeke schreef: Enkele vragen :
Levert Belgacom echt 5.1 surround sound of een flauw afkooksel?
Welke decoder gebruik je, welke andere kanalen krijg je nog in surround door?

De sd digicorder van telenet (heb ik nu) is niet in staat surround sound te produceren. Ik heb echter ook belgacom tv met de Tilgin decoder (huur). Werkt surround met die decoder?
Bij mijn HD-box is het zo dat er Multichannel PCM naar mijn versterker wordt gestuurd.
Normaal kan die daar perfect mee overweg.
Maar BGC stuurt over die multichannel gewoon stereo. Enkel links-voor en rechts-voor krijgen signaal al de rest is stil.
Omdat normaal bij multichannel de versterker het geluid 1 op 1 moet doorsturen komt er niets uit mijn center speaker.
Dat is een ramp voor het normale klankbeeld dat je moet hebben. Bij stereo kan ik de versterker zo instellen dat hij de center mee in gebruik neemt, dus niet bij multichannel en dat is dus voor mij het hele probleem.
Verder heb ik nog nooit echte 5.1 gehoord via BGC dus waarom ze het zo doen is mij een raadsel.
Ze kunnen het anders, dat bewijst momenteel NGC-wild.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 8 keer

alfadude schreef: Maar BGC stuurt over die multichannel gewoon stereo. Enkel links-voor en rechts-voor krijgen signaal al de rest is stil.
Omdat normaal bij multichannel de versterker het geluid 1 op 1 moet doorsturen komt er niets uit mijn center speaker.
Ik heb een Yamaha surround versterker en die kan ik wel degelijk dwingen om de 2.0 die in hun 5.1 verstopt zit, als Prologic II te interpreteren (waardoor er een soort van surround ontstaat).
alfadude schreef: Verder heb ik nog nooit echte 5.1 gehoord via BGC dus waarom ze het zo doen is mij een raadsel.
Ze kunnen het anders, dat bewijst momenteel NGC-wild.
Als ik me niet vergis zijn er een aantal Franse zenders die in echte 5.1 doorgegeven worden.

-Eric-
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Wicky schreef:Ik heb een Yamaha surround versterker en die kan ik wel degelijk dwingen om de 2.0 die in hun 5.1 verstopt zit, als Prologic II te interpreteren (waardoor er een soort van surround ontstaat).
Spijtig genoeg heeft mijn Onkyo die functie niet.
Wicky schreef:Als ik me niet vergis zijn er een aantal Franse zenders die in echte 5.1 doorgegeven worden.
Ik kijk nooit naar franse zenders dus dat kan mij ontgaan zijn.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”