Mijn vriendin is Base en ik ook. Nu wil ik overschakelen naar Mobile Vikings.
Zal mijn vriendin nog gratis naar mij kunnen bellen? (via het netwerk van Base?)
Gratis minuten bellen ook naar Mobile Vikings?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Gratis minuten die je bij BASE krijgt, zijn gratis naar andere BASE-klanten, maar ook klanten op het BASE-netwerk (dus Mobile Vikings, Symio, enz.)
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Jim Mobile, en Scarlet Mobile niet vergeten hé.Lord Utopia schreef:Gratis minuten die je bij BASE krijgt, zijn gratis naar andere BASE-klanten, maar ook klanten op het BASE-netwerk (dus Mobile Vikings, Symio, enz.)
Ik vermeld het er maar even bij dat 0.facebook.com NIET gratis is bij JIM Mobile (en anderen) ookal staat er bovenaan gratis toegang door BASE!
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja, daarom die "etc.", als we zo alle operatoren moeten opsommen die actief zijn op het BASE-netwerk...honda4life schreef: Jim Mobile, en Scarlet Mobile niet vergeten hé.
Ik vermeld het er maar even bij dat 0.facebook.com NIET gratis is bij JIM Mobile (en anderen) ookal staat er bovenaan gratis toegang door BASE!
Trouwens, volgens mij is Scarlet actief op het Proximus-netwerk. Lijkt me anders vrij dom.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Scarlet Mobile is inderdaad Proximus netwerk. Was vroeger anders maar sinds de fusie met bgc zijn deze overgeschakeld.
Net zoals Jim vermoed ik overigens... Er is allesinds nog een partij die op het base netwerk zat en nu bij proximus is.
Net zoals Jim vermoed ik overigens... Er is allesinds nog een partij die op het base netwerk zat en nu bij proximus is.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Jim zat vroeger toch bij base, wanneer zouden ze overgeschakeld zijn?krisken schreef:Scarlet Mobile is inderdaad Proximus netwerk. Was vroeger anders maar sinds de fusie met bgc zijn deze overgeschakeld.
-
- Moderator
- Contacteer:
Nu ik wat meer tijd heb eens opgezocht. Niet Jim Mobile maar TMF mobilesilencer schreef:Jim zat vroeger toch bij base, wanneer zouden ze overgeschakeld zijn?krisken schreef:Scarlet Mobile is inderdaad Proximus netwerk. Was vroeger anders maar sinds de fusie met bgc zijn deze overgeschakeld.
http://www.radiovisie.eu/be/nieuws.rvsp?art=00068771
http://www.zdnet.be/news/68770/the-mobi ... im-mobile/
Telefonie = EDPnet + OVH
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Inderdaad, TMF is proximus als ik me niet vergiskrisken schreef:Nu ik wat meer tijd heb eens opgezocht. Niet Jim Mobile maar TMF mobilesilencer schreef:Jim zat vroeger toch bij base, wanneer zouden ze overgeschakeld zijn?krisken schreef:Scarlet Mobile is inderdaad Proximus netwerk. Was vroeger anders maar sinds de fusie met bgc zijn deze overgeschakeld.
http://www.radiovisie.eu/be/nieuws.rvsp?art=00068771
http://www.zdnet.be/news/68770/the-mobi ... im-mobile/
En wat Jim > Scarlet betreft, zal je zeker gelijk hebben dat het Proximus geworden is.
Ik geef je 99% kans dat je dan wel gratis naar je vriendin kan bellen.
Je kan het natuurlijk eens navragen bij de support van MV, denk dat dat daar wel een goede "menselijke" support hebben en je graag verder helpen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Moderator
- Contacteer:
SImpel te testen hé...zoek vrienden met een nummer die bij base horen (bvb iemand met MV, wil gerust mijn nummer eens geven aan je vriendin ) en check of er extra belminuten zijn bijgekomen? Desnoods koop je een prepaid kaartje van één of andere provider en klaar?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
base prepaid 24/7 tarieven
als je nu voor 20 € herlaadkaart koopt...en altijd naar Mobile V. belt...(dus base)....kan je dan 180 minuten bellen en 360 sms'en sturen, vooraleer je opgeladen bedrag daalt? hoelang is die lading geldig....vind ik nergens terug.....
kan interessanter zijn voor wederhelft base prepaid te maken ipv aldi talk (als ik MV neem)
als je nu voor 20 € herlaadkaart koopt...en altijd naar Mobile V. belt...(dus base)....kan je dan 180 minuten bellen en 360 sms'en sturen, vooraleer je opgeladen bedrag daalt? hoelang is die lading geldig....vind ik nergens terug.....
kan interessanter zijn voor wederhelft base prepaid te maken ipv aldi talk (als ik MV neem)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
De gratis minuten en sms'en zijn 30 dagen geldig. De herlading zelf is 1 jaar geldig.satsurfer schreef:base prepaid 24/7 tarieven
Als je met 90 gratis minuten en 180 sms'en genoeg hebt per maand, is herladen voor 15 EUR goedkoper. De beltarieven zijn dezelfde, maar als je sneller herlaadt, heb je ook sneller weer gebruik van de gratis minuten en sms'en.
In onze situatie is het zelfs interessanter om voor 10 EUR te herladen. Het hangt allemaal af van je bel- en sms-gedrag.