Syntax schreef:Scarlet rekent 60 K/s per user wat in principe al een heel pak meer is dan Skynet of Teleklets.
Geen limieten betekent ook een bende die met de bandbreedte gaan lopen. Ik hoop dat er wél limieten komen die ruim genoeg liggen voor de normale gebruiker. (50 Gig of zo). Dan kan de snelheid een pak omhoog en is iedereen kontent. Behalve de overdreven bigbanders en die kunnen we best op het netwerk missen.
PS Wat doet ge met meer dan 100 giga per maand? Laat staan meer dan 500 en die users zijn er hoor!
Zoals ik in een andere tread al opmerkte: ik haal tussen de 150 K/s en de 400K een ruime snelheid voor ADSL en ik ben er zeer content mee.
Syntax, pleit gij nu echt voor limieten? Zelfs na de uitval vanmiddag is gebleken dat vrijwel niemand de 3Mbit norm haalt ! De leechers kunnen de snelheid misschien wel naar benden trekken, maar er is duidelijk meer aan de hand. Als A2F limieten invoert speelt ze haar grootste troef kwijt ... dan kan ik beter telenet houden en extra blokken bijkopen (& A2F laten vallen), waar ik kan downloaden tegen 850KB/s (en dit haal ik effectief).
Van die users die 500GB of meer halen hoor je misschien wel vaak, maar dit zijn dan ook enkele pieken in de statistieken. De gemiddelde user zal zeker niet zoveel halen.
Het feit dat jij minimum 150KB/s tot 400KB/s is wel uitzonderlijk bij A2F (je bedoelt toch wel effectief kilobyte/s ?) ... In dat geval kan ik goed geloven dat jij tevreden bent, maar een groot deel haalt de 150KB/s zelfs niet ... een andere groep moet al tevreden zijn met een 56K verbinding! Persoonlijk wens ik men niet te schikken onder een snelheid van minimum 300KB/s. Dit is een redelijke tegemoetkoming naar het product dat zij verkopen. Alles wat daaronder ligt is onaanvaardbaar.
In de huidige toestand ga ik mijn abonnement zeker al opzeggen, ik betaal momenteel 80€ aan internet gewoon omdat ik telenet blijf aanhouden omwille van het onbetrouwbaar karakter van A2F (zie nog maar naar vanmiddag!).