Wat is jou Sagem VDSL modem firmware versie?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Wat is jou Sagem VDSL firmware?

Je kan het checken met de web interface en dan naar "Advanced Settings > Status" te gaan. Het staat dan onder "INFORMATION" bij VDSL version.

De mijne is Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21. Wat me erg oud lijkt. Het heeft ook nog het super vervelende multicast probleem op het LAN, waardoor zeroconf/bonjour networking niet werkt. Dit probleem is in de twee laatste versies van de BBOX al wel opgelost (het is een verkeerde firewall configuratie, die je zelf niet kan aanpassen).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Leg eens de box af en herstart hem. Er is vorige week een nieuwe firmware uitgekomen. Als dat niet lukt, kan je ook nog reset to factory settings doen, dat zou het moeten forceren.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21

Nog steeds dus :)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Naar die firmware moet ge niet kijken. Die is al sind jaar en dag hetzelfde.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Trojan schreef:Naar die firmware moet ge niet kijken. Die is al sind jaar en dag hetzelfde.


Ik was onder de indruk dat een fw update nodig was voor compatibiliteit met de eventueel nieuwe lijnprofielen ?
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Dat klopt, maar dat is een andere firmware.

Zie deze thread: viewtopic.php?f=43&t=26479

Van wat ik weet kunt ge deze firmware niet regelen (manueel updaten).
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

dan hebbe we het toch over hetzelfde ?

VDSL Version Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21

Of begrijp ik je nu verkeerd.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Als ik naar de Sagem telnet en dan ver doe kom ik op de volgende versie:

Version: 4.0.21.3.3.1.32.1.1.1.6.Fast3464.60.00.G0
Platform: Sagem F@ST346X Compilation Time: 09-Jul-08 14:56:30
Tag: NRCbelgacom-multimode-fast346xopenrgorig3-3-1-32-1-1-1-64-2-10-0-43

Ik heb trouwens het apparaat ge-reboot, uitgezet/aangezet, etc, maar geen nieuwe firmware gekregen, nog steeds de brakke 2007 versie.
Laatst gewijzigd door littlebighuman 05 jul 2010, 14:09, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

60I11U-60I01U
Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Het ziet ernaar uit dat iedereen de oude Belgacom firmware heeft? Zal toch niet zijn dat Belgacom Edpnet een partij oude modems heeft aagesmeerd en EDPnet geen licenties heeft voor de nieuwe firmware van Belgacom?

@EDPnet is dit waar, dan aub default firmware van Sagem terug!

Nu zit ik dus zonder multicast support op het locale LAN, VOIP dat niet werkt via een andere provider dan EDPnet, geen 802.11n wifi, geen WPA2, etc. Tjonge, jonge wat ben ik blij dat ik destijds dit modem niet gekocht hebt! :eek:
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

littlebighuman schreef:Het ziet ernaar uit dat iedereen de oude Belgacom firmware heeft? Zal toch niet zijn dat Belgacom Edpnet een partij oude modems heeft aagesmeerd en EDPnet geen licenties heeft voor de nieuwe firmware van Belgacom?
Wat zijt gij allemaal uit uw nek aan het lullen?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Trojan schreef:
littlebighuman schreef:Het ziet ernaar uit dat iedereen de oude Belgacom firmware heeft? Zal toch niet zijn dat Belgacom Edpnet een partij oude modems heeft aagesmeerd en EDPnet geen licenties heeft voor de nieuwe firmware van Belgacom?
Wat zijt gij allemaal uit uw nek aan het lullen?


Fijn. Ik "lul" gewoon wat af, zie de vraagtekens. De mensen met EDPnet Sagems hier in deze thread hebben allemaal een oude firmware versie, vandaar. Het is niet zo gekke vraag denk ik persoonlijk gebaseerd op 15+ jaar ervaring aan IT-projecten. Waarom shipped EDPnet sowieso modems met zo'n knal oude versie? Hoe ziet het management van die DSLAMS/Sagems er sowieso uit? Is het een infrastructuur van Belgacom, en distribueert Belgacom de firmware voor alle Sagems, inclusief die van EDPnet (ik hoop het niet) of heeft EDPnet zijn eigen infra voor de distributie van de firmware? Ontwikkelen ze nu de firmware in een soort van joint-venture met Belgacom? Of nemen ze een licentie van Belgacom af?

Maar ik zal wel ophouden met lullen.

Ps.
- Een modem reset naar factory settings, een reboot, een restart, uitzetten/aanzetten leiden allemaal niet tot een firmware update op de EDPnet sagems zoals jij claimt
- De firmware is belangrijk omdat in ieder geval de laatste twee Belgacom updates het firewall/multicast probleem oplossen (firewall chain 20 policy), zonder deze update is mijn netwerk "blind" omdat op het lokale LAN multicast niet werk (dus geen zeroconf/bonjour networking)
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Het ZTC platform bij Belgacom ken ik. Maar om te weten te komen hoe dat bij EDPnet zit, zal er hier toch door iemand van EDPnet met de juiste kennis je vraag moeten beantwoorden.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

littlebighuman schreef:- Een modem reset naar factory settings, een reboot, een restart, uitzetten/aanzetten leiden allemaal niet tot een firmware update op de EDPnet sagems zoals jij claimt
Ik claim nergens dat dit ook voor edpnet klanten is. Ik spreek enkel voor belgacom klanten waar het normaal gezien wel lukt. Ik heb het thuis getest en daar ging alles vlekkeloos. Als belgacom geen toelating geeft of edpnet wil de nieuwe firmware niet, dan hebben jullie gewoon pech.

Zoals ik al zei; GEDULD!
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Ik ben ook bij EDPnet ik heb wel de nieuwe firmware. Gewoon de modem terug naar de fabriek instelling gezet en klaar was kees.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Dommel hier ... ook met de nieuwe firmware
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

idem hier bij Dommel de nieuwe firmware, na een reboot.

Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Iemand al ervaring met de ScarletBox? Is hier ook al een nieuwe firmware voor?
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Ter info. Ik stelde de volgende vraag aan EDPnet:

- Het modem draait op een oude Belgacom firmware. De bbox zelf is tenmiste al twee versies verder. Het multicast probleem zou met een nieuwe versie opgelost moeten zijn. Zal het modem zichzelf gaan updaten binnenkort?

Antwoord:

We communiceren nu met Belgacom ivm de firmwareupgrade en zullen u op de hoogte houden via het ticket.
rds
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 dec 2005, 01:02
Locatie: Brecht

EDPNET, modem deze week ontvangen: Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

rds schreef:EDPNET, modem deze week ontvangen: Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47


Damn, en ik heb die van mij vorige week gekregen met de oude Firmware :(

Check elke dag, maar hij is nog niet geupdate. Zie ook reactie van EDPnet op mijn vraag hierboven.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

:banana: :beerchug: :bdaysmile:

Goed nieuws! Kreeg een ticket-update van EDPnet dat mijn firmware nu ge-update zou moeten zijn. Dat was nog niet het geval, maar na een factory restore, begon het modem zich te updaten. Het duurde wel ongeveer 20 minuten, na een paar minuten kwam ik erachter dat er opeenvolgende firmwares geinstalleerd weren:

Oorspronkelijk:
Version: 4.0.21.3.3.1.32.1.1.1.6.Fast3464.60.00.G0
Platform: Sagem F@ST346X
Compilation Time: 09-Jul-08 14:56:30

Tussentijdse updates:
Version: 4.0.21.3.3.1.32.1.1.1.6.Fast3464.60.00.GR
Platform: Sagem F@ST346X
Compilation Time: 02-Mar-09 17:18:02

Version: 4.0.21.3.3.1.32.1.1.1.6.Fast3464.60.I0.1U
Platform: Sagem F@ST346X
Compilation Time: 26-Jan-10 12:31:27

En dan de huidige:
Version: 4.0.21.3.3.1.32.1.1.1.6.Fast3464.60.A0.22
Platform: Sagem F@ST346X
Compilation Time: 09-Apr-10 17:13:27

En de VDSL versie is nu:
Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47

Ik weet niet zeker of dat ze allemaal waren, er waren zeker meer dan zes restarts van het modem.

Nog meer goed nieuws is dat er nu WPA2 ondersteuning is en dat multicast/broadcasting op het lokale netwerk nu werkt!
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

Gaat er dan ook een update komen voor diegene die geen factory reset doen? Maw dat deze automatisch installeert?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Normaal wel, maar die push zal misschien langer op zich laten wachten. Bij een factory reset wordt er direct naar de laatste nieuwe firmware gezocht.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Wel een nieuwe bug in deze firmware. De DHCP server kun je niet instellen om adressen boven x.x.x.63 uit te delen. Schijnt bekend probleem te zijn. Ik ga ff googlen 8)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Is de configuratie onmogelijk via de webinterface of deelt hij gewoon geen ip's boven 63 uit ongeacht de instellingen?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Trojan schreef:Normaal wel, maar die push zal misschien langer op zich laten wachten. Bij een factory reset wordt er direct naar de laatste nieuwe firmware gezocht.

Hier toch niet (al paar reset's gedaan).
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Volgens mijn coach gaan ze regio per regio upgraden, dus het kan zijn dat ze bij u nog moeten beginnen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Trojan schreef:Is de configuratie onmogelijk via de webinterface of deelt hij gewoon geen ip's boven 63 uit ongeacht de instellingen?


Via de webinterface lukt het niet. Ik heb ook geprobeerd om de config te downloaden, die aan te passen, dan terug te uploaden, maar als je dan in de webinterface kijkt staat er terug weer: 192.168.1.63. Ook als je als start-adres b.v. op 192.168.1.100 hebt staan. Download terug de config en open je die in een editor dan zul je zien dat die weer terug op .63 staat. Ik heb het nog niet via rg_conf_set geprobeerd.

Vooralsnog niet direct een superprobleem. Ik heb met DHCP-statics-op-basis-van-mac-adres IPs nu dan maar in de 100-range gedaan en dan een kleine dynamic range van .50 naar .60.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Trojan schreef:Volgens mijn coach gaan ze regio per regio upgraden, dus het kan zijn dat ze bij u nog moeten beginnen.


Als ik mijn EDPnet ticket goed lees, dan lijkt het alsof je Belgacom opdracht gegeven hebben om specifiek mijn modem te upgraden (ben ik niet 100% zeker van). Misschien best om even online een ticket aan te maken met het verzoek te upgraden?
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

littlebighuman schreef:
Trojan schreef:Volgens mijn coach gaan ze regio per regio upgraden, dus het kan zijn dat ze bij u nog moeten beginnen.


Als ik mijn EDPnet ticket goed lees, dan lijkt het alsof je Belgacom opdracht gegeven hebben om specifiek mijn modem te upgraden (ben ik niet 100% zeker van).
Dat is perfect mogelijk.

Misschien best om even online een ticket aan te maken met het verzoek te upgraden?
Neen. Heb eens f*** geduld, je zal de update wel krijgen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Misschien best om even online een ticket aan te maken met het verzoek te upgraden?
Neen. Heb eens f*** geduld, je zal de update wel krijgen.


Kalm aan zeg, beetje gefrustreerd? Wat maakt jou dat nu uit of iemand een ticket aanmaakt? Via het ticket was mijn firmware in 2 dagen in ieder geval ge-upgrade. Ik betaal voor een dienst, dan mag ik toch wel een ticket aanmaken als iets niet werkt?

Proef hier toch wel de Belgische mentaliteit van niet klagen, buigen en nemen. Daar kom je toch geen ruk mee verder?
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Neen, hij is het beu dat mensen lopen te zagen en te klagen voor iets dat infeite momenteel nog helemaal geen nut voor ze heeft.
er is blijkbaar een gefaseerde udpate gepland, wacht er dan gewoon op...
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

FlashBlue schreef:Neen, hij is het beu dat mensen lopen te zagen en te klagen voor iets dat infeite momenteel nog helemaal geen nut voor ze heeft.
er is blijkbaar een gefaseerde udpate gepland, wacht er dan gewoon op...


Ik had de update dus wel nodig. Ik had geen WPA2 en geen multicast op mijn netwerk. Dat betekende o.a. dat 2 printers, een AppleTV en een NAS niet te vinden zonder die direct te adresseren. Verder moest ik op 2 iPhones, 2 laptops, een iPad en een desktop hierdoor wifi opnieuw configureren en IP's moest gaan hernummeren. Het apparaat was tot minder in staat dan mijn 4 jaar oude ADSL modem. Ik heb de tijd niet om een hele dag te prutsen op zo'n apparaat die gewoon niet werkt zoals te verwachten is en ik weet echt wel waar ik het over heb.

Waarom moet ik in godsnaam geduld hebben met een bedrijf? Gaan zij geduld hebben als ik niet aan mijn betalingsverplichting voldoe? Ik ben helemaal niet onredelijk, doe zelf veel onderzoek, schrijf ook mijn bevindingen en oplossingen terug in dit forum en geef o.a. in deze thread aan tevreden te zijn met EDPnet.

Begrijp echt niet waarom een ticket aanmaken om je firmware te upgraden nu zo'n probleem is voor sommige mensen. Dat moet je toch lekker zelf weten?

Enfin, way of topic.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Je mag uiteraard altijd een ticket aanmaken. En ik denk echt niet dat Trojan een zodanig gefrusteerd persoon is 8) Hij is er in ieder geval altijd om tips te geven, mensen te informeren, enfin een gewaardeerde userbase poster. My 2 cents ;-)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

quistnix schreef:En ik denk echt niet dat Trojan een zodanig gefrusteerd persoon is 8)
Ge meost eens weten quistnix, ge moest eens weten. :-(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Trojan schreef:
quistnix schreef:En ik denk echt niet dat Trojan een zodanig gefrusteerd persoon is 8)
Ge meost eens weten quistnix, ge moest eens weten. :-(

Allez Trojan, niet opgeven hé maat ! Maar dat je de nodige frustatie ondervindt is wel heel reëel. Belgacom techniekers moeten wel heel veel klanten frustaties te slikken krijgen. En voor goed menende techniekers zoals jij zal het heus niet makkelijk zijn om steeds weer geconfronteerd te moeten worden met onodige scheldtirades, volledig onbegrip en zelfs fysieke aggressie ! Ik steun je onvoorwaardelijk.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik heb nog geen tweeloop onder mijn neus gekregen, enkel maar gezaag.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Trojan schreef:Ik heb nog geen tweeloop onder mijn neus gekregen, enkel maar gezaag.

Normaal ook, wij zijn de enige mensen waarbij ze face to face kunnen spreken.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Trojan schreef:Ik heb nog geen tweeloop onder mijn neus gekregen, enkel maar gezaag.


Ik kan jouw reacties alleen maar steunen.
Hoe graag je ons ook wil helpen, als medewerker daar kan je niet alles doen, en dat weet ik.
Persoonlijk vind ik de boxen geen goede modems met de eigen firmware maarja...
Hier zitten mensen de er iets meer van weten... en dus wat lastiger doen over de "gebreken" maar toch vergeten ze dat ze met een tweede router een PPPoE-sessie kunnen maken en héél veel problemen kunnen oplossen!

Ik ben blij dat we u,en alle andere techniekers hier hebben!
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”