Beste
Vanavond heb ik zoals gewoonlijk mijn factuur gekregen.
Toen ik mijn factuur ontvangen heb moest ik wel eventjes gaan zitten!
Sinds eind mei heb ik mijn 3G laten activeren op mijn gsm. Nu de eerste keer heb ik mij laten vangen door mijn 3G 2uur aan te laten staan in het buitenland, toen heeft met dat 25euro gekost maar ik heb dat gewoon betaald zonder veel moeite. dus een totaal van 57euro.
Nu vandaag heb ik opnieuw een factuur ontvangen, Deze keer een van 120 euro! Mijn abbonoment kost 20 euro, en 10 euro erbij.
Ik moest toch even gaan zitten toen ik dit las. Ik werd zot toen ik dit las.
Nu alles ziet er vrij normaal uit buiten dit
Ik heb 136 connecties gehad, waarvan ik er 48 moet betalen. (hunk? ik heb 3G??) en dit kost mij 80 euro ??? en nu komt de clue helemaal tijdens deze connecties is er 249 KB verbruikt???
Ik bedoel ik heb 3G van 10 euro per maand?
Graag meer informatie hierover want ik heb geen idee wat te doen. Ik ben allesinds niet van plan ze te betalen. Ik heb nergens gevonden dat ik een connectie kost moet betalen voor mijn 3G, het klinkt ook helemaal niet logisch dat ik dit moet betalen, het is voor mij dan goedkoper om per uur te gaan betalen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Factuur van proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
ik betaal in het buitenland via mijn 3G altijd per uur omdat het altijd goedkoper dan voor mij.
Laatste kerstmis in polen voor 3 weken en totaal kosten 68€
Laatste pasen in polen voor 2 weken en totaal kosten 43€
Nu deze zomer weer 3 weken polen en schat kosten op een totaal van 70€ weer ofzo.
Moest ik dit doen per mb dan zou ik ver boven de 200€ komen denk ik per keer.
Laatste kerstmis in polen voor 3 weken en totaal kosten 68€
Laatste pasen in polen voor 2 weken en totaal kosten 43€
Nu deze zomer weer 3 weken polen en schat kosten op een totaal van 70€ weer ofzo.
Moest ik dit doen per mb dan zou ik ver boven de 200€ komen denk ik per keer.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Starter Plus
- Twitter: trIx0r
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
Maar dit is juist waarom ik de 3G genomen heb. Ze verzekerde mij (en ik benadruk even hier zitten geen buitelandse connecties bij) dat ik niet meer dan 200 mb verbruikt heb. Op de factuur staat dat ik zowel betaal voor de 3G als voor de connecties.
Nu op de klantedienst van proximus moet ik nu niet meer rekenen daar is niemand meer.
Nu op de klantedienst van proximus moet ik nu niet meer rekenen daar is niemand meer.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik ken de abonnementen van Proximus niet, maar vroeger waren er waarbij je ofwel X traffiek mocht verzetten ofwel Y aantal verbindingen maken. Misschien is het iets in deze trend?
Welke optie heb je?
Welke optie heb je?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Starter Plus
- Contacteer:
Sinds een paar weken maken ze reclame voor de 3G van 10 euro per maand.devilkin schreef:Ik ken de abonnementen van Proximus niet, maar vroeger waren er waarbij je ofwel X traffiek mocht verzetten ofwel Y aantal verbindingen maken. Misschien is het iets in deze trend?
Welke optie heb je?
Dit is de link
http://customer.proximus.be/nl/Surf_Mob ... Table.html
Ik heb de favorite.
Ben je zeker dat deze al geactiveerd is?
Kijk eens op MyProximus. Bij mij was het ook zo dat het niet direct actief was (net zoals de gratis SMS en dergelijke) toen ik overstapte naar Proximus maar pas een paar dagen later.
Het waren natuurlijk wel geen weken..
Kijk eens op MyProximus. Bij mij was het ook zo dat het niet direct actief was (net zoals de gratis SMS en dergelijke) toen ik overstapte naar Proximus maar pas een paar dagen later.
Het waren natuurlijk wel geen weken..
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Morgen bellen ... enige optie denk ik.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Starter Plus
- Contacteer:
Ben net via de technische dienst binnen geraakt, deze persoon bevestigd dat de 3G aan staat maar ziet ook dat ik nog aan het betalen ben.devilkin schreef:Morgen bellen ... enige optie denk ik.
Hij verzekerde me dat de fout bij hen lag. Nu maar hopen dat het een beetje goed komt.... en ik wou mijn factuur nog wel als domicili zetten! niet dus!
**EDIT **
klante dienst vetelt me net dat het verbruik wel klopt, ik heb namelijk 35.000 kb teveel gebruikt. En dit zou 120 euro kosten.
Volgens de site van proximus zou dit 0.03 cent per mb zijn dus na even snel te rekenen kwam ik uit op iets meer dan 1 euro....
Op naar de volgende persoon
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Hier 8000 EUR excl. BTW... Met een 3G router, nog geen 1 min gebruik voor een test-applicatie, daarna uitgeschakeld voor de rest van 't verblijf (beurs) maar we zijn zogezegd een 10-tal dagen verbonden geweest op het SFR netwerk... Hoewel de router niet onder stroom was, en de externe batterij losgekoppeld was.
Meteen in gebreke gesteld... Maar ondertussen (4 maand later) hebben ze de uitgaande gesprekken geblokkeerd op onze GSM nummers.
Als men belt naar de klantendienst word men niet professioneel geholpen en verwijst men ons telkens door naar de boekhouding waar de wachttijden oplopen, en na een tijdje word de verbinding gewoon afgesloten en mogen we opnieuw proberen...
En dit voor de business klantendienst... Terugbellen doen ze niet... Het kost ons meer om naar hen te bellen, mochten we die tijd factureren zitten we al ver boven dat bedrag. ***sigh***
Meteen in gebreke gesteld... Maar ondertussen (4 maand later) hebben ze de uitgaande gesprekken geblokkeerd op onze GSM nummers.
Als men belt naar de klantendienst word men niet professioneel geholpen en verwijst men ons telkens door naar de boekhouding waar de wachttijden oplopen, en na een tijdje word de verbinding gewoon afgesloten en mogen we opnieuw proberen...
En dit voor de business klantendienst... Terugbellen doen ze niet... Het kost ons meer om naar hen te bellen, mochten we die tijd factureren zitten we al ver boven dat bedrag. ***sigh***
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb Internet On GSM Favorite bij proximus. Ik heb maandelijks pakweg 800 sessies op m'n factuur staan voor minder dan 80 MB... En ik moet niks bijbetalen.
Bij die Internet On GSM Favorite betaal je immers niet meer per sessie (that's the point).
Nu, de eerste keer ging het ook mis bij mij hoor. Klantendienst gebeld en ze hebben het volledige bedrag van Internet (iets van 65 euro toen) gecrediteerd op de volgende factuur.
Bij die Internet On GSM Favorite betaal je immers niet meer per sessie (that's the point).
Nu, de eerste keer ging het ook mis bij mij hoor. Klantendienst gebeld en ze hebben het volledige bedrag van Internet (iets van 65 euro toen) gecrediteerd op de volgende factuur.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Oeioei, dat klinkt allemaal niet zo goed. :-S Ik ga er mij voorlopig niet aan wagen. Ik wens iedereen met problemen veel geluk toe.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ja, in België helemaal geen problemen... Het zijn gewoon de buitenlandse providers die "n'importe quoi" factureren...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Starter Plus
- Contacteer:
Het probleem lag bij hun en het is eigenlijk wel grappig.
Ik heb het MTV generation abbonoment, daar zit dus 10MB mobile internet op, nu heb ik ook de favorite internet laten activeren van 200MB.
Wat blijkt nu, deze zijn niet compatibel met elkaar, dus mijn gsm heeft 10 MB gebruikt, en vanaf dan is de meter beginnen te lopen.
Proximus erkend de fout en gaat het volledige internet bedrag crediteren.
Ik heb het MTV generation abbonoment, daar zit dus 10MB mobile internet op, nu heb ik ook de favorite internet laten activeren van 200MB.
Wat blijkt nu, deze zijn niet compatibel met elkaar, dus mijn gsm heeft 10 MB gebruikt, en vanaf dan is de meter beginnen te lopen.
Proximus erkend de fout en gaat het volledige internet bedrag crediteren.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vind die Proximus-factuur trouwens de meest ingewikkelde factuur die ik ooit onder ogen heb gehad. Oké, ik zit met speciale tariefplannen en abonnementen en CUG-calls en kortingen en weet ik veel, maar toch... Simpelweg m'n "prijs per sms" aflezen gaat niet.
Enfin ja, Yokke, blij dat het nog vlot (en netjes) afgehandeld is. Die MTV Generation-abonnementen geven nogal vaker van die fratsen. Die specificaties drukken alle andere mogelijke opties virtueel weg van je account...
Enfin ja, Yokke, blij dat het nog vlot (en netjes) afgehandeld is. Die MTV Generation-abonnementen geven nogal vaker van die fratsen. Die specificaties drukken alle andere mogelijke opties virtueel weg van je account...
Staat toch allemaal online: tijd, (af)zender, promo, prijs. Zelfde voor gesprekken, data etcmeon schreef:Ik vind die Proximus-factuur trouwens de meest ingewikkelde factuur die ik ooit onder ogen heb gehad. Oké, ik zit met speciale tariefplannen en abonnementen en CUG-calls en kortingen en weet ik veel, maar toch... Simpelweg m'n "prijs per sms" aflezen gaat niet.
Natuurlijk niet op papier want dat zouden nogal een paar pagina's zijn...
Code: Selecteer alles
18/06/2010 19:19 1234567890 600 SMSen 0,0000
18/06/2010 19:15 1234567890 600 SMSen 0,0000
18/06/2010 19:05 1234567890 600 SMSen 0,0000