Belgacom decoder (Cisco SACIS 5020) & 2 USB aansluitingen?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
doeternietoe2
Member
Member

De handleiding wat erbij zit is ook niet volledig. Heel veel mogelijke aansluitingen worden niet eens uitgelegd (moet voor mij ook niet).
Maar ik vraag mij toch af waarvoor front & back USB dient? Ik heb al een USB stick er ingestoken maar er komt niks te voorschijn.
Ik vermoed dat men de opnames ermee kan overzetten? Of misschien komt deze feature nog?
Hoe kan mijn anders opnames sharen gelijk een DVDR of VHS recording uit te wisselen?

Greetz
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

doeternietoe2 schreef:De handleiding wat erbij zit is ook niet volledig. Heel veel mogelijke aansluitingen worden niet eens uitgelegd (moet voor mij ook niet).
Maar ik vraag mij toch af waarvoor front & back USB dient? Ik heb al een USB stick er ingestoken maar er komt niks te voorschijn.
Ik vermoed dat men de opnames ermee kan overzetten? Of misschien komt deze feature nog?
Hoe kan mijn anders opnames sharen gelijk een DVDR of VHS recording uit te wisselen?

Greetz
De usb aansluitingen op zowel modem en decoder worden momenteel niet gebruikt. Waarschijnlijk in de toekomst ook niet trouwens...
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”