Droid X reclame - eventjes lachen met Iphone

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

http://www.scribd.com/doc/33748159/droidxad

"And most importantly, it comes with a double antenna design. The kind that allows you to hold the phone any way you like and use it just about anywhere to make crystal clear calls." :P
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Wat valt er eigenlijk te lachen ? Ik zou eerder als titel zetten: "weer een klone "
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

technieker schreef:Wat valt er eigenlijk te lachen ? Ik zou eerder als titel zetten: "weer een klone "
Wat er te lachen valt: wel, dat is simpel: te telefoon verliest zijn verbinding niet als de telefoon op een bepaalde manier wordt vastgehouden, de iphone doet dat wel.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

'k Vind hem wel goed. :D
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Feitelijk mogen ze ermee lachen zoveel ze willen. Ze worden simpelweg verpletterd door de iPhone, ook al heeft die problemen. Nokia en Motorola lachen er ook mee maar ik zou eerder zeggen dat ze groen lachen...

Anderzijds zouden die problemen er natuurlijk niet mogen zijn. Daarom zal ik ook nooit bij de eersten zijn die zo'n pas uitgekomen toestel koopt. Eerst wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Mobile Viking schreef:Feitelijk mogen ze ermee lachen zoveel ze willen. Ze worden simpelweg verpletterd door de iPhone
We zien wel zeker... de verkoopscijfers zijn indrukwekkend, maar - zoals ik me al afvroeg - hoeveel nieuwe ? 95% is volgens mij mensen die upgraden...

En dan nog - "Why so serious..." ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Mobile Viking schreef:Ze worden simpelweg verpletterd door de iPhone, ook al heeft die problemen. Nokia en Motorola lachen er ook mee maar ik zou eerder zeggen dat ze groen lachen...
Nokia is nogaltijd de grootste smartphone fabrikant ter wereld en heeft wereldwijd een martkaandeel van iets meer dan 40%, en dat tegenover de 10% van apple.
Er zijn nu zelfs al meer smartphones met het android besturingssysteem dan iOS.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

redman schreef:
Mobile Viking schreef:Ze worden simpelweg verpletterd door de iPhone, ook al heeft die problemen. Nokia en Motorola lachen er ook mee maar ik zou eerder zeggen dat ze groen lachen...
Nokia is nogaltijd de grootste smartphone fabrikant ter wereld en heeft wereldwijd een martkaandeel van iets meer dan 40%, en dat tegenover de 10% van apple.
Wil je dan ook even vermelden dat nokia zijn marktaandeel elk jaar daalt met ettelijke procenten terwijl apple en android stijgen. Binnen 10 jaar staat nokia onderaan de ladder.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hangt ervanaf kan alsnog zijn dat ze met iets spectaculairs over de brug komen, .. eens een naam verlies je die moeilijk, maar dan moet je er ook gebruik van maken, ..

persoonlijk zal ik nooit een beperkte telefoon kopen, .. toch niet een iphone, .. iets waar je verplicht bent een bepaald abonnement te nemen al zeker niet. Ik heb graag dat iets kan veranderen en kan aangepast worden naar mijn noden. Daarom dat android wel aanspreekt langs de andere kant zie ik dat het iets is van google en dat schrikt eigenlijk een beetje af !

Simpel weg vanwege hun standpunten inzake privacy, veel bedrijven realiseren zich dit misschien niet maar privacy en anonimiteit is wat het internet groot gemaakt heeft, niemand heeft behoefte aan een plaats waar ze nog eens elke stap die je doet in het oog gehouden wordt, dat doet de staat werkgevers enz.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Trojan schreef:Wil je dan ook even vermelden dat nokia zijn marktaandeel elk jaar daalt met ettelijke procenten terwijl apple en android stijgen. Binnen 10 jaar staat nokia onderaan de ladder.
Dat denk ik niet. Nokia verliest aan iPhone en Android, maar zij zitten ook niet stil eh. Nokia heeft 't voordeel dat hun gebruikers best wel merk-trouw zijn en de MeeGo-filmpjes zien er al netjes uit en Symbian^3 is al bij al niet eens zo slecht.
Ik heb een Symbian S60v5-phone (de Nokia 5800XM) en ben daar, zelfs na dat ik paar dagen met een HTC Desire heb kunnen spelen, niet zo ontevreden over.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

meon schreef:Dat denk ik niet. Nokia verliest aan iPhone en Android, maar zij zitten ook niet stil eh. Nokia heeft 't voordeel dat hun gebruikers best wel merk-trouw zijn
Ik ben ook altijd een Nokia fan geweest... maar 5 jaar geleden was er dan ook geen/amper Android, iPhone of Windows mobile. De keuze was toen dus eerder Nokia versus andere "domme" telefoons, echter sinds de grote opkomst van de Smartphone moeten we toch vaststellen dat Nokia een beetje met een identiteitscrisis zit en niet echt een passend antwoord heeft.
meon schreef:de MeeGo-filmpjes zien er al netjes uit en Symbian^3 is al bij al niet eens zo slecht.
Symbian^3 is redelijk, maar met uitzondering van het home screen en pinch-to-zoom absoluut niet vernieuwend of anders dan bijvoorbeeld de 5800XM. Ook MeeGo ziet er wat mij betreft alles behalve flashy uit, en voor je dit OS op een telefoon zal vinden zijn we misschien wederom een jaar verder (en dan moeten de applicaties/developers nog volgen !). Ondertussen mag je dan wel een mooie aankondiging hebben zoals de N8... maar zal je daar ooit Symbian^4 of MeeGo op kunnen draaien ?
meon schreef:Ik heb een Symbian S60v5-phone (de Nokia 5800XM) en ben daar, zelfs na dat ik paar dagen met een HTC Desire heb kunnen spelen, niet zo ontevreden over.
Ik heb ook een 5800XM... en als ik dat prijs/kwaliteit met een iPhone of Android vergelijk dan ben ik ook wel tevreden, maar ondertussen heb ik toch wel ernstige twijfels of m'n volgende telefoon na meer dan 10 jaar nog een Nokia zal zijn !
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

meon schreef:
Trojan schreef:Wil je dan ook even vermelden dat nokia zijn marktaandeel elk jaar daalt met ettelijke procenten terwijl apple en android stijgen. Binnen 10 jaar staat nokia onderaan de ladder.
Dat denk ik niet. Nokia verliest aan iPhone en Android, maar zij zitten ook niet stil eh.
Daar zien we toch niet veel van
Nokia heeft 't voordeel dat hun gebruikers best wel merk-trouw zijn
Ik ben ook heel merktrouw, maar het heeft zijn grenzen.
en de MeeGo-filmpjes zien er al netjes uit en Symbian^3 is al bij al niet eens zo slecht.
Ieder zijn meug.
Ik heb een Symbian S60v5-phone (de Nokia 5800XM) en ben daar, zelfs na dat ik paar dagen met een HTC Desire heb kunnen spelen, niet zo ontevreden over.
Ik heb ook een 5800XM gehad en nu een htc hero. Ik was blij dat ik van mijn nokia verlost ben, toch wel mijn grootste miskoop qua telefoons.

Ze hebben zich serieus mispakt aan symbian. Ze hebben er enorm veel geld in gestoken om het op te kopen en open source te maken, maat dat was buiten google gerekend dat op een paar jaar android uitbracht en zo met alle aandacht ging lopen. En ondertussen wachten we nog steeds tot symbian volledig open source is.

Veel developers hebben ze er in ieder geval niet mee gewonnen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
John778
Starter
Starter

Heeft er iemand deze telefoon toevallig al gereserveerd via internet? Ik wilde t hier http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoon ... sku=871831 doen, maar ik ben daar eigenlijk een beetje huiverig voor... voor je t weet zit je weer ergens aan vast... iemand een idee?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Mobile Viking schreef:Feitelijk mogen ze ermee lachen zoveel ze willen. Ze worden simpelweg verpletterd door de iPhone, ook al heeft die problemen. Nokia en Motorola lachen er ook mee maar ik zou eerder zeggen dat ze groen lachen...

Anderzijds zouden die problemen er natuurlijk niet mogen zijn. Daarom zal ik ook nooit bij de eersten zijn die zo'n pas uitgekomen toestel koopt. Eerst wachten tot de kinderziektes er uit zijn.
is dat omdat er zoveel mensen die telefoon op voorhand besteld hadden en gewoon een kat in de zak gekocht hebben ... of willen mensen gewoon rommel, .. ik denk dat het meer het eerste gaat zijn.

Zeg nu zelf zou jij een telefoon kopen die continue wegvalt, ik snap trouwens niet dat ze zulke fouten kunnen maken ze, of tenminste als je weet dat hij wegvalt zou jij hem dan nog kopen !?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”