welke beste formule bij 2 adressen

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Welke is de beste/gemakkelijkste/goedkoopste formule om internet te nemen op 1 adres gedurende een 10-tal maanden en de overige 3 maanden internet op een ander adres in een andere stad, waarbij er telkens dus maar voor 1 adres betaald wordt, namelijk dat adres waar de lijn (het internet) op dat moment geactiveerd Bedoeling is dat dit jaar na jaar zo voortduurt
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Als ik de router van m'n tante hier insteek heb ik verbinding volgens haar login, maar de sync snelheid blijft wel gelijk dacht ik.
Een voorwaarde is dus dat je een actieve DSL-lijn moet hebben.

Je zou bijvoorbeeld zo'n lijn kunnen aanschaffen waar ge "betaalt wat je online bent", en zo met je andere login daar internet hebben.
Weet niet of dit steeds werkt, een kameraad heeft vroeger versatel gepakt, en die zijn lijn zit volgens mij nog op de oude troep van Belgacom (weet niet meer hoe die instellingen staan)

Je kan bijvoorbeeld je router eens meenemen naar je grootouders ofzo, de kans is groot dat die nog een klassieke telefoonlijn hebben zonder DSL aansluiting.

Houd me op de hoogte als je wil :D

EDIT:

Heb dit ooit eens gevraagd aan de helpdesk, en zij vertelden mij dat dit toegestaan was om met m'n tante haar router te verbinden.
Best wel vreemd :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Volgens mij zal je geen goede vaste formule vinden. Is verhuis niet bij allen gelijk aan nieuw jaarcontract?

Dan misschien toch beter iets wireless, via 3G of zo nemen. Tenzij je wil gamen natuurlijk.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Misschien is de oplossing van toch een jaarcontract te nemen en na 3 maand dit mee te
verhuizen voor 10 maand. Zelfs als dit dan de termijn opnieuw op 1 jaar brengt zal je
slechts 2 maand teveel betalen als je daarna wil veranderen van ISP.
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”