Ik heb mijn dommel opgezegd via e-mail en bevestiging van dommel gehad dat mijn abonnement stopt op 25/07/2010.
Code: Selecteer alles
14/05/2010
---------------
Geachte,
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.
Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet, dit op 25/07/2010 zoals aangegeven in uw aangetekend schrijven. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!
renew date: 2010/07/26 -|- next renewal: 2010/08/26.
Op de vorige factuur die ik betaald heb staat het volgende op: adsl(2+) homeconnect (2010/06/26 - 2010/07/26). Dit heb ik betaald begin juni. Ik vraag mij echt af of ik die laatste factuur moet betalen. Belgacom komt hier op 19/07/2010 VDSL2 installeren.
Bedankt voor jullie reactie.