Hallo allemaal,
Ik heb een sony Vaio PCG 4V1M laptop (notebook) met een atheros AR9285 wireless netwerk kaart en windows 7.
Met grote regelmaat (2-10 maal per uur) verbreekt het systeem de draadloze verbinding en herstelt deze weer direct zelf.
Aangezien ik graag online poker is dit zeer vervelend want dan ben ik vaak veel geld kwijt...
Ik heb hier nog een vaste pc en een andere laptop op hetzelfde draadloze netwerk en die ondervinden dit probleem niet, het ligt dus echt niet aan de router maar wel aan dit systeem.
Wat heb ik al geprobeerd:
- vinkje uitgezet bij netwerk verbreken ivm energiebesparing
- experts gevraagd maar die komen niet verder dan: koop maar een nieuwe sterkere netwerk kaart!
het netwerk heeft wel goed bereik (80-95%) volgens het bereik symbool
Het maakt geen verschil of ik op accu of netstroom werk.
Ik hoop dat hier iemand zit die weet waar dit aan kan liggen, hoe het opgelost kan worden en dat ook aan mij wilt mededelen.....
Ik zal zeer dankbaar zijn....
sony vaio verbreekt constant verbinding
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Blijkbaar een gekend probleem
Ik weet niet hoe goed je Engels is maar als je dingen vertaald wil hebben kunnen we wel helpen.
http://social.answers.microsoft.com/For ... b847e17361

Ik weet niet hoe goed je Engels is maar als je dingen vertaald wil hebben kunnen we wel helpen.
http://social.answers.microsoft.com/For ... b847e17361
Zeker dat dit nog steeds uitstaat?lotte schreef:- vinkje uitgezet bij netwerk verbreken ivm energiebesparing
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
heb het zelfde probleem gehad onder windows 7, is nu opgelost met de laatste driver te installeren van intel voor je wifikaart .
Was het zo bue dat ik de vaio opgestuurd had naar sony , wat denk je die installeren gewoon de originele setup met vista terug en alles werkte terug . Dit zonder uitleg of verder kontact .
Probleem dan zelf per toeval kunnen oplossen met een nieuwe install en de laatste driver .
Zit hem dus puur in de driver en windows 7
Was het zo bue dat ik de vaio opgestuurd had naar sony , wat denk je die installeren gewoon de originele setup met vista terug en alles werkte terug . Dit zonder uitleg of verder kontact .
Probleem dan zelf per toeval kunnen oplossen met een nieuwe install en de laatste driver .
Zit hem dus puur in de driver en windows 7