Apple iPhone 4 eind juli/begin augustus bij Mobistar

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De Apple iPhone 4 zal eind juli/begin augustus in beperkte oplage beschikbaar zijn bij Mobistar. Dat zei Patricia Verdoodt, woordvoerster van het telecombedrijf, tegenover iphonic.be. Dat gebeurt in het kader van het exclusieve contract (invoer en distributie) dat Mobistar heeft met Apple. Een exacte lanceringsdatum en prijzen zullen 'ten gepaste tijde' meegedeeld worden.

De iPhone 4 werd maandag door Apple voorgesteld op de jaarlijks WWDC (World Wide Developer Congress). In Amerika zal het toestel op 24 juni gelanceerd worden door AT&T. Zonder het aangaan van een contract, kost de iPhone 4 16 GB 599 dollar. De versie met 32 GB kost 699 dollar. De vorige generatie, iPhone 3GS, is daar sterk verlaagd in prijs (16 GB: 149 dollar, 32 GB: 199 dollar, bij aangaan van tweejarig contract).

UB Frontpage
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Zo kennen we Mobistar weer, lekker concreet! Dat ze het ding maar snel in de koppelverkoop smijten, dan zullen ze pas klanten bijkrijgen!

Het is een mooi nieuw toestel, maar als iPhone 3GS bezitter vind ik het nu niet echt de moeite om over te schakelen.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Nu is het wachten tot de pre orders starten :)
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

volgens de laatste gegevens zou de prijs ongeveer hetzelfde zijn als nu op voorwaarde je een contract tekend anders nog een stukje duurder
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

proximusboyke schreef:volgens de laatste gegevens zou de prijs ongeveer hetzelfde zijn als nu op voorwaarde je een contract tekend anders nog een stukje duurder
bron?
Afbeelding
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

heeft al ergens op internet gestaan !
maar je zou de gsm in 24 maand kunnen afbetalen zonder intrest gewoon een stuk bij uw abo.
Los zou hij natuurlijk nog een stuk duurder zijn dan hij nu al is.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Lord Utopia schreef:... Dat zei Patricia Verdoodt, woordvoerster van het telecombedrijf, ...
I rest my case :twisted:

Edit:
http://www.iphoneclub.nl/75933/mobistar ... in-belgie/
beele
Plus Member
Plus Member
Twitter: MrBeele
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

proximusboyke schreef:heeft al ergens op internet gestaan !
maar je zou de gsm in 24 maand kunnen afbetalen zonder intrest gewoon een stuk bij uw abo.
Los zou hij natuurlijk nog een stuk duurder zijn dan hij nu al is.
Nog duurder zou ik vreemd vinden!
de 16gb 3gs kost nu 579€ (als dat al niet genoeg is!)
you'll pay $199 for the 16GB model and $299 for the 32GB one, assuming you're comfortable with signing a two-year contract. If you'd like to keep yourself out of contract so you can leave at any time you like, you're looking at $599 for 16GB or $699 for 32GB.
komt van engadget. Zal hier dan ook wel 600€ zijn voor het 16gb model (want omrekenen doen ze nooit)
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

laten we vooral niet vergeten dat hij in frankrijk 800€ kost zonder abonnement

http://www.webtel-gsm.com/shopexd.asp?catalogid=68709

dus als het gerucht nu al de ronde gaat dat hij evenveel zal kosten dan nu maar met abonnement zou het wel eens goed kunnen dat we de franse weg opgaan
beele
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

proximusboyke schreef:laten we vooral niet vergeten dat hij in frankrijk 800€ kost zonder abonnement

http://www.webtel-gsm.com/shopexd.asp?catalogid=68709

dus als het gerucht nu al de ronde gaat dat hij evenveel zal kosten dan nu maar met abonnement zou het wel eens goed kunnen dat we de franse weg opgaan
Je bron is niet correct, dat is voor een unlockte iphone (binnen de 6 maanden moet je daar 100€ extra voor betalen in frankrijk, anders kost hij rond de 700€ voor het 32GB model, dat is ongeveer evenveel als bij ons!)
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Voor sommigen onder ons is dat nog altijd een stuk meer dan de helft van een maandloon :beerchug:
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Voor sommigen onder ons is dat nog altijd een stuk meer dan de helft van een maandloon :beerchug:
So?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

dus die link van 799.24€ is dus nie juist
wel ik wen wekelijk in frankrijk en vrij te gebruiken kost hij wel degelijk 800€
beele
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

proximusboyke schreef:dus die link van 799.24€ is dus nie juist
wel ik wen wekelijk in frankrijk en vrij te gebruiken kost hij wel degelijk 800€
Ik snap niet wie dit zou kopen, voor zo'n prijs
Wie is er dan ook zo "dom" om 800 voor een telefoon te betalen!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Hij is idd normaal gezien ook los te koop maar wel denk ik met een simlock, dat betekent dat dat als je de 24ste al eentje zou hebben je nog xxx aantal dagen of mss zelf weken moet wachten tot wanneer er een unlock is en dan pas kan je ermee aan de slag.
Ge kunt ze kussen
kvdv
Starter
Starter

Een iPhone is een mobiele computer waarmee je ook kan bellen, het is geen gsm dus.
Als je enkel wil bellen heb je al een degelijke gsm voor 50 EUR ipv 750 EUR.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

beele schreef:
Ik snap niet wie dit zou kopen, voor zo'n prijs
Wie is er zo dom om op reis te gaan? Je betaalt er zeer veel geld voor en na 7-12 dagen is het al gepasseerd? Wie is er zo dom om een dure wagen te kopen of een groot huis of een dure tv terwijl ook bij deze voor veel goedkoper kan aangeraken en meer dan goed genoeg is......Er zullen wel genoeg zaken zijn waar jij je geld aan heeft en waar ik en anderen zoiets hebben van? What the f***.
Ik kan nog een tijdje doorgaan met de voorbeeldjes zenne.

En een iphone is een smartphone en geen telefoon?
Voor een gewone telefoon/gsm koop ik al aan 39 euro ofzo.
Ge kunt ze kussen
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Goztow schreef:Voor sommigen onder ons is dat nog altijd een stuk meer dan de helft van een maandloon :beerchug:
Ik zie het punt niet van dat argument, je kan hetzelfde zeggen over ferrari's (zoals ik hier al aangehaald heb). Die zijn verschrikkelijk duur, maar hebt ge al ooit iemand dat horen zeggen?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

kvdv schreef:
Een iPhone is een mobiele computer waarmee je ook kan bellen, het is geen gsm dus.
Een "computer", daar kan je gvd 2 netbooks voor kopen met 3G (en dan gaat het niet over die apples) :p
Of je kan er één kopen, en dan nog een Blackberry of een HTC,... , die prijs kwaliteit wel een pak beter doen.
Qua typsnelheid denk ik dat die blackberry's toch nog een pak sneller is met het voelbare volledig klavier.

Ben niet voor of tegen apple hoor, en in vind niks mis met een dure gsm hoor maar dat gaat er toch wel sterk over :d
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

selder schreef:
Ik zie het punt niet van dat argument, je kan hetzelfde zeggen over ferrari's (zoals ik hier al aangehaald heb). Die zijn verschrikkelijk duur, maar hebt ge al ooit iemand dat horen zeggen?
Daar ziet ge ook geen "gewone" mensen mee rondlopen, wat je wel ziet voor iphones.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kvdv
Starter
Starter

honda4life schreef:
Een "computer", daar kan je gvd 2 netbooks voor kopen met 3G (en dan gaat het niet over die apples) :p
Of je kan er één kopen, en dan nog een Blackberry of een HTC,... , die prijs kwaliteit wel een pak beter doen.
Qua typsnelheid denk ik dat die blackberry's toch nog een pak sneller is met het voelbare volledig klavier.

Ben niet voor of tegen apple hoor, en in vind niks mis met een dure gsm hoor maar dat gaat er toch wel sterk over :d
Ben ook niet speciaal voor of tegen Apple. Eigenlijk wou ik de HTC EVO kopen maar die komt verdomme niet uit in Europa... spijtig! :(
Maar zonder koppelverkoop had die hier ook 700 EUR gekost hoor!

Wat die netbooks betreft, da's appelen en peren vergelijken vind ik. Ik ga met die iPhone dan joggen (runners app draait tijdens het joggen dat real-time vocal stats geeft --zoiets van "Wow, je loopt gemiddeld 10km/u, da's sneller dan de laatste keer, nog 5 minuten volhouden en dan mag je 2 minuten stappen", en dat zie ik mezelf niet doen met een netbook rond mijn arm gebonden. ;)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

honda4life schreef:
kvdv schreef:

Ik lig helemaal strijk nu door te gaan beweren blackberry en htc beter zijn,lol.
Deze zijn absoluut niet beter en uiteindelijk hebben beide toestelle hun voor en nadelen.
Ik heb trouwens ook geen zin om overal waar ik ga mee een netbook te gaan zeulen zenne, met een iphone heb je (bijna) alles in één, het enige wat je nog niet mee kan doen is koken en wassen etc.... :lol: :lol: :lol:

Ik gebruik zelfs geen gewoon gps toestel meer, is voor niks meer nodig, alles via de iphone, altijd m'n gps op zak en ze kunnen ook m'n gps dan niet meer uit mijne wagen pikken.
Ge kunt ze kussen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

ze gaan wel moeten werken hé, en niet zoals nu als je ze vasthoud dat het netwerk uitvalt.
pm
Premium Member
Premium Member

proximusboyke schreef:ze gaan wel moeten werken hé, en niet zoals nu als je ze vasthoud dat het netwerk uitvalt.
Ik kan de connectie niet doen wegvallen al doe ik moeite om met al de antennes te bedekken en hard aan te drukken met men handen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

honda4life schreef:
kvdv schreef:

Ge kunt er zelfs één goeie fiets mee kopen en daar kunt ge u tenminste mee verplaatsen, ook als er geen 3G beschikbaar is! Eat that!

:banana:
Génicus
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

Wat zit iedereen hier te zagen over koppelverkoop altijd... Das echt zever, kijk naar Nederland: T-Mobile, het netwerk kan het niet aan. Kijk naar Amerika: AT&T, het netwerk kan het niet aan. Kijk naar het VK toen O2 de enige was: het netwerk kan het niet aan.
Denkt ge nu serieus dat Mobistar zijn netwerk al het dataverbruik dat koppelverkoop van de iPhone teweegbrent aankan? Meh guess not.
En als koppelverkoop er komt op Mobistar alleen, dan haal ik wel een simlock vrije telefoon in Frankrijk. Liever €800 betalen dan op Mobistar te moeten zitten. De arrogante zakken
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Even een grappige noot tussendoor...

http://www.youtube.com/watch?v=fcnQ72sPZAI

:angel:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:ze gaan wel moeten werken hé, en niet zoals nu als je ze vasthoud dat het netwerk uitvalt.
,please, je hebt geen iphone.
Ja, het gebeurt wel eens de signaal ontvangst zakt of je effe geen signaal zelfs hebt maar nogmaals, das belange zo erg niet zoals men laat uitschijnen, men doet alsof dit iedere dag gebeurt of overal gebeurt wat onzin is, het valt mij alvast op dat dit bij mijn 3gs op bepaalde plaatsen maar is, heel bizar dus, op de ene plaats heb ik het voor en de andere niet???
En in de rechterhand houden is blijkbaar ook het beste precies.
Ik las al van mensen die een htc desire en nokia 95 hebben en nexus one ze dit ook wel eens tegen komen.

Ik heb morgen normaal gezien de iphone 4 32gb, ik zal wel zien hoe het ermee zit en of het erger is of niet dan bij m'n 3gs.
Maar ik herhaal nogmaals; ik heb er zelden last van zenne.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Génicus schreef:Wat zit iedereen hier te zagen over koppelverkoop altijd... Das echt zever, kijk naar Nederland: T-Mobile, het netwerk kan het niet aan. Kijk naar Amerika: AT&T, het netwerk kan het niet aan. Kijk naar het VK toen O2 de enige was: het netwerk kan het niet aan.
Denkt ge nu serieus dat Mobistar zijn netwerk al het dataverbruik dat koppelverkoop van de iPhone teweegbrent aankan? Meh guess not.
En als koppelverkoop er komt op Mobistar alleen, dan haal ik wel een simlock vrije telefoon in Frankrijk. Liever €800 betalen dan op Mobistar te moeten zitten. De arrogante zakken
Tja, ik heb veel geld nu betaald voor de 32gb iphone 4 maar zoals je zegt; ik was mss ook van plan om mee koppelverkoop de iphone goedkoper dan aan te kopen maar vanaf ik hoorde de iphone hier een stuk later zou uitkomen en de aantal toestellen beperkt zullen zijn had ik zoiets van, f*** it.Geen zin en voila , vandaag eentje kunnen kopen en morgen heb ik deze :), net bevestiging voor gehad ;).

Hetgeen me ook stoorde is dat we tot de dag van vandaag nog steeds van nikske weten ivm iphone hier in belgie, echt triestig.
Ik hoef er niet meer wakker van te liggen en te bellen en mij te gaan opschrijven enz....tis in de pocket se.
Ge kunt ze kussen
xr2i
Member
Member
Bedankt: 1 keer

Het is gewoon zo dat veel mensen de iPhone bekritiseren omdat ze er zelf nooit een gehad hebben. Geef ze dit pracht toestel een weekje en je hoort ze niet meer zagen over die inderdaad, hoge prijs. Wij zien die prijs niet meer, we zien de extra nieuwe mogelijkheden dat die nieuwe iPhone ons kan brengen.

10 jaar geleden waren de duurste Nokia's ook aan 1000 eur!

devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ik denk dat dat ook omgekeerd opgaat: veel mensen staren zich blind op de iPhone, terwijl ze nog nooit iets anders hebben gebruikt. Nu ja, ieder z'n ding ;-)

Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
kvdv
Starter
Starter

devilkin schreef:Ik denk dat dat ook omgekeerd opgaat: veel mensen staren zich blind op de iPhone, terwijl ze nog nooit iets anders hebben gebruikt. Nu ja, ieder z'n ding ;-)

Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Volgens mij is dit geen realistische stelling: iedereen met een iPhone heeft toch ook andere gsm's/pda's/smartphones gebruikt in het verleden? Ik ken trouwens een heleboel niet-Apple-minded mensen die echt heel gelukkig zijn met hun iPhone, en dit heeft dus niks met blind Apple-fangedrag te maken. En om een echt objectieve en intelligente vergelijking te maken tussen een iPhone en een alternatieve smartphone (in functie van uw persoonlijke smaak en behoeftes), zou je al minstens twee toestellen moeten kopen om een tijd zelf te gebruiken en te vergelijken. Maar wie heeft daar het geld(!), de tijd en de goesting voor?

Zoals ik al schreef: ik wou een HTC EVO, die komt niet uit in Europa, dus zal het de nieuwe iPhone worden vermoedelijk en ik ben er zeker van dat alles wat ik ermee wil gaan doen op beide toestellen mogelijk is op een gebruiksvriendelijke en prettige manier. :)
xr2i
Member
Member
Bedankt: 1 keer

Ik heb alle smartphones al uitgeprobeerd omdat ik een afkeer had van de iPhone.

Symbian toestellen: te weinig evolutie door de jaren heen
Blackberry : uitstekend voor zakelijk gebruik maar weinig apps voor leisure
Windows mobile: oertraag en amper games of een deftige app store
Android: zeer goed maar soms problemen met apps omdat er teveel verschillende handsets en dus hardware in omloop is.

IPhone : gewoon uitstekend qua leisure, wat minder geschikt voor business maar het is echt de enige telefoon die werkt en die doet wat je wil dat die doet :-D nooit meer rebooten, ongelooflijke keuze aan apps, gewoon top!

Cheerz

Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Heb de iphone 4 maar al 3 sim kaartjes naar de friet gesneden, het wil me maar niet lukken en zo kan ik voorlopig m'n iphone 4 niet gebruiken, anderen doen dit in ene keer goed en ik zit alweer te sukkelen.
Tzal niet veel anders zijn dan mv kaartje te gaan bestellen, tzijn de enige die microsim hebben.
Ge kunt ze kussen
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Marlboro schreef:Heb de iphone 4 maar al 3 sim kaartjes naar de friet gesneden, het wil me maar niet lukken en zo kan ik voorlopig m'n iphone 4 niet gebruiken, anderen doen dit in ene keer goed en ik zit alweer te sukkelen.
Tzal niet veel anders zijn dan mv kaartje te gaan bestellen, tzijn de enige die microsim hebben.
Zijn er geen microsim cutters te vinden op bvb ebay / kapaza?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
pm
Premium Member
Premium Member

Marlboro schreef:Heb de iphone 4 maar al 3 sim kaartjes naar de friet gesneden, het wil me maar niet lukken en zo kan ik voorlopig m'n iphone 4 niet gebruiken, anderen doen dit in ene keer goed en ik zit alweer te sukkelen.
Bij mij is het knippen gelukt, ietsje teveel overschot wel maar met klein stukje tape opgelost, moet men sim wel 5x plaatsen voor ze contact maakt, eens ze goed zit blijft ze wel zitten.
Ik ga een officiële microsim halen bij Base om vlotter te kunnen switchen naar men iPad 3G deze zomer op verlof.

Moest je bij Base zitten, sommige shops hebben er liggen.

Succes ;)

Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

pm schreef:
Bij mij is het knippen gelukt, ietsje teveel overschot wel maar met klein stukje tape opgelost, moet men sim wel 5x plaatsen voor ze contact maakt, eens ze goed zit blijft ze wel zitten.
Ik ga een officiële microsim halen bij Base om vlotter te kunnen switchen naar men iPad 3G deze zomer op verlof.

Moest je bij Base zitten, sommige shops hebben er liggen.

Succes ;)

Dan toch gelukt mee een helaas wel vervallen kaartje maar daardoor toch bepaalde zaken mee kunnen testen al en ik kan alleen maar positieve zaken opnoemen tot nu toe.
Ik ga mv kaartje bestellen (microsim).

Had na proximus en mobistar vandaag gebeld en ik kon er naar fluiten,ttsss.
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”