'k heb al een paar keer het gevoel gehad dat bepaalde berichten niet geplaatst werden maar tot op vandaag was ik niet echt 100% zeker.
Vandaag echter gemerkt dat een bericht niet geplaatst was, gewoon verloren gegaan.
Ooit al anderen die dit gehad hebben?
Berichten worden niet geplaatst?
Kan je even volgende dingen vertellen:
- gaat het om forum berichten of frontpage berichten?
- welke browser (met exacte versie) gebruik je?
- welk operating system gebruik je?
- Heb je bepaalde plugins zoals een adblocker of popupblocker draaien?
- Is het mogelijk dat je javascript of andere 'standaard' dingen uitgeschakeld hebt?
- heb je een virusscanner met "browser integratie" (bijvoorbeeld AVG)?
- Krijg je het scherm met de melding dat je bericht geplaatst is?
- Kan je eens nader beschrijven wat er exact gebeurt?
- Is het mogelijk dat je per ongeluk op de opslaan knop of de voorbeeld knop duwt ipv op de bevestig knop?
Thx!
- gaat het om forum berichten of frontpage berichten?
- welke browser (met exacte versie) gebruik je?
- welk operating system gebruik je?
- Heb je bepaalde plugins zoals een adblocker of popupblocker draaien?
- Is het mogelijk dat je javascript of andere 'standaard' dingen uitgeschakeld hebt?
- heb je een virusscanner met "browser integratie" (bijvoorbeeld AVG)?
- Krijg je het scherm met de melding dat je bericht geplaatst is?
- Kan je eens nader beschrijven wat er exact gebeurt?
- Is het mogelijk dat je per ongeluk op de opslaan knop of de voorbeeld knop duwt ipv op de bevestig knop?
Thx!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Forum berichten.gr4vity schreef: - gaat het om forum berichten of frontpage berichten?
Internet Explorer 8.0.6001.18702- welke browser (met exacte versie) gebruik je?
Windows XP 32-bit met SP3- welk operating system gebruik je?
Standaard popupblocker van IE- Heb je bepaalde plugins zoals een adblocker of popupblocker draaien?
Javascript is actief. Voor de rest geen speciale dingen in- of uitgeschakeld- Is het mogelijk dat je javascript of andere 'standaard' dingen uitgeschakeld hebt?
Neen- heb je een virusscanner met "browser integratie" (bijvoorbeeld AVG)?
Goeie vraag. Nu dat ik 100% zeker weet dat het wel eens fout gaat, ga ik hier proberen op te letten.- Krijg je het scherm met de melding dat je bericht geplaatst is?
Ben iemand die sowieso altijd eerst kijk hoe de tekst eruit zal zie met de Voorbeeld knop.
Sporadisch is er een tekst die ik denk gepost te hebben die achteraf niet getoond wordt.- Kan je eens nader beschrijven wat er exact gebeurt?
Aangezien er maar 3 opties zijn: Opslaan, Voorbeeld of Bevestig zou ik verwachten dat die tekst of opgeslaan wordt of getoond wordt.
Ik heb al gecontroleeerd en de teksten zijn niet opgeslaan.
Ik zou hier niet al te veel aandacht aan besteden want misschien is het toch wel een menselijke fout?
Verkeerde toetsencombinatie? Met de handpalm over het touchpad?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is het niet dat er ondertussen een andere posting is geweest ? (dan geeft hij een melding en post hij niet, tenzij je nogmaals klikt)Astralon schreef:Goeie vraag. Nu dat ik 100% zeker weet dat het wel eens fout gaat, ga ik hier proberen op te letten.
Ben iemand die sowieso altijd eerst kijk hoe de tekst eruit zal zie met de Voorbeeld knop.
-
- Elite Poster
Neen, was trouwens de eerste reactie op een net gestart topic.r2504 schreef:Is het niet dat er ondertussen een andere posting is geweest ? (dan geeft hij een melding en post hij niet, tenzij je nogmaals klikt)
-
- Elite Poster
De voorbije 2 weken eens extra goed opgelet zodat ik niet te vlug ben als ik iets plaats en ook ervoor gezorgd dat ik op mijn touchpad geen gekke dingen doe en alles lijkt netjes te werken .
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Wel dit probleem had ik daarstraks, toen wou ik een reactie geven op een onderwerp dat ik heb gestart en nadat ik op bevestig had geklikt zag ik mijn bericht niet staan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het bericht met een gsm had geschreven, maar in het verleden heb ik dit nog al gedaan zonder problemen.