sagem en meerder pc's

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
lowdriver
Starter
Starter
Provider

Hey

Ben sinds vorige week bij dommel ma nu ik via die sagem modem moet werken kan ik ma 2 pc's aansluiten.

Heb al gelezen poort 2 te gebruiken om router aan te sluiten ??
Mijn vorige is een belkin N+ wireless modem router kan ik die gebruikenen zo ja hoe moet ik daar aan beginnen ?? zowel de instellingen in de sagem als de belkin

bedankt alvast
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer
Provider

lowdriver schreef:Hey

Ben sinds vorige week bij dommel ma nu ik via die sagem modem moet werken kan ik ma 2 pc's aansluiten.

Heb al gelezen poort 2 te gebruiken om router aan te sluiten ??
Mijn vorige is een belkin N+ wireless modem router kan ik die gebruikenen zo ja hoe moet ik daar aan beginnen ?? zowel de instellingen in de sagem als de belkin

bedankt alvast
Gewoon een switch op een van de poorten van de sagem aansluiten en je hebt weer een hoop aansluitingen bij.
Ook kan je ergens in de instellingen (onder routing als je ingelogd bent als administrator) van de router poorten voor TV uitschakelen als je ze niet gebruikt voor tv natuurlijk.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer
Provider

De 2 TV poorten kan je gebruiken om 2 extra pc's aan te sluiten..

(+ Admin Settings) => http://192.168.1.1/index.cgi?user_name= ... d=OLOVDSL2

=>route/routing en port 3 en 4 uitvinken.)
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer
Provider

Je hebt verschillende opties. Je kan door middel van het Administrator-account op de Sagem-modem/router de 2 poorten die normaal voor digitale TV gereserveerd zijn, aan normale PC's toekennen. Zo kan je 4 pc's (bedraad) aansluiten. Je kan ook je Belkin Wireless N+ modem/router als AP/Switch instellen. Hierbij worden de IP-adressen door je Sagem uitgedeeld en kan je nog 2 extra's PC's bedraad aansluiten.

Volg even de instructies in dit topic op GoT: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1260465
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”