quistnix schreef:Abusimbal schreef:Bron ? Want ik denk dat dat niet zo gaat zijn, denk eerder zoals Xenne hierboven dat er 3HD stream komen i.p.v. 2 nu.
Wordt zeer binnenkort officieel meegedeeld. Dit is en blijft een interne marketing informatie tot de officiële persvoorstelling plaats vindt. We kunnen hooguit een vaag gerucht posten, dus als je zoiets leest zit er echt wel iets in de pipeline, maar verwacht geen details, want die mogen we niet geven.
Dat stoort mij persoonlijk ook. Mensen verspreiden vaak een gerucht. Indien dit gerucht ook uitkomt is er niets aan de hand, maar dingen zeggen, en dus een gerucht lanceren kan ook nadelige gevolgen hebben.
Bv. gelijk hier door sommige word beweerd dat 3 decorders mogelijk gaat zijn en later blijkt dit niet waar te zijn, hebben een aantal mensen zicht verheugt voor niets. Dus best afwachten op officiële informatie die er binnen de paar maanden moet zijn. Kunnen ook mensen van de helpdesk zijn die dingen zeggen als klanten moeilijk doen, maar indien iets niet officieel is kan men beter niets zeggen, kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.
En natuurlijk zal Belgacom al aan het testen zijn, lijkt mij logisch.