Op 1 augustus dalen de MTR-tarieven (Mobile Terminating Rates), tarieven die providers elkaar aanrekenen voor het beëindigen van gesprekken op elkanders netwerk, met de helft. Indien de operatoren dit doorrekenen aan hun klanten, wordt bellen van een vast naar mobiel nummer tot 20% goedkoper.
De asymmetrische MTR-tarieven tussen de operatoren moet tegen 2013 weggewerkt worden tot eenzelfde tarief van 1,07 eurocent. Met de verlaging van de tarieven hoopt het BIPT dat bellen veel goedkoper wordt.
UB Frontpage
MTR-tarieven dalen op 1 augustus, goedkoper bellen?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Omdat geen enkele operator het ziet zitten om van de ene dag op de andere direct beide prijzen te laten zakken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Op 1 augustus gaat er reeds 50 % van de tarieven af. Ik ben benieuwd met hoeveel mijn telefoongesprekken gaan dalen...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Enige reden dat de prijzen niet zakken is omdat de belgen gewoon niet voor de goedkoopste oplossing gaan. Ze betalen liever veel geld om weinig te krijgen en ze vertrouwen nieuwe spelers niet.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
tsja, redelijk normaal als nieuwe spelers per definitie problemen hebben he ...lithion schreef:Enige reden dat de prijzen niet zakken is omdat de belgen gewoon niet voor de goedkoopste oplossing gaan. Ze betalen liever veel geld om weinig te krijgen en ze vertrouwen nieuwe spelers niet.
-base had in het begin een *rampzalig* netwerk, en is momenteel nog steeds het mindere broertje van het trio
-realdsl -> geen uitleg nodig zeker ?
-adsl2fit -> zie realdsl
-dommel -> dont get me started.
allen geplaagd door massa's problemen, waardoor mensen gewoon gemotiveerd worden om bij de grote players te blijven.
En ik heb net alweer een teleurstelling bij MV gehad. Je vraagt een sim aan, en ze kunnen die niet leveren omdat ze alleen nog µsim willen leveren, maar die komen op 25 juni binnen. Ja de ballen, dat was dus ook weer niet waar, tis alweer vertraagd.
Als ik nu naar mobi of proxy business service bel en iemand uitkaffer, ligt er morgen een simkaart in de bus. en als het nog sneller moet, ga ik naar een shop en heb ik ze direct.
En dan ben je verbaasd dat mensen niet sneller nieuwe alternatieven proberen ?
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.