Belgische prijzen iPhone 4 bekend: vanaf 629 euro

seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

De iPhone 4 zal in België te koop zijn vanaf 629 euro. Dat laat een bron bij Mobistar aan onze redactie weten. De nieuwste Apple-smartphone zal vanaf eind juli door Mobistar in België verdeeld worden.

Bron: DSO
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

goed zot ...
MacE501
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

conehead schreef:goed zot ...
En toch zal 'ie verkopen... 629€ is echter van de pot gerukt, dan hou ik m'n oude 3G nog maar wat bij...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

conehead schreef:goed zot ...
stekezot! De 32 GB versie zal 729 euro gaan kosten (ik koop toch liever een nieuwe TV dan zo'n toestel waarmee ik geen flash kan afspelen & dat nog zelfs geen keyboard heeft).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Voelen mensen zich nog veilig op straat met zulke dure toestellen in hun zakken?
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik vind dat die ferrari's ook te duur zijn! Is dat nu nog normaal voor een auto waar ge niet eens uw boodschappen mee kunt gaan doen? Ik EIS dat ze die ferraries goedkoper aanbieden, want anders! anders hé ...

Ik bedoel maar ... wat een onzinnige commentaar. Er komt zoveel uit waar de fabrikant van zegt dat het beter is dan gesneden brood, en veel materiaal is nog een pak duurder dan dit ... maar hoort ge daar iemand over klagen?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Om te beginnen koopt iedereen toch wat deze wil ongeacht hoeveel het moge kosten? Niemand word verplicht om dit aan te schaffen.

Ik ben grote ferrari fan maar helaas, ze zijn veel te duur dus ik ga nu bij ferrari moeten gaan om hen te zeggen het te duur is want ik kan er mij geene kopen,lol.

Er zijn zeer vele mensen die 1500 euro en meer uitgeven aan een tv, is voor mij ook veel geld zenne maar ik zaag daar niet over en ik schaf me eentje aan die praktisch (bijna) evengoed is voor iets minder geld.

Zelfde met reizen; mensen die zagen op de iphone prijs gaan ondertussen wel 7-10 dagen ofzo op reis en zijn in totaal minstens 1500 euro kwijt en wat heb je ervoor gehad dan? Juist, 10 dagen fun maar that's it terwijl je een iphone iedere dag kan gebruiken.
ps; ik ga zelf af en toe eens op reis dus ik ben niet tegen mensen die op reis gaan ofzo.

De iphone is idd niet goedkoop maar vergelijk de nieuwe iphone eens bv met een toestel die nu uitgekomen is en die bv 300 euro ofzo kost, je gaat snel zien waarom de iphone terecht duurder is.
Ik ga hem allesins kopen, super toestelleken.

ps, velen vergeten blijkbaar je ma ene keer leeft.
Ge kunt ze kussen
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ik heb het vroeger al eens gezegd...

1. Apple is in eerste plaats een marketingbedrijf (nee, geen computer of gadget bedrijf)
2. Je moet het maar doen (spijt tot wie het benijd)

Zelf hou ik mijn 3GS ook wel tot ie echt gebreken vertoont/niet meer voldoet. Het geld groeit nu ook weer niet op mijn rug, zie je... Wat dat betreft vind ik het gek dat sommigen ieder jaar het nieuwste model kopen...

Maar ach, ieder z'n eigen keuzes, niet waar...
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

'k moet zeggen, 'k had meer verwacht van de iPhone 4. Ik blijf wel bij m'n Android, waar ik naar believen kan opzetten wat ik wil ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
selder
Moderator
Moderator

Marlboro schreef: ...

Ik ben grote ferrari fan maar helaas, ze zijn veel te duur dus ik ga nu bij ferrari moeten gaan om hen te zeggen het te duur is want ik kan er mij geene kopen,lol.

...
Neenee, dat zou nog iets of wat verstaanbaar zijn.

Als ge de vergelijking zou doortrekken, dan zou ge juist géén fan van Ferrari moeten zijn. Maar wel op elk forum waar iemand een scheet laat die naar Ferrari ruikt eventjes fijntjes uw mening over de prijs posten.

Dat kan er bij mij niet in zenne :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

ik zeg hier goed zot omdat er andere toestellen zijn die quasi even goed zijn tegen een betere prijs ...

Maar ja, die mannen zijn over de hele lijn duur ...

Maar kopen maar héééééééééééé ...., ieder zijn zin ....
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Euhm geef me eens goedkopere evenwaardige alternatieven voor Ferrari die de helft goedkoper zijn???
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Nissan GT-R

Staat vandaag zelfs in het laatste nieuws (extra stuk)
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Teebee schreef:Nissan GT-R

Staat vandaag zelfs in het laatste nieuws (extra stuk)

De Nissan GT-R is een sportwagen van het Japanse merk Nissan.
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Euhm geef me eens goedkopere evenwaardige alternatieven voor Ferrari die de helft goedkoper zijn???
En nog zeer mileuvriendelijk zijn:

Tesla roadster.
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Je merkt toch dat er heel wat mensen met een hoop frustraties ten opzichte van Apple en hun producten zijn. Volgens mij komt dat voort uit pure jaloezie en/of het onvermogen om zelf zo'n producten te kopen.
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Mobile Viking schreef:Je merkt toch dat er heel wat mensen met een hoop frustraties ten opzichte van Apple en hun producten zijn. Volgens mij komt dat voort uit pure jaloezie en/of het onvermogen om zelf zo'n producten te kopen.
De meeste mensen (ik incluis) snappen gewoon niet waarom je 50% meer zou betalen voor een product omdat er Apple op staat.
Zo werk ik persoonlijk veel liever met Android dan met iOS. En heeft de Iphone 4 imho niks meer te bieden dan bv een HTC Desire (die 200 euro minder kost).

De kostprijs daargelaten, is het vooral Apple als firma die mij tegenhoud om hun producten nog te kopen.
Willekeurig apps niet toelaten, afkomen met een gimped versie van multitasking etc. :bang:
Ze zijn zo'n beetje de nieuwe evil corporation aan het worden ipv microsoft :P
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

Mobile Viking schreef:Je merkt toch dat er heel wat mensen met een hoop frustraties ten opzichte van Apple en hun producten zijn. Volgens mij komt dat voort uit pure jaloezie en/of het onvermogen om zelf zo'n producten te kopen.
Zever, het gaat over de prijs die Apple kan vragen zonder een meerwaarde te bieden boven de concurrentie. Waar ze wel fantastisch goed in zijn, is om de consument te laten geloven alsof het om een revolutionair toestel gaat. Dit terwijl features reeds geïntroduceerd zijn op andere toestellen (jaren terug zelfs).

Apple is één van de beste in marketing want anders haal je geen 600.000 pre-orders met een toestel dat nog niemand getest of in real life gezien heeft (buiten de pers). Of denk je dat Jobs constant voor de fun in zijn sportschoenen en zwart turtle neck pulleke loopt. It's all part of the plan. Een geniaal plan.
(Jammer dat ik de iPhone niet zo geniaal vind :p)
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Hmm. Beetje kort door de bocht. Ik kan me perfect zo'n toestel permitteren, maar ik wil het gewoon niet. Ik erger me er aan dat mensen dit stuk hardware ophemelen alsof het echt zo een fantastisch onvervangbaar stuk electronica is. Apple heeft een goeie boost gegeven aan de gebruiksvriendelijkheid en performance van smartphones - hun eerste iPhone was echt wel een innovatie, maar ondertussen is dat er toch ook al af.

Ochja, we zien wel. de smartphone business is een wereldje van kat en muis, dan de ene weer wat innovatiever, dan de volgende ;)

Wat mij eigenlijk wel intresseert is hoeveel nieuwe adopters er gaan zijn. Want uiteindelijk gaat een pak volk gewoon overstappen van een vorige naar de nieuwe.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Voor een pak minder €ries heb je een HTC Desire, een toestel dat ik zelf sinds een paar maand heb, en dat vér boven de Iphone uitsteekt... Eééééén, speelt flash op sites, en een heel open besturingssysteem, regelmatig updates (Android!), apps voor ieder wat wils, en stabiel als géén één (en na heel wat GSM's en Windows Mobile toestellen kan ik het wteten!)...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer

Elk platform heeft voor en nadelen, het is dan ook een persoonlijke keuze waar je zelf voor kiest. Niemand verplicht er iemand toe een iPhone, Android, Blackberry of wat dan ook te kopen.
Ik ben heel blij dat er verschillende smaken zijn voor de concurrentie. Moest dit er niet zijn was er ook niet veel innovatie bij deze firma's.
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer

Devilzown schreef:
De meeste mensen (ik incluis) snappen gewoon niet waarom je 50% meer zou betalen voor een product omdat er Apple op staat.
Zo werk ik persoonlijk veel liever met Android dan met iOS. En heeft de Iphone 4 imho niks meer te bieden dan bv een HTC Desire (die 200 euro minder kost).

Dat laatste zinnetje kan je niet hard maken zonder dat je beide toestellen uitgebreid getest hebt. En velen die kritiek spuien op Apple en de iPhone hebben zelfs nog geen dag een iPhone gebruikt dus dan vraag ik mij af waar hun kritiek vandaan komt en kom ik tot bovenstaande conclusie. Ik kijk ook niet neer op andere smartphones. Iedereen koopt gewoon wat hij wil.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Devilzown schreef:

De kostprijs daargelaten, is het vooral Apple als firma die mij tegenhoud om hun producten nog te kopen.
Willekeurig apps niet toelaten, afkomen met een gimped versie van multitasking etc. :bang:

Htc desire;

Batterij snel leeg
minder goed scherm dan de iphone
Resolutie: 480 X 800 WVGA
Geheugen?
Wi-fi b,g (geen n)?

Ik zou deze om 1 reden gewoonweg al niet willen; die batterij, veel te licht, deze is nog sneller leeg dan bij de iphone + bij de nieuwe iphone er een zwaardere batterij inzit nu.

En ik zou de appstore ook missen.N
Ge kunt ze kussen
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Mobile Viking schreef:
Devilzown schreef:
Zo werk ik persoonlijk veel liever met Android dan met iOS. En heeft de Iphone 4 imho niks meer te bieden dan bv een HTC Desire (die 200 euro mindervi kost).

Dat laatste zinnetje kan je niet hard maken zonder dat je beide toestellen uitgebreid getest hebt. En velen die kritiek spuien op Apple en de iPhone hebben zelfs nog geen dag een iPhone gebruikt dus dan vraag ik mij af waar hun kritiek vandaan komt en kom ik tot bovenstaande conclusie. Ik kijk ook niet neer op andere smartphones. Iedereen koopt gewoon wat hij wil.
Er staat bij "in my humble opinion" ;)
Een persoonlijke voorkeur moet ik niet hard maken :p
Qua specs/prijs vind ik de desire gewoon interessanter, en die moet je niet jailbreaken om hem te nn volle te kunnen benutten :p

Die appstore is een voordeel, maar zowat alle goeie hebben hun weg al gevonden naar android.

De laatste iphone die ik lang heb gebruikt was wel een 3g.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Fliz
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Weet je wat ik raar vind? Waar iedereen het altijd haalt dat sommigen 'dit stuk hardware de hemel inprijzen'. Overal, op elk forum/blog, lees je hetzelfde. Fanboy versus not-fanboy en alles wat er bij komt te kijken. Echter zie ik zo goed als nooit een intiële cliché fanboy reactie. Dat maakt het voor mij duidelijk dat de niét-fanboys (haters wil ik nog niet gebruiken) zélf de tegenreactie starten alvorens er een reactie van de 'fanboys' is gekomen. En dàt is pas belachelijk.

En for the record, ik gebruik Apple omdat het voor mij persoonlijk meerwaarde heeft tegenover andere alternatieven. Moet ik daarom mezelf gaan verdedigen of zelf gaan zeggen dat Android beter of slechter is? Nee. Kleine kinders blijkbaar wel; en zo zijn er heel wat in de internetwereld.
silencer
Elite Poster
Elite Poster

Marlboro schreef:
Devilzown schreef:

Htc desire;

Batterij snel leeg
Geheugen?
Wi-fi b,g (geen n)?

Ik zou deze om 1 reden gewoonweg al niet willen; die batterij, veel te licht, deze is nog sneller leeg dan bij de iphone + bij de nieuwe iphone er een zwaardere batterij inzit nu.

En ik zou de appstore ook missen.N
Je kan een andere batterij aanschaffen (kan niet bij de iphone), ik heb in mn android toestel een batterij van 3850 mAh zitten. Wifi-n, is dat dan zo'n must (veel dataverkeer verzet je toch niet) ?

De Apple is het beste en niets is beter hype is alomtegenwoordig. Ooit al een bericht van android gehoord op pakweg het journaal ?
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Ik zou een Iphone (om het even welk model) pas aanraden als de prijs gehalveerd werd.
Nu is het gewoon te duur voor wat het is: een smartphone, nie meer nie minder.
Ik heb nog niks tegengekomen dat de iphone kan en wat een andere smartphone niet kan.
Andersom daarentegen ...
Ik koop nooit nog een toestel waarvan je de batterij niet kan wisselen
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

duizend schreef:Ik zou een Iphone (om het even welk model) pas aanraden als de prijs gehalveerd werd.
Ik heb nog niks tegengekomen dat de iphone kan en wat een andere smartphone niet kan.
Andersom daarentegen ...
Alle argumenten die vervangbare batterij bevatten zijn nutteloos.

Batterij kost bijna evenveel als het toestel, dan investeer je beter in een nieuw toestel.
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster

FunkStar schreef:
duizend schreef:Ik zou een Iphone (om het even welk model) pas aanraden als de prijs gehalveerd werd.
Andersom daarentegen ...

Batterij kost bijna evenveel als het toestel, dan investeer je beter in een nieuw toestel.
:???:

een 3850 mAh batterij: +- 60€.
selder
Moderator
Moderator

Iedereen weet toch dat Android er gekomen is net om tegengewicht te geven aan iOS hé?

Maar over de iPhone, mij maakt het niet uit wie die maakt, maar ik heb nog geen enkel andere smartphone in mijn handen gehad die zich zo goed laat bedienen als met iOS. Android is leuk, maar je merkt dat iOS véél vlotter werkt dan Android. Ligt het aan de hardware van het apparaat of aan het besturingssysteem zelf, een beetje van de 2 denk ik...

Dat is meteen het grootste voordeel van een iPhone, hardware en software worden door 1 bedrijf gemaakt, dat is dus 100% perfect op elkaar afgestemd. Nu zeker nu dat Apple een SOC heeft laten maken die perfect aan hun wensen voldoet - dat zie je bij andere smartphones niet. Daar is het hetzelfde verhaal als alle andere OSsen, dat draait op 1001 verschillende hardwareconfiguraties maar is nergens 100% geoptimaliseerd.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

selder schreef:
Dat is meteen het grootste voordeel van een iPhone, hardware en software worden door 1 bedrijf gemaakt, dat is dus 100% perfect op elkaar afgestemd. Nu zeker nu dat Apple een SOC heeft laten maken die perfect aan hun wensen voldoet - dat zie je bij andere smartphones niet. Daar is het hetzelfde verhaal als alle andere OSsen, dat draait op 1001 verschillende hardwareconfiguraties maar is nergens 100% geoptimaliseerd.
De A4 processor wordt gemaakt door een bedrijf dat is overgenomen door Apple en daar stopt het verhaal dan ook, 70% van de onderdelen van de iphone worden gemaakt door Samsung en LG. Samsung levert trouwens de meeste onderdelen voor alle smartphone/gsm merken.

Er zijn nog smartphone fabrikanten die zogezegd hard & soft zelf maken, Nokia.

En wat jij het grootste voordeel noemt zorgt tevens ook voor de spectaculaire prijzen van Apple.
selder
Moderator
Moderator

redman schreef:
selder schreef:...

Er zijn nog smartphone fabrikanten die zogezegd hard & soft zelf maken, Nokia.

...
Als Nokia een smartphone uitbrengt die even goed bij mijn wensen aansluit als een iPhone dan kan ik die ook perfect kopen inderdaad. Maar als het over gebruikerservaring of gebruikerscomfort gaat dan staat Nokia niet bij de beste 5 in elke smartphone review hé...

Voor mij persoonlijk kan het me geen 1 drol schelen wie m'n smartphone maakt, het symbooltje aan de achterkant kan aan m'n achterwerk oxcideren. Als alles op die smartphone maar exact doet wat ik wil. En als dat tegenwoordig (en in het verleden al de 2G en 3G ook) een iPhone is, so be it dan. Als iemand anders vindt dat het OS van Nokia perfect op zijn noden aansluit dan is dat voor mij ook goed :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

selder schreef:Als Nokia een smartphone uitbrengt die even goed bij mijn wensen aansluit als een iPhone dan kan ik die ook perfect kopen inderdaad.
Ik vraag me dan eigenlijk af waarom je zoveel extra geld zou geven voor een iPhone 4 versus 3 ? Welke wensen rechtvaardigen (al moet je dan enkel voor jezelf doen hoor) bijvoorbeeld dat verschil in prijs ?
selder schreef:Als iemand anders vindt dat het OS van Nokia perfect op zijn noden aansluit dan is dat voor mij ook goed :)
Mmm... de nieuwe N8 lijkt wel leuk... al gaat die hopelijk eindelijk eens in staat zijn een verjaardag uit je adresboek weer te geven in je calender (wat m'n 10 jaar oude Nokia wel kan). Dat zijn dingen (naast een betere scheiding tussen privé/werk, en een deftige calculator) waar ik me eerder aan dood erger dan aan feature 237... en die ik trouwens bij geen enkele "smart" phone kan vinden.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Ze zijn zo'n beetje de nieuwe evil corporation aan het worden ipv microsoft :P[/quote]

Htc desire;

Batterij snel leeg
Geheugen?
Wi-fi b,g (geen n)?

En ik zou de appstore ook missen.N[/quote]
Je kan een andere batterij aanschaffen (kan niet bij de iphone), ik heb in mn android toestel een batterij van 3850 mAh zitten. Wifi-n, is dat dan zo'n must (veel dataverkeer verzet je toch niet) ?

De Apple is het beste en niets is beter hype is alomtegenwoordig. Ooit al een bericht van android gehoord op pakweg het journaal ?[/quote]

Haha en dan komt men af van kijk eens; de htc is zoveel goedkoper; uiteindelijk blijkt dat toestel dan evenduur uitkomt.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Andersom daarentegen ...
Om te beginnen heb ik al minstens 30tal gsm toestellen gehad en nog nooit een batterij moeten wisselen.

En ik kies voor gebruiksgemak en ik heb htc gehad, bah, zo kut om der mee te werken, ik heb samsung gehad ook vanhetzelfde en nokia ook enz...
Nokia vind ik ook nog makkelijk maar iphone heeft het beste en makkelijkste qua gebruiksgemak, alles wijst zichzelf uit, je moet nauwelijks wat zoeken of wat dan ook, zo simpel is het.
En ik zou de appstore al missen ook, de app store heeft naar mijn weten nog meer te bieden dan de andere.

En men spreekt hier van de nokia N8? Yep, heel mooi toestelleke, maar de batterij duur zal voor velen een doorn in het oog zijn, die batterij zal snel plat zijn zenne.
Ge kunt ze kussen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Marlboro schreef:Om te beginnen heb ik al minstens 30tal gsm toestellen gehad en nog nooit een batterij moeten wisselen.
Laat ons stellen dat je reeds 10 jaar een GSM hebt... da's dus een gemiddelde van 3 per jaar... tja, dan ga je geen nieuwe batterij nodig hebben :lol:
Marlboro schreef:iphone heeft het beste en makkelijkste qua gebruiksgemak, alles wijst zichzelf uit, je moet nauwelijks wat zoeken of wat dan ook, zo simpel is het.
Maar wat versta je dan onder gebruiksgemak... vertel eens wat makkelijk is op een iPhone, en moeilijk op een ander toestel (met 30 toestellen in je bezit moet dat een makkie zijn) ?
Marlboro schreef:En men spreekt hier van de nokia N8? Yep, heel mooi toestelleke, maar de batterij duur zal voor velen een doorn in het oog zijn, die batterij zal snel plat zijn zenne.
Aangezien het toestel nog niet uit is (pas gelanceerd in Asia) lijkt me dat een voorbarige conclusie (de vraag is trouwens ook hoe goedkoop/duur hij zal zijn).
duizend
Elite Poster
Elite Poster

Marlboro schreef:
Om te beginnen heb ik al minstens 30tal gsm toestellen gehad en nog nooit een batterij moeten wisselen.

En ik kies voor gebruiksgemak en ik heb htc gehad, bah, zo kut om der mee te werken, ik heb samsung gehad ook vanhetzelfde en nokia ook enz...
Nokia vind ik ook nog makkelijk maar iphone heeft het beste en makkelijkste qua gebruiksgemak, alles wijst zichzelf uit, je moet nauwelijks wat zoeken of wat .
30 GSM's ??? dan heb je misschien de batterij ook nog nooit moeten opladen als je zo snel wisselt van toestel :angel:

Wat is er zo k*t aan HTC ???
Dat ding werkt perfect, misschien doe je je GSM's weg voordat je er echt mee kan werken.
duizend
Elite Poster
Elite Poster

FunkStar schreef:
als je in de bazaar een toestel van 40 euro koopt toch ...

Weet je wat, gij koop ne iphone 4 en ik koop DRIE vervangbatterijen en dan ruilen we :bang:
duizend
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef: Mmm... de nieuwe N8 lijkt wel leuk... al gaat die hopelijk eindelijk eens in staat zijn een verjaardag uit je adresboek weer te geven in je calender (wat m'n 10 jaar oude Nokia wel kan). Dat zijn dingen (naast een betere scheiding tussen privé/werk, en een deftige calculator) waar ik me eerder aan dood erger dan aan feature 237... en die ik trouwens bij geen enkele "smart" phone kan vinden.
Hetgeen je hier opnoemt denk ik dat elke smartphone kan ...
de mijne toch alleszins
en rekenmachines keuze te over, als daar nog niets bijzit dat werkt zoals het jouw aanstaat
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

duizend schreef:Hetgeen je hier opnoemt denk ik dat elke smartphone kan ...de mijne toch alleszins
Ook meerdere Exchange accounts, en echte scheiding werk/prive (aparte contactlijsten ed.) ?
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”