Ik vind er namelijk helemaal niets over op de site.
Zijn de servergegevens nog dezelfde als die van in de tijd van Tele2?
Worden er binaries groepen geblokkeerd?
Alvast erg bedankt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Een payserver met retentie van +600 dagen blijft toch erg duur, zeker aan 20Mbit.filipi schreef:Je kan al een degelijke payserver nemen voor iets meer dan 2 euro per maand.
Persoonlijk vind ik dat dit dan geen probleempunt zou mogen zijn om wel of niet voor een bepaalde provider te kiezen.
Ikzelf maak via deze provider, in combinatie met een payserver, al jaaren optimaal gebruik van nieuwsgroepen.
zeker, sommige tools zitten enkel in de oude posts ovi2xx, ... applicaties en zijn bijna niet te vinden via google.filipi schreef:Haja, en die superretentie is een vereiste?
Repost aanvragen?silencer schreef:zeker, sommige tools zitten enkel in de oude posts ovi2xx, ... applicaties en zijn bijna niet te vinden via google.filipi schreef:Haja, en die superretentie is een vereiste?
Als je iets dringend nodig hebt is dat geen oplossing...& zou niet weten waar ik dat zou moeten doen.honda4life schreef:Repost aanvragen?silencer schreef:zeker, sommige tools zitten enkel in de oude posts ovi2xx, ... applicaties en zijn bijna niet te vinden via google.filipi schreef:Haja, en die superretentie is een vereiste?