FWIW .. ik heb ooit het abo van mijn zoon overgenomen ... ha ze wisten bij Bcom zelf niet hoe dat moest laat staan dat ze raad konden geven om er aan te beginnen! (ze moesten nochtans in het bestaande contract maar enkel de voornaam en het adres wijzigen samen met het telefoonnummer!) Dat heeft weken geduurd met eindeloos over en weer getelefoneer met ieder keer andere informatie, zelfs een "hoofdzetel" in Antwerpen ging er zich op den duur mee bemoeien! Kafta was er niets tegen! Helaas kon mijn zoon niet opzeggen omdat hij gebruik gemaakt had van een "aanbod" dat echter een contract voorzag van 2 jaar. Kon er niet onderuit zonder fikse schadevergoeding.
Uiteindelijk hebben ze bij Bcom wat zitten fiedelen met de overdracht van het contract in zoverre dat ze het "nieuwe" contract toch nog een ander nummer gaven en een herbeginnende looptijd ... ik heb het toen opgegeven om nog mijn tijd te verliezen aan hun gezeur/gezever! Begreep trouwens totaal niet waar hun probleem lag! Gekste toestanden! Mijn zoon moest oa een telefoonnummer behouden op het adres waar hij van vertrok!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
(en hij ging naar het buitenland nb!!) Sinds dien is hun administratieve dienstverlening misschien verbeterd?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)