![Afbeelding](http://upload.userbase.be/upload/userbase_onderhoud.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bij vragen of opmerkingen: please shoot!
Naar het rack er naastNob schreef:Naar waar verhuisd?
Servertje denkt dat we in Greenwich zitten, wordt gefixtLimburg schreef:enneh.... volgens mij werkt de klok ook niet goed, 22 ipv 20 uur
Er zijn een aantal posts gemaakt toen de servertijd verkeerd stond. Deze is nu nog te zien in de topiclijst enzo. Van zodra we voorbij 22:30 ofzo zitten zal het zichzelf fixen.redman schreef:Dit zal waarschijnlijk niks te maken hebben met de verhuis maar de optie: "markeer onderwerp als gelezen" werkt niet meer, ook cookies verwijderd maar niks helpt.
Not too shabbySub Zero schreef:Jullie hebben er lang genoeg moeten op wachten. Serverspecs:
CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU X3440 @ 2.53GHz
Memory: 12GB
Disks: 2x1TB Seagate ST31000528AS
Netwerk: dual Gbit Intel nics
Hypervisor: Xen 3.2
Niet wat overdreven voor een forum'pje? Of trekt dit forum effectief zo veel bezoekers aan?Astralon schreef:Not too shabbySub Zero schreef:Jullie hebben er lang genoeg moeten op wachten. Serverspecs:
CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU X3440 @ 2.53GHz
Memory: 12GB
Disks: 2x1TB Seagate ST31000528AS
Netwerk: dual Gbit Intel nics
Hypervisor: Xen 3.2
De community op zich trekt serieus wat meer bezoekers dan verwacht. Je moet ook rekening houden met onze groei perspectieven en wat we in de pijplijn hebben zitten hekrisken schreef:Niet wat overdreven voor een forum'pje? Of trekt dit forum effectief zo veel bezoekers aan?
Dit is bij mij ook zo. Vond al dat het stil was in mijn mailboxPatje schreef:Krijg geen e-mails meer van userbase ? melding van het plaatsen van een reactie