Ik kan dit nergens terugvinden. Ofwel zoek ik niet ver genoeg
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Gebruik ik inderdaad, samen met malwarebytesfredo66 schreef:Security Essentials van Microsoft scoort ook niet slecht naar beveiliging toe. Is ook gratis (voor privégebruik enkel, maar dat geldt ook voor de hierboven vernoemde software)
Iemand ook enig idee hoe je deze gratis optie kan activeren (zonder akkoord te moeten gaan om 3,33 te betalen per maand)Lord Utopia schreef:1 gratis licentie met Belgacom Internet Intense- abonnement, alsook bij de Belgacom Internet Multi & Security-optie !
't Staat zelfs nog in het rood.![]()
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... t_security
belgacom.be -> internet -> internetopties -> beveiliging -> daar heb je het.
1 licentie / pc. Extra licentie voor extra pc : 3,33 euro/pc/maand.
Dat zie ik nergens staan bij de opties ...Abusimbal schreef:Kan je het beste kijken via e-services bij mijn internet dan mijn opties. Indien je Intense hebt moet daar 1 PC security staan met pin code en download link.
automatisch of moet je dat aanvragen (en hoe dan?)Trojan schreef:Normaal krijgt ge een email op uw skynet adres waarin een download link en de pincode staat.
Welkom mail heb ik ook niet gehad. Of het moest zijn dat ze mails automatisch wissen na 2 maand niet te lezen, want gisteren was de eerste keer dat ik die mailbox heb open gedaan. Ik zal sffs is bellen naar de helpdesk.Trojan schreef:Normaal komt die mail automatisch. Zou tesamen met uw welkom mail moeten komen.