Ik vertrek eind dit jaar naar het buitenland, en wil tv kijken zonder jaarcontract. Wat zijn, volgens jullie, mijn opties?
Nog wat opmerkingen:
- Enige keuzes die overblijven zijn Belgacom TV en Telenet kabel of digitaal: ik kijk al een/canvas via DVB-T, en sateliet is geen optie omwille van mijn woonplaats.
- Heb al internet met Belgacom adsl.
- HD is wenselijk, maar geen must
zonder jaarcontract?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Tja, aangezien zowel TN als BGC een jaarcontract vereisen volgens mij, in combinatie met je opmerkingen zijn je opties.... niets !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
http://userbase.be/nieuws/20-dtv/318-be ... of-intense
is dit dan geen optie? ga een nieuw contract aan voor een jaar op favorite en je tv is gratis denk ik.
is dit dan geen optie? ga een nieuw contract aan voor een jaar op favorite en je tv is gratis denk ik.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Volgens mij is een verhuis naar het buitenland (en/of een verhuis naar een gebied wat niet bedekt wordt) een geldige reden om je contract op te zeggen. Ik zou de klantendienst(en) contacteren van de providers en hen het probleem voorleggen: je bent beslist niet de enige ...mbark schreef:Ik vertrek eind dit jaar naar het buitenland, en wil tv kijken zonder jaarcontract. Wat zijn, volgens jullie, mijn opties?
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.