http://www.m1call.be/product_nl.html
kent er iemand deze provider of is die nieuw?? gewoon nieuwsgierig..
voip
adsl
geen telefoon lijn.. ??
49.95 euro..
Nieuwe provider
- MacE501
- Pro Member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
- Locatie: Vlaams-Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Gelezen in 'be.providers' ivm M1Call:
* aansluitkost is 199 € (modem wel inbegrepen)
* je "hangt" er voor drie (!) jaar aan vast
* welk is de downloadsnelheid ?
* geen vermelding op hun site van de telefoontarieven *buiten* deze naar Belgacom (wat dus met de rest ?)
Op het forum van Test Aankoop is men er ook over bezig geweest: <http://www.test-aankoop.be/map/show/17367/src/43512.htm>.
Ik wacht liever op wat EDPnet en RDSL gaan uitspoken de volgende maanden alvorens Telenet buiten te gooien
* aansluitkost is 199 € (modem wel inbegrepen)
* je "hangt" er voor drie (!) jaar aan vast
* welk is de downloadsnelheid ?
* geen vermelding op hun site van de telefoontarieven *buiten* deze naar Belgacom (wat dus met de rest ?)
Op het forum van Test Aankoop is men er ook over bezig geweest: <http://www.test-aankoop.be/map/show/17367/src/43512.htm>.
Ik wacht liever op wat EDPnet en RDSL gaan uitspoken de volgende maanden alvorens Telenet buiten te gooien
Vroeger had je Citycall die telefonie aanbood en ADSL van EDPnet.
Citycall is nu M1call geworden en zij verkopen nu Versatel all in onder hun eigennaam.
M1call is dus een reseller van Versatel, en niet onbelangrijk, de klantendienst is een callcenter in Bulgarije
Citycall is nu M1call geworden en zij verkopen nu Versatel all in onder hun eigennaam.
M1call is dus een reseller van Versatel, en niet onbelangrijk, de klantendienst is een callcenter in Bulgarije
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
* volledige voorziening voor digitale TV
Waar ik mij het meest vragen bij stel is dat ze beweerde dat er voor mij
niets veranderde, dat mijn ADSL abonnement bij Skynet gewoon verder liep
maar dat ik het via hen betaalde waardoor dit goedkoper werd. De snelheden
van surfen, up- en downloaden en het beschikbare volume blijven ook
ongewijzigd, mijn opties als multipack en security pack lopen gewoon door
(ook hier betalen ze voor mij aan Skynet) en ik zou mijn mailboxen, e-mail
adressen en dergelijke gewoon verder kunnen behouden en gebruiken zoals nu
het geval is.
Voor mij verandert er dus helemaal niets enkel betaal ik in plaats van 70
abonnement + 10 gesprekken = 80 Euro/maand aan Belgacom, 50 Euro/maand aan hen
Dat kan toch niet? als ze reseller voor tele2 zijn, kan digitale tv niet, en ook niet je skynetinstellingen.
Oppassen geblazen voor hun verkoopstechnieken neem'k aan.
toerist schreef:* volledige voorziening voor digitale TV
Waar ik mij het meest vragen bij stel is dat ze beweerde dat er voor mij
niets veranderde, dat mijn ADSL abonnement bij Skynet gewoon verder liep
maar dat ik het via hen betaalde waardoor dit goedkoper werd. De snelheden
van surfen, up- en downloaden en het beschikbare volume blijven ook
ongewijzigd, mijn opties als multipack en security pack lopen gewoon door
(ook hier betalen ze voor mij aan Skynet) en ik zou mijn mailboxen, e-mail
adressen en dergelijke gewoon verder kunnen behouden en gebruiken zoals nu
het geval is.
Voor mij verandert er dus helemaal niets enkel betaal ik in plaats van 70
abonnement + 10 gesprekken = 80 Euro/maand aan Belgacom, 50 Euro/maand aan hen
Dat kan toch niet? als ze reseller voor tele2 zijn, kan digitale tv niet, en ook niet je skynetinstellingen.
Oppassen geblazen voor hun verkoopstechnieken neem'k aan.
Belgacom is verplicht om belgacom TV te kunnen leveren aan iedereen, dus niet enkel belgacom klanten. Als ik mij niet vergis toch. Normaalgezien zouden ze dit waar moeten maken in het eerste kwartaal van 2007. Misschien doet dit een belletje rinkelen bij de mensen die ADSL2+ willen nemen.
Greetz Wouter
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Sorry om dit héél oudje tot leven te wekken, maar 't is handiger. Alles blijft dan wat samen.KeX schreef:Vroeger had je Citycall die telefonie aanbood en ADSL van EDPnet.
Citycall is nu M1call geworden en zij verkopen nu Versatel all in onder hun eigennaam.
'k Probeer nu reeds 3 dagen om Citycall te bereiken op het e-mail adres die op hun factuur staat: [email protected]
(Op hun factuur staat wel Fersa Phone nv)
Geen gehoor.
Bellen met gsm naar het nummer 02 400 73 57 lukt ook niet. De centrale neemt op, selectie van "1" voor Nederlands en dan, na een
piepje, doodse stilte.
Zojuist maar gemaild naar [email protected]. Wie weet komt men tot leven...???
Weet iemand of er iets aan de hand is?
Of is het puur toeval dat alles potdoof blijft?
hoi,
na lang zoeken eindelijk hier terecht gekomen.
wij kunnen sedert zondag niet meer zelf telefoneren (met "citycall" /fersa phone)
abonnement internet is bij belgacom.
inkomende telefoons OK, uitgaande: neem kontakt op met uw telecomprovider.
heb ook al een mail gestuurd naar [email protected] deze is na deel uren terug gekomen. mail delivery failure
op factuur staat een nummer in brussel, kan je alleen bellen tussen 13 -17uur.
mijn ouders hebben al ganse dag geprobeerd, maar steeds bezet.
zelf kan je niet bellen omdat dat net het probleem is.
ga nu mijn mail es doorsturen naar dat ander email adres [email protected]
ik vraag me ook af wat er aan de hand is. ben blij dat ik nog iemand gevondezn heb met zelfde probleem
na lang zoeken eindelijk hier terecht gekomen.
wij kunnen sedert zondag niet meer zelf telefoneren (met "citycall" /fersa phone)
abonnement internet is bij belgacom.
inkomende telefoons OK, uitgaande: neem kontakt op met uw telecomprovider.
heb ook al een mail gestuurd naar [email protected] deze is na deel uren terug gekomen. mail delivery failure
op factuur staat een nummer in brussel, kan je alleen bellen tussen 13 -17uur.
mijn ouders hebben al ganse dag geprobeerd, maar steeds bezet.
zelf kan je niet bellen omdat dat net het probleem is.
ga nu mijn mail es doorsturen naar dat ander email adres [email protected]
ik vraag me ook af wat er aan de hand is. ben blij dat ik nog iemand gevondezn heb met zelfde probleem
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37
Ook ik kan sedert zondag niet meer telefoneren.
En nergens krijg ik gehoor.
Net of gans Fersa PHone van de planeet verdwenen.
Is er al iemand uit zijn probleem geraakt ????
En nergens krijg ik gehoor.
Net of gans Fersa PHone van de planeet verdwenen.
Is er al iemand uit zijn probleem geraakt ????
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Hier indentiek dezelfde situatie...patenmiek schreef:wij kunnen sedert zondag niet meer zelf telefoneren (met "citycall" /fersa phone)
abonnement internet is bij belgacom.
inkomende telefoons OK, uitgaande: neem kontakt op met uw telecomprovider.
...indentiek dezelfde situatie...op factuur staat een nummer in brussel, kan je alleen bellen tussen 13 -17uur.
mijn ouders hebben al ganse dag geprobeerd, maar steeds bezet.
Ook gedaan. Nog geen respons gehad.ga nu mijn mail es doorsturen naar dat ander email adres [email protected]
Deze middag via de "Citycall" lijn naar mijn gsm gebeld: het werkt weer!ik vraag me ook af wat er aan de hand is. ben blij dat ik nog iemand gevondezn heb met zelfde probleem
Wel vernomen dat dergelijke mededeling zou kunnen wijzen op één of meerdere niet betaalde facturen.
Al mijn facturen zijn betaald, alleen mis ik deze van mei 2010, en we zijn nu juni... Vervaldatum enzo...
Misschien heeft/had het daarmee te maken?
'k Heb wel geen herinnering of aanmaning ontvangen...
Heb jij de factuur van mei ontvangen?
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Ook hun website citycall.be is uit de lucht...siefiemuts schreef:Ook ik kan sedert zondag niet meer telefoneren.
En nergens krijg ik gehoor.
Net of gans Fersa PHone van de planeet verdwenen.
Is er al iemand uit zijn probleem geraakt ????
Blijkbaar werkt het intussen bij mij weer.
ik kan nog steeds niet bellen.
mijn man dacht dat hij de laatste faktuur wel betaald had; die ging over april met vervaldag 25/mei dacht ik.
maar nu vragen we ons ook af of we die van mei wel al hebben ontvangen
ook nog geen reactie op de mail ontvangen
mijn man dacht dat hij de laatste faktuur wel betaald had; die ging over april met vervaldag 25/mei dacht ik.
maar nu vragen we ons ook af of we die van mei wel al hebben ontvangen
ook nog geen reactie op de mail ontvangen
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Veel isp's rijzen uit de grond als paddestoelen, maar verdwijnen soms even vlug !siefiemuts schreef:Ook ik kan sedert zondag niet meer telefoneren.
En nergens krijg ik gehoor.
Net of gans Fersa PHone van de planeet verdwenen.
Is er al iemand uit zijn probleem geraakt ????
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Tijd om uw opzegbrief te versturen.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik begrijp trouwens niet dat mensen bij dergelijke ISP's klant worden. Er zijn genoeg alternatieven die naam hebben bewezen en uiteindelijk zijn die kleine spelertjes meestal toch maar resellers met een dubieuze reputatie.Patje schreef:Veel isp's rijzen uit de grond als paddestoelen, maar verdwijnen soms even vlug !
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Laat ik duidelijk stellen dat ik enkel voor telefonie bij Fersa/Citycall ben. Dit al lang voordat de internet hype doorbrak.r2504 schreef:Ik begrijp trouwens niet dat mensen bij dergelijke ISP's klant worden.Patje schreef:Veel isp's rijzen uit de grond als paddestoelen, maar verdwijnen soms even vlug !
Tot deze week nooit geen problemen gehad.
De reden was indertijd - en nu nog altijd - de belangrijk lagere factuur t.o.v. een bepaalde "andere" provider.
Voor mijn I-net toegang heb ik een "provider".
goedemorgen,
iets voor 8uur testte ik de vaste lijn en ik kan ook terug telefoneren. oef.
ook ik wilde nog even melden dat wij zeker sedert 2002 klant zijn bij "citycall" maar enkel voor telefoongespreken met de vaste lijn.
nog nooit problemen gehad integendeel, een zeer heldere factuur die ik indertijd niet kon krijgen, of ik moest er voor betalen.
en een faktuur die stukken lager lag.
dus denk niet dat dit zomaar een firma was die als een paddestoel omhoog rijst om dan een half jaar later terug in de grond te stuiken. mss ben ik fout, maar eerlijk is eerlijk. tis de eerste keer dat ik problemen heb.
op mijn mail nog steeds geen antwoord gekregen. hij is blijkbaar wel erdoor geraakt vermits ik nog geen maildelivery heb teruggekregen.
greets
blijft me natuurlijk wel boeien waarom we problemen hadden met de lijn. daar zou ik wel graag nog een antwoord op krijgen. dus even afwachten denk ik zodat ze tijd hebben om de mails te beantwoorden.
iets voor 8uur testte ik de vaste lijn en ik kan ook terug telefoneren. oef.
ook ik wilde nog even melden dat wij zeker sedert 2002 klant zijn bij "citycall" maar enkel voor telefoongespreken met de vaste lijn.
nog nooit problemen gehad integendeel, een zeer heldere factuur die ik indertijd niet kon krijgen, of ik moest er voor betalen.
en een faktuur die stukken lager lag.
dus denk niet dat dit zomaar een firma was die als een paddestoel omhoog rijst om dan een half jaar later terug in de grond te stuiken. mss ben ik fout, maar eerlijk is eerlijk. tis de eerste keer dat ik problemen heb.
op mijn mail nog steeds geen antwoord gekregen. hij is blijkbaar wel erdoor geraakt vermits ik nog geen maildelivery heb teruggekregen.
greets
blijft me natuurlijk wel boeien waarom we problemen hadden met de lijn. daar zou ik wel graag nog een antwoord op krijgen. dus even afwachten denk ik zodat ze tijd hebben om de mails te beantwoorden.