Hallo,
ik ben al klant bij Scarlet van bij het begin (voorheen nog planet internet voor ze werden opgekocht).
Nu verschoot ik toch wel vandaag,
toen ik hier op de website de huidige prijs zag van het scarlet internet: 25 eur /maand.
Op de maandelijkse factuur die wij hier elke maand betalen wordt nog steeds zo'n mooie 35.65 eur aangerekend.
Omdat ik geen tijd heb met mij constant bezig te houden met prijzen in de gaten te houden wist ik hier niets van.
Sterker nog,
op het forum hier zie ik dat het zelfs aan 20 eur heeft gestaan:
http://userbase.be/nieuws/telecom/181-s ... talimieten
Nu ben ik toch wen enorm verontwaardigd.
Kan iemand mij soms vertellen wanneer de prijs voor de eerste keer werd verlaagd van 35.65 naar een lager bedrag,
en wanneer de prijs daarna werd verlaagd naar 20 eur/maand.
Op die manier kan ik eens berekenen voor hoeveel euros ze mij al in het zak gezet hebben.........
scarlet prijsevolutie
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
dat is niet in zak gezet !
Dit is bij alle operatoren zo, de klanten moeten ook eens een beetje initiatief nemen.
Je zou moeten weten hoeveel mensen internet mono nog hebben bij telenet of hoeveel mensen nog de formule hebben 50 % bellen tijdens de week en 50% int weekend bij mobistar of een of ander abonnement nog betalen voor gsm ge zou verschieten !
Dit is bij alle operatoren zo, de klanten moeten ook eens een beetje initiatief nemen.
Je zou moeten weten hoeveel mensen internet mono nog hebben bij telenet of hoeveel mensen nog de formule hebben 50 % bellen tijdens de week en 50% int weekend bij mobistar of een of ander abonnement nog betalen voor gsm ge zou verschieten !
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Tja, je zit nog op een oud abonnement. Je bent altijd vrij om over te stappen op een nieuw en goedkoper abonnement.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Hier ben ik toch niet 100% akkoord mee. Het is niet omdat dit bij alle operatoren zo is, dat je je niet bij je pietje genomen voelt als je het voorhebt. Als er prijsverhogingen zijn, dan zijn de operatoren er wel als de kippen bij om alle bestaande klanten hiervan op de hoogte te brengen (hiertoe zijn ze trouwens - uiteraard - wettelijk verplicht).proximusboyke schreef:dat is niet in zak gezet !
Bij een prijsverlaging, of eerder een introductie van nieuwe, goedkopere, abonnementen is het echter niet netjes van de operator om zijn bestaande klanten hiervan niet op de hoogte te brengen. Nu, hiertoe zijn ze bij mijn weten niet verplicht, dus echt veel kan je ze niet verwijten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Vanaf 7 december betaal ik 29,95 Ik vermoed dat ik het halve jaar ervoor ook nog een serieuze korting had.
Het nadeel is wel dat je terug een jaar gebonden bent.
Ik twijfel er nu aan of ik terug een promotie zou nemen en terug een jaar gebonden zou zijn, omdat de grote spelers ver even goedkoop worden dan de goedkopere providers.
Het nadeel is wel dat je terug een jaar gebonden bent.
Ik twijfel er nu aan of ik terug een promotie zou nemen en terug een jaar gebonden zou zijn, omdat de grote spelers ver even goedkoop worden dan de goedkopere providers.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- eddyfr
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
idd oude abbo: eerst 35,95€ en 60GB limiet, nu 25€ en FUP.
gewoon naar mijn.scarlet gaan, daar kunt ge overschakelen as ge wilt.
Ik heb er scarlet mobile ook bijgepakt met behoud van gsmnr, komt allemaal goedkoper uit voor mij.
Vanaf wanneer de prijzen verlaagd zijn weet ik niet maar ik was er ook wat laat mee denk ik. (overgeschakeld maart 2010)
gewoon naar mijn.scarlet gaan, daar kunt ge overschakelen as ge wilt.
Ik heb er scarlet mobile ook bijgepakt met behoud van gsmnr, komt allemaal goedkoper uit voor mij.
Vanaf wanneer de prijzen verlaagd zijn weet ik niet maar ik was er ook wat laat mee denk ik. (overgeschakeld maart 2010)
TV: CanalDigitaal VU+ Solo2 / Telenet digicorder
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
Ook ik was klant van Planet Internet en had hetzelfde abbo als jij en betaalde hetzefde bedrag als jij.
Ongeveer 2 jaar geleden kon je bij scarlet al kiezen voor hetzelfde abbo maar dan met een prijs van ongeveer 30 euro.
Je moet telkemale wel tekenen voor 12 maanden.
Dit waren allemaal ADSL formules met beperkt downloaddebiet, ik dacht rond een 60 GB.
Toen eind 2008 kwam ADSL 2+ met FUP voor 19,95 euro het eerste jaar daarna 29,95 euro.
Dit noemde ADSL unlimited
Begin 2010 denk ik werd er weer een nieuw abbo ingevoerd met zelfde eigenschappen maar 25 euro per maand
Niewe klanten krijgen altijd het meest recente abbo maar bestaande klanten moeten dit vragen.
Bij mij waren en wat moeilijkheden met de migratie naar het abbo van 25 euro en kreeg onmiddellijk 2 maanden gratis
Dus ik ben gegaan van 36 euro naar 30 euro naar 20 euro en nu op 25 euro. (bedragen afgerond)
Ongeveer 2 jaar geleden kon je bij scarlet al kiezen voor hetzelfde abbo maar dan met een prijs van ongeveer 30 euro.
Dit waren allemaal ADSL formules met beperkt downloaddebiet, ik dacht rond een 60 GB.
Toen eind 2008 kwam ADSL 2+ met FUP voor 19,95 euro het eerste jaar daarna 29,95 euro.
Begin 2010 denk ik werd er weer een nieuw abbo ingevoerd met zelfde eigenschappen maar 25 euro per maand
Niewe klanten krijgen altijd het meest recente abbo maar bestaande klanten moeten dit vragen.
Bij mij waren en wat moeilijkheden met de migratie naar het abbo van 25 euro en kreeg onmiddellijk 2 maanden gratis
Dus ik ben gegaan van 36 euro naar 30 euro naar 20 euro en nu op 25 euro. (bedragen afgerond)
- honda4life
- Elite Poster
Dat is wat ik bedoelde ja, jajah wat gaat dat goed vooruit die FUPbooker schreef:Ook ik was klant van Planet Internet en had hetzelfde abbo als jij en betaalde hetzefde bedrag als jij.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik ben al een jaar of vier Scarlet klant,en heb het One abbo (het oude nog,tel.plus internet voor een 51€).
De reden waarom ik nog niet het nieuwe One abbo voor 40€ heb genomen zijn de volgende:
-U moet bij die 40€ nog 5€ extra betalen voor dezelfde voorwaarden te hebben (overdag ongelimiteerd bellen kost 5€)
ook veranderen de limieten nogal eens van dit abbo,eerst 30 gig per maand,en dan weer 100 gig.
-Toen de overname van Scarlet door Belgacom een feit was,heeft Belgacom moeten beloven niets aan de Scarlet abbo's
te veranderen,en dit in een periode van 3(0f was het 5 jaar)
Daarvoor heeft Belgacom''nieuwe' sacarlet abbo's op de markt gebracht,die kunnen ze dan wel weer veranderen als hen
dit goed uitkomt.
Men moet dus extra goed opletten als men als trouwe Scarlet klant overstapt naar een ander abbo.
Ik spreek hier alleen over de abbo's internet en tel. want de nieuwe One,met dig. tv erbij is nog niet te verkrijgen hier
in mijn regio
De reden waarom ik nog niet het nieuwe One abbo voor 40€ heb genomen zijn de volgende:
-U moet bij die 40€ nog 5€ extra betalen voor dezelfde voorwaarden te hebben (overdag ongelimiteerd bellen kost 5€)
ook veranderen de limieten nogal eens van dit abbo,eerst 30 gig per maand,en dan weer 100 gig.
-Toen de overname van Scarlet door Belgacom een feit was,heeft Belgacom moeten beloven niets aan de Scarlet abbo's
te veranderen,en dit in een periode van 3(0f was het 5 jaar)
Daarvoor heeft Belgacom''nieuwe' sacarlet abbo's op de markt gebracht,die kunnen ze dan wel weer veranderen als hen
dit goed uitkomt.
Men moet dus extra goed opletten als men als trouwe Scarlet klant overstapt naar een ander abbo.
Ik spreek hier alleen over de abbo's internet en tel. want de nieuwe One,met dig. tv erbij is nog niet te verkrijgen hier
in mijn regio
- honda4life
- Elite Poster
Volgens mij waren ook de prijzen van het bellen aangepast, in bepaalde gevallen kwam je met de oude formule goedkoper uit.