Overstappen naar ander abonnement/provider?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Kost overschakelen naar een pack ook geen 50 €?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Lijkt hier meer op propaganda voor Belgacom!

Al eens gedacht aan Satelliettv? Naast een éénmalige kost van de schotel en apparatuur (kan je ook huren) heb je al een abonnement bij TVV voor 10,50 euro per maand, wil je alles dan betaal je hier voor 19,90 (dan heb je ook HD zenders) En uiteraard heel wat zenders, waarvoor je zelfs moet betalen bij Belgacom.
doeternietoe2
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2010, 11:56

Jippe schreef: Propaganda voor Belgacom? .
Hoezo?
Onpartijdig: bestuderen, vergelijken en conclusie's trekken.
Jippe schreef: Al eens gedacht aan Satelliettv? Naast een éénmalige kost van de schotel en apparatuur (kan je ook huren) heb je al een abonnement bij TVV voor 10,50 euro per maand, wil je alles dan betaal je hier voor 19,90 (dan heb je ook HD zenders) En uiteraard heel wat zenders, waarvoor je zelfs moet betalen bij Belgacom.
Mijn neef heeft satelliet TV met cardsharing (+-12€/maand) en die gaat nog belgacom nemen speciaal voor de voetbal.
Mja, TV boeit mij niet zo zoals ik ook aangegeven heb in mijn eerste post. Als de standaard zenders erbij zitten is al voldoende voormij.
Want ik zelf kijk nooit tv. Alles via PC om. :lol:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

mijn neef heeft tvv omdat er anders niks is .
Hij zou dat nooit meer moeten hebben zegtie als hij iets anders kon nemen
bveel problemen vooral als hij een opgenomen programma bekijkt en er moet op hetzelfde tijdstip een programma binnen opnemen 90% kans dat hij vastloopt.
dit sedert de laatste update
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:mijn neef heeft tvv omdat er anders niks is .
Hij zou dat nooit meer moeten hebben zegtie als hij iets anders kon nemen
bveel problemen vooral als hij een opgenomen programma bekijkt en er moet op hetzelfde tijdstip een programma binnen opnemen 90% kans dat hij vastloopt.
dit sedert de laatste update
Dat ligt op zich niet aan TVV, maar aan de decoder die hij er bij neemt. Ik heb TVV en zelf een decoder uitgekozen en bij mij werkt het goed, ik denk dat je neef een philips 8121 box heeft, dus daar is net een nieuwe update voor uitgekomen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

dus digibrol
als ze iets geven aan de mensen moet het goed werken en niet zoals ook bij belgabrol en telenet trek ne keer de stekker uit en steek het terug in.
Da zijn geen oplossingen

Graag een beetje respect ~D3bian
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:dus digibrol
als ze iets geven aan de mensen moet het goed werken en niet zoals ook bij belgabrol en telenet trek ne keer de stekker uit en steek het terug in.
Da zijn geen oplossingen
Ik denk dat in de digitale wereld niets 100% procent blijft werken, zeker omdat alle apparaten via software werken of via een software pakket worden aangestuurd. Leuk voorbeeld is een PC met windows, kan ook vaak vast lopen :) Dus ik vind het persoonlijk niet zo erg als het zo nu en dan een keer gebeurt, maar dan mag echt zeker niet vaak zijn, want dan moet inderdaad de leverancier ondersteuning geven. Bij Telenet wordt je een kastje opgedwongen, dus ze moeten er maar voor zorgen dat ze een goede firmware uitbrengen, zeker ook omdat de consument niets anders mag kiezen..
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

CronoS schreef: Leuk voorbeeld is een PC met windows, kan ook vaak vast lopen :)
Nu niet voor het een of ander, maar ik kan me niet herinneren wanneer mijn PC voor het laatst is vastgelopen (als dit bij mijn laatste PC- 2 jaar oud- überhaupt al ooit gebeurd is). Daarnet heb ik anders wel mijn Belgacom decoder weer eens mogen heropstarten.

Alles kan inderdaad wel eens vastlopen, maar mijn ervaring leert me dat de Belgacom decoder een uiterst zwak staaltje van technologie is. Zelfs wanneer het werkt, is het tergend traag bvb.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
desolation
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 jan 2009, 00:59

proximusboyke schreef:dus digibrol
als ze iets geven aan de mensen moet het goed werken en niet zoals ook bij belgabrol en telenet trek ne keer de stekker uit en steek het terug in.
Da zijn geen oplossingen
Ja en nee, bij satteliet zijt ge nog altijd vrij den decoder te kiezen die gij wilt. Dat hebt ge bij Belgacom of Telenet niet. En dan staat het u dus ook vrij om u TEGOEI te informeren over wat ge koopt.
Persoonlijk vind ik die decoders van TV Vlaanderen enorm duur, een replica dreambox kost evenveel en is pakken beter.
doeternietoe2
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2010, 11:56

Ik ben nu een Belgacom klant. Omschakeling ging vrij vlot.

Edpnet <-> Belgacom verliep vrij vlot.
Opzeggen analoge kabel bij telenet verliep ook vrij vlot.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”