goed nieuws-week van 25 tot 28 mei

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik kreeg net dit bericht van EDPnet in mijn mailbox ... wat moet ik mij daar bij voorstellen???
EDPnet organiseert de goed nieuws-week van 25 tot 28 mei!

Volgende week ontvangt u een hoop goed nieuws: promo's, nieuwe producten,...
Hou dus zeker uw mailbox en onze website in de gaten!

Tip: Word fan van EDpnet op Facebook zodat u mee kan discussiëren over onze producten & diensten!
Zo weten wij wat u bezighoudt en bekijken wij wat binnen onze mogelijkheden ligt om u beter van dienst te zijn!

Met zonnige groeten!

Het EDPnet Team

www.edpnet.be
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

DVB T?
Abbo's met Nederlandse specs aan Nederlandse prijzen?
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Er kan veel. Een herziening van hun DSL-producten, digitale televisie (via dsl of dvb-t), nieuwe mobiele producten, vaste telefonie voor iedereen, ...

Of een verschillend aanbod per verschillende gebruikersgroep (zoals Proximus Generation MTV voor de sms'ende tiener)...
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

Goed nieuws week, hoop dat het dan toch wel heel goed nieuws is. Sinds mijn aanvraag tot vdsl is het alleen maar bergaf gegaan.

Verbinding staat nu op een stabiele 2300/311 , ondertussen een telefoontje gehad van Jansen Field Service of zoiets dat ze op een andere datum gaan langskomen dan de datum die in de mail staat. En maar verlof pakken en schuiven? Ze waren nog zo vriendelijk om te zeggen dat ik contact met hen mag opnemen om een meer geschikte datum af te spreken, helaas gedaan ( na 30 minuten on hold te staan ) om me daar te melden dat een latere datum niet gaat.

Die full install beter niet gedaan, ze hadden beter alles via de post opgestuurd, ik had het zelf wel gedaan.
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Het abonnement "starter" loopt tegenwoordig HOPELOOS achter op de concurrentie, ja zelfs op een monopolist als Telenet. Kan je je inbeelden??? :bang:
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

suiker schreef:Het abonnement "starter" loopt tegenwoordig HOPELOOS achter op de concurrentie, ja zelfs op een monopolist als Telenet. Kan je je inbeelden??? :bang:
Afschaffen dan maar die Starter, de klanten willen het toch niet meer en een nieuw abonnement in de plaats met natuurlijk OYO.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Niet iedereen heeft nood aan honderden gigabytes bij een Starter abonnement (en toch is het mogelijk om FUP op Starter te nemen). Enkele maanden geleden postte EDPnet nog een graffiek met het aantal klanten dat genoeg had aan 5 GB, en dat was een aanzienlijk aantal.

Natuurlijk kan het altijd goedkoper (ook ik hoop dat). We zullen zien volgende week, vier dagen (met elke dag een ander product?).
suiker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 feb 2010, 18:15

Lord Utopia schreef:Niet iedereen heeft nood aan honderden gigabytes bij een Starter abonnement (en toch is het mogelijk om FUP op Starter te nemen). Enkele maanden geleden postte EDPnet nog een graffiek met het aantal klanten dat genoeg had aan 5 GB, en dat was een aanzienlijk aantal.

Natuurlijk kan het altijd goedkoper (ook ik hoop dat). We zullen zien volgende week, vier dagen (met elke dag een ander product?).
Ik heb geen nood aan 100den giga, wel aan iets meer comfort. 15 à 30 bij de concurrentie en zelfs nog iets goedkoper. Ik hoef geen uitleg, ik ga hier enkele abo's verleggen als ze die starter niet snel aanpassen.
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Lord Utopia schreef:Er kan veel. Een herziening van hun DSL-producten, digitale televisie (via dsl of dvb-t), nieuwe mobiele producten, vaste telefonie voor iedereen, ...

Of een verschillend aanbod per verschillende gebruikersgroep (zoals Proximus Generation MTV voor de sms'ende tiener)...
o.a. hun nieuwe tel aanbieding ( 10.00 € / maand + prijs per min. )


http://residential.edpnet.be/BE-CONS/Pr ... -Telephony
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

dejean schreef:
Lord Utopia schreef:Er kan veel. Een herziening van hun DSL-producten, digitale televisie (via dsl of dvb-t), nieuwe mobiele producten, vaste telefonie voor iedereen, ...

Of een verschillend aanbod per verschillende gebruikersgroep (zoals Proximus Generation MTV voor de sms'ende tiener)...
o.a. hun nieuwe tel aanbieding ( 10.00 € / maand + prijs per min. )


http://residential.edpnet.be/BE-CONS/Pr ... -Telephony
Lijkt wel pakken duurder dan hun voip aanbieding van de voorbije maanden voor bestaande klanten. Waar je mits een goede 2 euro's meer boven op de raw copper lijn 1000 minuten gratis kon bellen naar alle vaste lijnen (en ook iets naar het buitenland).

Plots is EDPnet niet meer interessant en een stinkend duur vogeltje geworden. Is hun 'nieuwe gazelle' nominatie hen naar het hoofd gestegen?

Hopelijk brengt volgende week meer soelaas over de plannen van EDPnet? En beter nieuws?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Hopelijk tonen ze hun strafste nieuw ding meteen op dinsdag - dan veroorzaken ze direct een buzz en komt daar iedere dag nog iets nieuw bij :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Indien EDPnet met een abonnement op de proppen komt waarbij er voor 25 euro adsl (en liefst VDSL2) is, dan wil ik gerust die edpnet tel. erbij nemen voor 10 euro (goedkoper dan raw copper & discovery line!) Dan hebben ze mij daar als klant!
Muziekbos schreef:
Lijkt wel pakken duurder dan hun voip aanbieding van de voorbije maanden voor bestaande klanten. Waar je mits een goede 2 euro's meer boven op de raw copper lijn 1000 minuten gratis kon bellen naar alle vaste lijnen (en ook iets naar het buitenland).

Plots is EDPnet niet meer interessant en een stinkend duur vogeltje geworden. Is hun 'nieuwe gazelle' nominatie hen naar het hoofd gestegen?

Hopelijk brengt volgende week meer soelaas over de plannen van EDPnet? En beter nieuws?
Toch niet? EDPnet tel. kostte 15 euro (incl raw copper) voor 1000 minuten naar Belgische vaste lijnen.
Nu komt er EDPnet tel. voor 10 euro (incl raw copper), met een optie voor 5 euro per maand om 2000 minuten naar Belgische en Europese vaste lijnen te bellen. Zelfs bellen naar een Belgische vaste lijn is 0,005 euro goedkoper geworden. ;)

De laatste tijd ben je zeer negatief jegens EDPnet, heb ik gemerkt. Zo negatief zelfs, dat je verkeerde vergelijkingen maakt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De eerste 500 VDSL2-klanten krijgen een gratis VDSL2-modem.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Lord Utopia schreef: De laatste tijd ben je zeer negatief jegens EDPnet, heb ik gemerkt. Zo negatief zelfs, dat je verkeerde vergelijkingen maakt.
Had die optie van 5 euro voor 2000 minuten niet gezien, stond er ook zomaar tussen in kleine lettertjes. Mijn verontschuldigingen.
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Lord Utopia schreef:De eerste 500 VDSL2-klanten krijgen een gratis VDSL2-modem.
Waarschijnlijk zie ik erover, maar waar zie je dat ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jan_B schreef:
Lord Utopia schreef:De eerste 500 VDSL2-klanten krijgen een gratis VDSL2-modem.
Waarschijnlijk zie ik erover, maar waar zie je dat ?
http://thuis.edpnet.be/BE-CONS/Producte ... /VDSL-Home
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Lord Utopia schreef:De eerste 500 VDSL2-klanten krijgen een gratis VDSL2-modem.
Als Belgacom nu eens zou willen meewerken hé, maar VDSL is hier nog altijd niet beschikbaar :cry:
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Hier ook niet, ik vraag me af of VDSL hier OOIT beschikbaar zal zijn :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik zou mij inschrijven*, maar zit nog een tweetal maanden vast aan Mobistar. En dubbel betalen is ook wel zot. :(

had die raw copper niet verplicht geweest.
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

Heb net de mail gekregen van een gratis VDSL modem.
Maar ik zit me nu toch af te vragen, is dit de moeite?
Kosten: 5€ per maand + 50€ activatiekost.
Voordelen: hogere snelheid, maar hoeveel? Wat is de kans dat ik 20/2Mbps haal?
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Chris_147 schreef:Wat is de kans dat ik 20/2Mbps haal?
EDPnet zelf claimt: Naast de hogere uploadsnelheid is VDSL, in tegenstelling tot ADSL of ADSL2+, veel minder gevoelig aan afstand: 95 % van de klanten haalt daadwerkelijk de maximale snelheid!
rds
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 dec 2005, 01:02
Locatie: Brecht

Dus 95% van 70% is 66,5% van de mensen die er voordeel uit halen. Ik kan nu al raden dat ik tot de 33,5% ongelukkigen hoor.
Waar zien jullie dat staan van die eerste 500 klanten?? En de activatiekost van 50 euro is ook ineens veranderd naar 0 euro.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

En wat staat er vandaag op het programma binnen hun "goed nieuws show"? Tot nu toe nog niet veel gehoord?
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Jan_B schreef:
Chris_147 schreef:Wat is de kans dat ik 20/2Mbps haal?
EDPnet zelf claimt: Naast de hogere uploadsnelheid is VDSL, in tegenstelling tot ADSL of ADSL2+, veel minder gevoelig aan afstand: 95 % van de klanten haalt daadwerkelijk de maximale snelheid!
Als je aansluitbaar bent op VDSL2, ga je minimaal 16.5/2 halen. Of 95% de 20 haalt betwijfel ik, gezien de hoeveelheid 16.5 profielen die hier gepost zijn.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Gaat de disco lijn van Belgacom weer duurder worden in augustus?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

rds schreef:En de activatiekost van 50 euro is ook ineens veranderd naar 0 euro.
Waar zie jij dat staan? Ik zie nog altijd 50 euro activatiekost!
Als het 0 euro zou zijn, dan moet ik niet lang twijfelen.
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Voor wie is eigenlijk de 'goed nieuws-week' bedoeld? Voor de klanten of voor Edpnet?
En het doet me ook denken aan de druk de knop tijd van Telenet: veel bla bla maar weinig...

Zo is er de gratis modem bij het afsluiten van een VDSL Home. Da's een goed punt.
Een aangepaste starter, voor hen die onbeperkt wilt downloaden aan slechts 4Mbps.
Maar... nu wel een 'duurdere' telefonie.

Voorheen kostte een VDSL Home mét onbeperkte (weliswaar FUP) download en EdpnetTalk@Home (inclusief gratis 1000 minuten per maand)+ raw copper: ongeveer 54,95 per maand.
Daar tegenover staat dat het nieuwe aanbod een pak duurder is:
VDSL Home + onbeperkte (FUP) download + telefonie (met plus pack = 2000 minuten gratis bellen per maand) + raw copper: nu samen voor 67,9 per maand. Zonder het plus pack is het dan wel 62,9 per maand, maar dan moet men nog de telefoonkosten bijtellen (de 1000 minuten zijn er dus niet meer bij).
Zomaar eventjes 13 euro duurder (?) dan met het Talk@Home aanbod!!!
Is dat de goed nieuws week????

Enfin... ik vond het aanbod met talk@home veel beter en ook aantrekkelijker, wat me zou hebben doen besluiten om over te stappen naar Edpnet. Maar het huidige aanbod... doet me nu harder twijfelen.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Euhm Jippe

"Met de optie "EDPnet Telephony" belt u spotgoedkoop naar nationale en internationale nummers.

Met Internet Telephony (VoIP) belt u met een vaste telefoon via uw internetverbinding. Een klassieke Belgacom-lijn is dus niet langer nodig! Uw verbinding via Raw Copper zit immers in de prijs inbegrepen"

Totale kostprijs is dus evenveel maar je hebt er nog 1000 belminuten extra erbij, dus 2000 belminuten (plus pack)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jippe schreef:Voor wie is eigenlijk de 'goed nieuws-week' bedoeld? Voor de klanten of voor Edpnet?
En het doet me ook denken aan de druk de knop tijd van Telenet: veel bla bla maar weinig...
...
Enfin... ik vond het aanbod met talk@home veel beter en ook aantrekkelijker, wat me zou hebben doen besluiten om over te stappen naar Edpnet. Maar het huidige aanbod... doet me nu harder twijfelen.
Zoals de vorige persoon (muziekbos), je vergelijkt totaal fout.

VDSL Home + FUP + Talk@Home kostte minstens 54,95 euro per maand. (voor 1000 minuten naar BEL)
VDSL Home + FUP + Telephony kost minstens 49,95 euro per maand. (Plus pack aan 5 euro => 2000 minuten naar BEL+18 landen)

Dus het is enkel interessanter geworden?
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Dus de raw copper zit in de maandelijkse abonnementprijs (10€) inbegrepen?
Dan is het een interessant aanbod.

(Sorry, had het verkeerd begrepen)
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

Alleen jammer dat je geen gratis modem krijgt voor EDPNet telephony of dat ze hier een extra korting op gaven om dit aan te moedigen. Als ze dit gedaan hadden, dan was ik meteen overgestapt. Nu hik ik toch nog tegen die extra 100 euro aan, aangezien mijn huidige modem geen VOIP aankan en VDSL niet leverbaar is.
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Het lijkt me toch wel een interessante aanbieding. Maar ik heb toch enkele vragen.
Heeft er hier al iemand ervaring met VOIP telefonie?
Welke modem/router met VOIP optie kan aanbevolen worden voor wat betreft stabiliteit en bereik?
En tot slot, kan men op een vlotte manier het Belgacom telefoon abo opzeggen?

Bedankt.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

die gratis sagem modem.....ga je daar ook andere VOIP-operatoren mee kunnen gebruiken (vb. rynga voor goedkoop gsm bellen)?
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

satsurfer schreef:die gratis sagem modem.....ga je daar ook andere VOIP-operatoren mee kunnen gebruiken (vb. rynga voor goedkoop gsm bellen)?
Ik gebruik de sagem samen met rynga, werkt perfect. Ook caller-id werkt.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

redman schreef:
satsurfer schreef:die gratis sagem modem.....ga je daar ook andere VOIP-operatoren mee kunnen gebruiken (vb. rynga voor goedkoop gsm bellen)?
Ik gebruik de sagem samen met rynga, werkt perfect. Ook caller-id werkt.
wat verschijnt er dan als je iemand belt? Je kant toch geen nr's kopen bij rynga?
PS: blijkbaar is het niet meer gratis om naar fixed line in belgie te bellen
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

liger schreef:wat verschijnt er dan als je iemand belt? Je kant toch geen nr's kopen bij rynga?
PS: blijkbaar is het niet meer gratis om naar fixed line in belgie te bellen
je moet toch éénmalig een registratieprocedure ondergaan, je krijgt dan een SMS-code, die je dan weer moet ingeven op de site....
dan kan je bij 'outgoing caller-ID' uw vast nr. instellen.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

satsurfer schreef:
liger schreef:wat verschijnt er dan als je iemand belt? Je kant toch geen nr's kopen bij rynga?
PS: blijkbaar is het niet meer gratis om naar fixed line in belgie te bellen
je moet toch éénmalig een registratieprocedure ondergaan, je krijgt dan een SMS-code, die je dan weer moet ingeven op de site....
dan kan je bij 'outgoing caller-ID' uw vast nr. instellen.
yup, werkt goed.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

CronoS schreef:Alleen jammer dat je geen gratis modem krijgt voor EDPNet telephony of dat ze hier een extra korting op gaven om dit aan te moedigen. Als ze dit gedaan hadden, dan was ik meteen overgestapt. Nu hik ik toch nog tegen die extra 100 euro aan, aangezien mijn huidige modem geen VOIP aankan en VDSL niet leverbaar is.
Als je toch geen VDSL kan krijgen zou ik een tweedehands B-box1 kopen. Die vind je al voor 10 Euro op Ebay.
Die modems hebben wifi en voip. Ze ondersteunen ADSL en Adsl2. Voor zover ik weet zijn ze niet gelockt op Belgacom.

Alternatief is een recuperatie Base/Tele2 modem, de Speedtouch 706. Ook spotgoedkoop. Maar die zijn wel gelockt op Base. Ik heb gisteren zo'n toestel herflasht met de standaard-firmware. Dan kan ik hem ook voor Edpnet gebruiken. Alles is nu vrij configureerbaar.

gr,
Mark
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Heeft iemand een idee hoelang momenteel een upgrade van adsl naar vdsl duurt bij edpnet ?
(dus migratie van adsl 2+ home naar vdsl home voor bestaande klant )
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Ik had op 28 mei besteld en 8 juni was ik overgeschakeld op VDSL2, iets meer dan een week dus.

Vond het nog een vlotte overschakeling, modem was er wel maar op de dag dat de omschakeling plaatsvond!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”