Contract te vroeg be-eindigd

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
fieus
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2010, 13:21

Hoi

graag deel ik u mee hoe DxAdsl zijn klanten behandeld.

Ik had een jaarcontract tot eind augustus 2010 op DXAdsl Business. Op de website stond bij het afsluiten vh contract ADSL of ADSL 2+. Terwijl dit initieel niet beschikbaar was bleek dit later wel het geval voor mijn adres in Mechelen. Ik contacteerde de helpdesk 2 maal (telefonisch/email) om te vragen of het mogelijk was naar ADSL2+ overgezet te worden daar mijn adres in hun database stond, bij de adressen waar ADSL2+ beschikbaar was. Dit bleek onmogelijk. Omdat ik hiermee niet akkoord was besloot ik in april een opzegbrief te sturen, met daarin duidelijk de vraag op het einde van de contractuele termijn op te zeggen. Vandaag blijkt mijn internet niet te werken. Ik belde DXAdsl zonet met de vraag wat er gebeurd is, krijg ik simpelweg het antwoord "Wij hebben uw contract opgezegd". Ik: "Ah?". "Als u opzegt, zeggen wij na 1 maand het contract op". Ik: "En ik stuur u vorige week nog een mail om te vragen of u mijn brief ontvangen hebt. Ik had duidelijk gezegd bij het vervallen van de contractuele termijn". "Sorry Meneer, ons systeem werkt zo niet". Einde gesprek natuurlijk. Voegde ze er wel fijntjes aan toe dat "ik natuurlijk nog gedurende de resterende contractuele termijn een halve abonnementsprijs moest betalen", waarop ik ludiek antwoorde "dat zullen we dan nog wel zien..." en de hoorn en de telefoon terug samenbracht.

Ik terug naar Dommel.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik hoop dat je bij Dommel geen betere behandeling verwacht.

ik geef je wel gelijk in je analyse: dit lijkt me niet correct van DxADSL!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
fieus
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2010, 13:21

Wel Goztow, ik was ervoor bijna 3 jaar klant bij Dommel en eigenlijk altijd alles in orde gekregen. Een terugbetaling op het einde van het contract was na even aandringen ook ok. Bij problemen eigenlijk ook altijd goed geholpen geweest, soms moest ik hun het probleem wel uitleggen, maar dat was op zich nog 'grappig': ik werd tenminste geholpen!
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

:idea: Vergeet dan niet op tijd uw verplichte domiciliering op te zeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”