Per 20 mei past Proximus de bundels Generation MTV aan. Vanaf dan zal er tien megabyte internetvolume on mobiel te internetten in de bundels begrepen zijn, in plaats van de nu geldende 15 surfsessies. Extra datavolume wordt gefactureerd aan 0,30 euro per megabyte, aangerekend per schijf van één kilobyte.
Wie niet akkoord gaat met deze aanpassing, kan zijn bundel kosteloos opzeggen voor het einde van de maand volgend op de maand waarin de klant zijn aangepaste factuur ontvangt.
Het grote verschil is dat het datavolume gebruikt kan worden ook buiten het Vodaphone live!-portaal. Met Generation MTV wordt vooral gericht op personen die veel sms'en maar minder bellen, vooral jongeren.
UB Frontpage
Proximus past bundels Generation MTV aan
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
10 megabyte, daar gaan ze inderdaad veel aan verdienen want de abonnees gaan mobiel internet gebruiken en merken dat ze niet altijd toekomen met 10 Mb, afhankelijk van wat je allemaal doet.
Langs de andere kant kan je ook zeggen: Vodafone gebruikt toch bijna niemand, dus uiteindelijk is er alleen maar bijgekomen.
Langs de andere kant kan je ook zeggen: Vodafone gebruikt toch bijna niemand, dus uiteindelijk is er alleen maar bijgekomen.
-
- Erelid
Voila, dat denk ik ook. 10 MB zou voor mij genoeg zijn, sinds ik enkel op Twitter zou zitten of af en toe eens een opzoeking.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ook de pay and go generation zou aangepast worden...Heb de SMS gekregen maar helaas verwijderd. Dacht dat aantal smsjes per dag beperkt ging worden tot 150 ofzoiets...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Erelid
Oei? Laten we hopen dat je gemist hebt. :okrisken schreef:Ook de pay and go generation zou aangepast worden...Heb de SMS gekregen maar helaas verwijderd. Dacht dat aantal smsjes per dag beperkt ging worden tot 150 ofzoiets...
Ik was van plan om over te stappen van een abo naar prepaidkaart en elke maand voor 10 euro te herladen (400 smsjes en 10 MB zouden ruim volstaan voor mij...).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
10 Mb is wel erg weinig! Zeker niet een goede optie voor mensen met een iPhone!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Liever 10MB dan 15 (nutteloze) Vodafone sessies en als het gratis (nuja meegerekend) zit in de prijs van een MTV abo, is dat zeker niet misToMiKoN schreef:10 Mb is wel erg weinig! Zeker niet een goede optie voor mensen met een iPhone!
Bij Mobistar mag je voor -alleen- 7,5MB al €6/ maand betalen
Laatst gewijzigd door flt 18 apr 2010, 19:49, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Contacteer:
Eens bellen naar proxi, de mededeling die ik heb gekregen vind ik nergens op hun site.Lord Utopia schreef:Oei? Laten we hopen dat je gemist hebt. :okrisken schreef:Ook de pay and go generation zou aangepast worden...Heb de SMS gekregen maar helaas verwijderd. Dacht dat aantal smsjes per dag beperkt ging worden tot 150 ofzoiets...
Ik was van plan om over te stappen van een abo naar prepaidkaart en elke maand voor 10 euro te herladen (400 smsjes en 10 MB zouden ruim volstaan voor mij...).
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik heb nu een proximus mtv generation 20 abbonement; €20 per maand.
Via de promo betaal ik €10 de eerste 12 maanden. Binnenkort zijn die 12 maanden voorbij en zal ik dus €20/maand betalen.
Kan ik mijn abbonemten nu opzeggen zonder kosten; en daarna een nieuw aanvragen; en dus nog eens genieten van die 12 maanden aan €10???
Of moet ik eerst overschakelen naar bv pay&go?
Via de promo betaal ik €10 de eerste 12 maanden. Binnenkort zijn die 12 maanden voorbij en zal ik dus €20/maand betalen.
Kan ik mijn abbonemten nu opzeggen zonder kosten; en daarna een nieuw aanvragen; en dus nog eens genieten van die 12 maanden aan €10???
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
je kan opzeggen
maar weet niet of ge onmiddellijk op dezelfde naam een nieuw abo kunt hebben met promo.
Tzijn geen ocmws hé
maar weet niet of ge onmiddellijk op dezelfde naam een nieuw abo kunt hebben met promo.
Tzijn geen ocmws hé
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Meestal zijn het dat contracten van 18 maanden met 12 promo, lees je voorwaarden toch maar eens goed niet dat je je vergist en een hoge opzeggingsvergoeding moet betalenDamastaer schreef:Ik heb nu een proximus mtv generation 20 abbonement; €20 per maand.
-
- Erelid
Nee, maar 't zijn wel commerciële bedrijven. Zij zouden blij moeten zijn met de klanten, de klanten moet niet blij zijn dat Proximus bestaat.proximusboyke schreef:je kan opzeggen
Tzijn geen ocmws hé
Daarom eens naar de teleboetiek gaan en vragen of er een promotie is. Zeg dat je anders je abo gaat opzeggen en dat het toch gratis kan.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
je moet wel weten dat niet iedere provider over dezelfde kam wordt geschoren !!
voor iedere promo moet je toestemming vragen aan bipt
om een voorbeeld te geven proximus was tot voor kort de enige provider die de lopende promo niet mocht geven voor bestaande klanten die zijn contract wilde verlengen.pay en go zal ook niet lukken denk ik want zoals bij iedere provider is is het nu dat je de afgelopen x aantal maanden geen klant moogd geweest zijn om de promo te ontvangen.
Dit is dan omdat slimme verkopers die truuk toepasten om zo commissie te ontvangen
om een voorbeeld te geven proximus was tot voor kort de enige provider die de lopende promo niet mocht geven voor bestaande klanten die zijn contract wilde verlengen.pay en go zal ook niet lukken denk ik want zoals bij iedere provider is is het nu dat je de afgelopen x aantal maanden geen klant moogd geweest zijn om de promo te ontvangen.
Dit is dan omdat slimme verkopers die truuk toepasten om zo commissie te ontvangen
iphone 8+ : prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik hoor dit nog af en toe... maar waar staat dit ergens ? Waar zijn trouwens de besluiten van het BIPT dan ?proximusboyke schreef:je moet wel weten dat niet iedere provider over dezelfde kam wordt geschoren !!
-
- Erelid
10 MB inbegrepen en optioneel 50 MB voor 4,99 euro.
kijk eens op generation.be.
- beele
- Plus Member
- Twitter: MrBeele
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Ik dacht dat die 10 mb ter vervanging kwam van die 15 nutteloze vodafone live sessies?Lord Utopia schreef:10 MB inbegrepen en optioneel 50 MB voor 4,99 euro.
-
- Moderator
- Contacteer:
En hier staat wat ik zei van die 165 sms'en per dag...
http://customer.proximus.be/nl/Generati ... tions.html
http://customer.proximus.be/nl/Generati ... tions.html
De gratis sms’en zijn geldig voor elke herlaadbeurt van minstens € 10 die plaatsvindt binnen de 31 dagen na de laatste herlaadbeurt. Ze zijn beperkt tot normaal gebruik tussen personen volgens de algemene voorwaarden met een limiet van 165 sms’en per dag, 600 sms’en per herlaadbeurt van € 10 en 5 000 sms’en per herlaadbeurt van € 15 of meer (niet cumuleerbaar). De sms’en blijven geldig tot de eerstvolgende herlaadbeurt van minstens € 10, met een maximum van 31 dagen. Ze zijn niet geldig voor SMS Online.
Telefonie = EDPnet + OVH