TCM verdwijnt uit het basisaanbod

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

op 22/06 verdwijnt tcm uit het basisaanbod van telenet.
Volgens kwaliteitsopvolging is dit geen reden om kosteloos op te zeggen ook al verhoogd de prijs als je naar deze zender wilt verder kijken.
Ze mogen hun zenderaanbod wijzigen zoals ze willen.
Toen ik vroeg : meneer als ik u goed begrijp en telenet beslist om morgen enkel vrt uit te zenden en alle andere kanalen naar pluspakket te zetten dan kan niemand opstappen.
Zijn antwoord was ja
ik heb eens naar hun algemene voorwaarden gekeken daar staat het volgende te lezen

13. Wijzigingen
13.1. Telenet kan te allen tijde deze Algemene Voorwaarden wijzigen of de technische specificaties of eigenschappen van haar diensten aanpassen. U wordt één maand voorafgaand aan de inwerkingtreding van de wijziging op de hoogte gebracht. 13.2. Ingeval u niet akkoord gaat met een wijziging, behoudt u het recht de Overeenkomst kosteloos en schriftelijk op te zeggen tot uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen

De vraag is nu is dit een wijziging van de technische specificaties of eigenschappen van haar diensten ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
byter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Dit valt eigenlijk onder:

3.5. Wijziging programmapakket De Klant aanvaardt dat Telenet het recht heeft de inhoudelijke samenstelling van de Diensten (Analoog Basisaanbod, Digitaal Basisaanbod, Digitale Betaalpakketten, Film à la carte/Zenders à la carte, enz.) regelmatig aan te passen om een up-to-date aanbod te hebben en/of omwille van juridische, economische, maatschappelijke of technische redenen. Dit met dien verstande dat Telenet er steeds naar zal streven een in essentie evenwaardig aanbod te behouden. Deze wijzigingen kunnen geen aanleiding geven tot enige vorm van schadevergoeding aan de Klant. Telenet zal naar best vermogen inspanningen leveren om de wijzigingen tijdig ter kennis te brengen van de Klant. Mogelijks zal dit gebeuren via een algemene publieke bekendmaking op het mozaïek-kanaal, de startpagina of op elke andere wijze die Telenet opportuun acht. Bij de keuze om het aanbod te wijzigen zal Telenet zich hoe dan ook houden aan wettelijke, decretale of andere bindende bepalingen die van overheidswege deze keuze mede kunnen bepalen. De aanpassingen zullen tot het minimum beperkt worden in functie van de voormelde redenen.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Kortom, ge zijt in de kont genaaid.

Dit zijn allemaal van die lepe truuken die ze in hun voorwaarden steken om zichzelf in te dekken bij een aanpassing van hun product.

En op een ander is het niet veel beter, dus zwijgen en slikken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

proximusboyke schreef:Toen ik vroeg : meneer als ik u goed begrijp en telenet beslist om morgen enkel vrt uit te zenden en alle andere kanalen naar pluspakket te zetten dan kan niemand opstappen.
Zijn antwoord was ja
Die weet dus ook niet waarover hij spreekt :bang:
In hun algemene voorwaarden staat duidelijk dat ze er naar streven om hun aanbod evenwaardig te houden. Terugvallen op één zender of één van de meest bekeken zenders zoals één of vtm uit het basisaanbod halen is dan ook niet aanvaardbaar. Ik zie ook geen reden waarom ze dat zouden doen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Astralon schreef: Die weet dus ook niet waarover hij spreekt :bang:
In hun algemene voorwaarden staat duidelijk dat ze er naar streven om hun aanbod evenwaardig te houden. Terugvallen op één zender of één van de meest bekeken zenders zoals één of vtm uit het basisaanbod halen is dan ook niet aanvaardbaar. Ik zie ook geen reden waarom ze dat zouden doen.
Iemand die veel TCM kijkt, ziet dat niet meer als "aanbod evenwaardig houden". Mijn moeder keek vaak naar TCM, dat verdwijnt nu. Zij kijkt ook naar TVE, dat verdween enkele tijd geleden ook (daarom dat we drie jaar terug (denk ik?) digi tv hebben genomen.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

eigenlijk is mijn punt een beetje ze doen wat ze willen alle operatoren .
Dankzij tik en userbase is de druk wat opgevoerd en hebben ze eindelijk hun limieten laten varen, maar helaas is er niemand voor digitale tv.
Ik vrees dat ze dit nu gaan gebruiken als grote melkkoe
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

TV is altijd al een melkkoe geweest. Vele mensen betalen maandelijks 13 € voor analoge TV en hebben nooit een upgrade van het aanbod gezien en nooit een helpdesk nodig gehad. Die mensen bekijken vaak slechts een post of 5 en moeten daarbij nog gemiddeld om de 20 minuten of zo 3 minuten reclame slikken.

Bij digitale TV is dit niet anders: je krijgt iets meer mogelijkheden maar voor de meeste moet je opnieuw bijbetalen. 3-5 € vragen om een film te huren is je reinste ripoff.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Weet er iemand of Kanaal Z ongeencrypteerd zal zijn? Of zal men terug Hollywood inroepen om dit te versleutelen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

johan.devos schreef:Weet er iemand of Kanaal Z ongeencrypteerd zal zijn? Of zal men terug Hollywood inroepen om dit te versleutelen?
Voor zover ik kan vinden niet (ze spelen daar ook zoveel films hé :lol: ).
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”