Ik zie niet in waar dat jou probleem is. Dommel is de isp en zij moeten er theoretisch voor zorgen dat het werkt van hun kant uit net zoals jij moet zorgen dat je bekabeling in huis in orde is. Wat doet dommel in praktijk? Eerst omslachtig te werk gaan en het zo laten uitschijnen dat de fout bij de gebruiker ligt. Daarna niet meer reageren op tickets of tickets gewoon afsluiten of standaard antwoordjes rond sturen. Ben je hardnekkig en bijt je door kom je tot de uiteindelijke conclussie dat het eigenlijk geen zin heeft.
Toch even off-topic: in 1 van mijn vorige homeconnect threads heb ik evenzeer heel het avontuur laten volgen met de helpdesk en op magische wijze waren alle problemen ineens foetsie nadat ik overging op netline. Geen stotterende telefoon meer via de siemens om maar een voorbeeld te geven, maar dat de verbinding foetsie is met de siemens is effectief nog zo om de 10 - 14 dagen. Ga alsnog eens een oudere firmware proberen om te zien of die het zou kunnen oplossen. Netline werkt vlekkeloos zonder enige vorm van problemen met internet en telefonie
Site timeouts
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Sinds vanmiddag is alles terug zoals het was eind Maart, UDP werkt niet of nauwelijks, delays > 1sec, Geen probleem met ICMP of TCP
Mijn ticket is gesloten en geblokkeerd zonder enige vorm van uitleg???
Wat een bende amateurs, heeft Dommel wel een technische dienst?
Mijn ticket is gesloten en geblokkeerd zonder enige vorm van uitleg???
Wat een bende amateurs, heeft Dommel wel een technische dienst?
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
hier is het weer lekker traag vanmorgen en heb net proforma factuur gekregen, niet veel zin om te betalen eerlijk gezegd. K' zou willen onderhandelen over de prijs, momenteel vind ik het zo'n 14 euro waard per maand ;p
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dit lieten ze weten op belgacom forum indien je contract wil verbreken met dommel om te kunnen overschakelen naar een isp die misschien wel werkend internet kan leveren.
"
beste
comform de alg voorwaarden "Dommel" , een aangetekend schrijven aan Dommel sturen met betwisting van een normale dienstverlening voor het gekozen product en dit tegen x dagen (redelijke termijn is 14 dagen.) En dat indien Dommel u niet kan helpen u de lopende verbintenis om redenen van "geen goede dienstverlening" zal te breken en dit zonder schadevergoeding.
Dan even afwachten naar de reaktie.
groeten - muisje
"
Maar dommel kennende lezen die zelfs geen brieven ;p
"
beste
comform de alg voorwaarden "Dommel" , een aangetekend schrijven aan Dommel sturen met betwisting van een normale dienstverlening voor het gekozen product en dit tegen x dagen (redelijke termijn is 14 dagen.) En dat indien Dommel u niet kan helpen u de lopende verbintenis om redenen van "geen goede dienstverlening" zal te breken en dit zonder schadevergoeding.
Dan even afwachten naar de reaktie.
groeten - muisje
"
Maar dommel kennende lezen die zelfs geen brieven ;p
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
pfft , t'is weer erg vanavond , kan zelfs niet op gmail.
edit : ghmm , leek DNS problemen deze keer, da's eens is iets anders. Google dns servers lukt het ongeveer vanavond. misschien valt alles gradueel uit bij dommel ;p
edit : ghmm , leek DNS problemen deze keer, da's eens is iets anders. Google dns servers lukt het ongeveer vanavond. misschien valt alles gradueel uit bij dommel ;p
een paar weken geleden was het hier in 052 ook huilen met de pet op indien je iets via UDP wilde doen. Ik had daar een ticket voor openstaan maar dat is uiteindelijk zonder goede verklaring / oplossing afgesloten. otoh, ik heb de laatste week eigenlijk geen connectieproblemen meer. newsserver gaat terug boven de 2 MB , dns lookups gaan goed en snel en mijn vpn blijkt ook redelijk stabiel.
de cruciale vraag is dus: waarom werkt het bij sommigen wel en bij anderen (soms/meestal) niet ?
de cruciale vraag is dus: waarom werkt het bij sommigen wel en bij anderen (soms/meestal) niet ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Hier ook zone 052, het is idd beter de laatste tijd maar af en toe toch nog eens problemen ... Maar dat is niets vergeleken met voorheengaroeda schreef:een paar weken geleden was het hier in 052 ook huilen met de pet op indien je iets via UDP wilde doen. Ik had daar een ticket voor openstaan maar dat is uiteindelijk zonder goede verklaring / oplossing afgesloten. otoh, ik heb de laatste week eigenlijk geen connectieproblemen meer. newsserver gaat terug boven de 2 MB , dns lookups gaan goed en snel en mijn vpn blijkt ook redelijk stabiel.
de cruciale vraag is dus: waarom werkt het bij sommigen wel en bij anderen (soms/meestal) niet ?
- KaiZas
- Pro Member
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
En vandaag kreeg ik dit:
Een reply op een ticket van een paar weken terug.Geachte,
Een technicus heeft uw open technische service case behandeld.
Hij/zij kwam tot de conclusie dat er extra stappen dienen genomen te worden om uw service case op te lossen.
We plaatsen dit ticket dan ook voorlopig on-hold totdat deze extra onderzoeken/interventies worden afgerond.
We zullen u in ieder geval via telefoon of e-mail op de hoogte houden van alle vorderingen in deze service case.
Indien u verdere geupdate informatie wenst toe te voegen aan dit ticket kan dit in reply op deze e-mail.
U kan dit ook telefonisch doen via +32 11 920000. Gelieve aan de operator op dat moment ook het casenummer mee te delen dat u in het onderwerp van deze e-mail terugvindt.
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Geachte,
Als u nu op 16,5 mbps zit is dat om stabieliteitsredenen.
Dit kunnen we niet verhogen,anders wordt de lijn onstabiel.
Met vriendelijke groeten
Technische help dommel
:< bah gegarandeerd, ni dus.
Die tool hier ergens op het forum om vdsl2 te testen zei zelfs dat 30 mbit mogelijk was op men lijn. :<
Als u nu op 16,5 mbps zit is dat om stabieliteitsredenen.
Dit kunnen we niet verhogen,anders wordt de lijn onstabiel.
Met vriendelijke groeten
Technische help dommel
:< bah gegarandeerd, ni dus.
Die tool hier ergens op het forum om vdsl2 te testen zei zelfs dat 30 mbit mogelijk was op men lijn. :<