Dommel ftp - Dreamweaver

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
boselfje
Starter
Starter
Provider

Ik ben onlangs overgestapt naar Dommel. Nu had ik bij mijn vorige provider (belgacom) een webspace en een site aangemaakt in dreamweaver. Nu wil ik deze site via de dommel webspace online krijgen, maar ik vind maar niet welke login en password er nodig zijn voor de ftp access in dreamweaver. Ik heb al geprobeerd via de login gegevens die me toegestuurd werden via email, maar deze schijnen niet te werken. Weet iemand meer, Kan iemand helpen??
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Je moet eerst via de control panel je webspace "activeren" (een naam kiezen/geven). Daarna krijg je de (ftp) gegevens toegestuurd ;).
(mijn pakketten -> E)
boselfje
Starter
Starter
Provider

Dat heb ik al gedaan, maar ik heb daardoor niets toegemaild gekregen hoor. Weet iemand dan mss waar ik die gegevens op het controlpanel kan vinden?
Sparky
Pro Member
Pro Member
Provider

boselfje schreef:Dat heb ik al gedaan, maar ik heb daardoor niets toegemaild gekregen hoor. Weet iemand dan mss waar ik die gegevens op het controlpanel kan vinden?
Als je dan je adsl gegevens (R) opnieuw via mail opvraagt, staan de gegevens van de ftp er bij.
boselfje
Starter
Starter
Provider

oke, die heb ik nu, maar het werkt nog steeds niet. Misschien heb ik een verkeerde host dan?
Is het mogelijk dat ik op dommel moet aangesloten zijn eer het lukt? Ik werk nu namelijk vanuit een andere provider, bij mijn vriend.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Provider

Normaal niet. Je kan normaal overal op je webspace connecteren. Bij mij op school is ftp (en nog zoveel meer ^^) geblokkeerd, via mobile vikings (mobiel internet) lukt het zonder probleem.
boselfje
Starter
Starter
Provider

Het is gelukt, eindelijk de juiste combinatie gevonden. Bedankt :)
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

boselfje schreef:Het is gelukt, eindelijk de juiste combinatie gevonden. Bedankt :)
Misschien handig voor toekomstige gebruikers : welke combinatie heb je gebruikt? :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”