ook ik heb eergisteren Dommel opgezegd
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Dag allemaal,
Even een vraagje over het opzeggen van dommel. Houd dommel zich aan de afsluit termijn? Dus als je een maand op voorhand opzegt om af te sluiten op 26/05/2010 (einde laatste factuur). Klopt het dan dat ze u gewoon afsluiten die dag of kan het ook zijn dat je plots zonder internet zit? Ik zou het moeten weten of ze er rekening mee houden aangezien ik aan teleworking doe. Ik heb geen zin om een hele maand op het werk te werken indien ik gewoon van thuis uit kan werken.
Vriendelijke groet,
Steven
Even een vraagje over het opzeggen van dommel. Houd dommel zich aan de afsluit termijn? Dus als je een maand op voorhand opzegt om af te sluiten op 26/05/2010 (einde laatste factuur). Klopt het dan dat ze u gewoon afsluiten die dag of kan het ook zijn dat je plots zonder internet zit? Ik zou het moeten weten of ze er rekening mee houden aangezien ik aan teleworking doe. Ik heb geen zin om een hele maand op het werk te werken indien ik gewoon van thuis uit kan werken.
Vriendelijke groet,
Steven
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
In vele gevallen blijft je aangetekend schrijven nog weken op de Post liggen: ze gaan er gewoon niet achter. En dan maar rappels en facturen sturen die jij niet moet betalen want je hebt je ontvangstbewijsje van je aangetekend schrijven.
Dus in dit geval zal je niet zonder Internet vallen, neen. Maar als je telewerken doet, raad ik het volgende aan: wacht tot je aangesloten bent op je nieuwe provider alvorens op te zeggen. Ja: je betaalt dan een dikke maand dubbel, maar je bent wel zeker!
Good luck
Dus in dit geval zal je niet zonder Internet vallen, neen. Maar als je telewerken doet, raad ik het volgende aan: wacht tot je aangesloten bent op je nieuwe provider alvorens op te zeggen. Ja: je betaalt dan een dikke maand dubbel, maar je bent wel zeker!
Good luck
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik betaal nie graag dubbel. Voor mij mag het even zonder intenet vallen. Maar ik moet gewoon weten wanneer. Als dommel zich houdt aan de regels houdt is er geen probleem dus. Ik zie hier dat veel mensen het via e-mail hebben opgezegt en dadelijk antwoord hebben teruggekregen, denk ook dat ik deze weg ga doen i.p.v aangetekend schrijven. Ben nu al 13 maanden bij dommelGoztow schreef:In vele gevallen blijft je aangetekend schrijven nog weken op de Post liggen: ze gaan er gewoon niet achter. En dan maar rappels en facturen sturen die jij niet moet betalen want je hebt je ontvangstbewijsje van je aangetekend schrijven.
Dus in dit geval zal je niet zonder Internet vallen, neen. Maar als je telewerken doet, raad ik het volgende aan: wacht tot je aangesloten bent op je nieuwe provider alvorens op te zeggen. Ja: je betaalt dan een dikke maand dubbel, maar je bent wel zeker!
Good luck
-
- Pro Member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
- Locatie: Eiverbeu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Ik heb ze een ticket gestuurd met de vraag of een verhuis een nieuw jaarcontract betekent en/of de opzegperiode dan anders is ... ze hebben simpelweg geantwoord dat er een maand opzeg is.
Ook in hun algemene voorwaarden zie ik niet direct iets staan dat over een verhuis gaat.
Heeft iemand hier enige "hard evidence" over ?
Ook in hun algemene voorwaarden zie ik niet direct iets staan dat over een verhuis gaat.
Heeft iemand hier enige "hard evidence" over ?
Floris Bakker for president!
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
nog even een update... de facturen & verwittigingen die ik na m'n opzeg nog gekregen heb ben ik blijven negeren.... vandaag is het dommel signaal van de lijn genomen, er staat nu ook terminated bij my packages, en die te betalen factuur is ook verdwenen..... alles bij elkaar een vlotte opzeg geweest, waarvoor dank
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
- Locatie: Eiverbeu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Ik heb een 3 weken geleden m'n aangetekende brief opgestuurd en vorige week pas een mail ontvangen dat ze die gezien en verwerkt hebben.
't duurt eventjes , maar 't werkt wel precies.
Zoals verwacht blijven de gewone facturen komen ... maar die negeer ik wel tot begin juni.
Ik moet zeggen dat de extra snelheid van TN een verademing is tov de 4,6mbit van Dommel ...
(Ik heb beide nu naast elkaar draaien)
Nu nog een goeie payserver vinden voor Usenet en ik ben volledig gesteld.
't duurt eventjes , maar 't werkt wel precies.
Zoals verwacht blijven de gewone facturen komen ... maar die negeer ik wel tot begin juni.
Ik moet zeggen dat de extra snelheid van TN een verademing is tov de 4,6mbit van Dommel ...
(Ik heb beide nu naast elkaar draaien)
Nu nog een goeie payserver vinden voor Usenet en ik ben volledig gesteld.
Floris Bakker for president!
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Wegens verhuis hier ook een lijn moeten opzeggen, had ik per fax gedaan. Ging vlot. De dag zelf al een mail terug. Maar een week erna wel nog een proformafactuur gekregen voor die lijn. Een mailtje gestuurd naar 'order dept' en ik kreeg 3-4 dagen erna keurig een mailtje dat ze het in orde gebracht hebben.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik heb ook dommel opgezegd en dit via mail. 1 dag later al mailtje terug dat ze het spijtig vinden maar dat ze het nodige gaan doen. En vandaag Belgacom aangevraagd voor op 19 juli. Nu hopen dat alles goed gaat. Dommel sluiten ze af einde juli.
Vriendelijke groet,
Steven
Vriendelijke groet,
Steven
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Heeft er iemand hier zo'n voorbeeld brief om dommel op te zeggen?
Van zodra belgacom actief is eind volgende week gaat mijn brief dan ook op de post.
Van zodra belgacom actief is eind volgende week gaat mijn brief dan ook op de post.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Ik heb gisteren mijn opzegbrief aangetekend verzonden (22/09), en gevraagd om op 22/10 het abonnement stop te zetten.
Daarop kreeg ik vandaag reactie dat ze mijn aanvraag ontvangen hebben en dat het op de vervaldatum zal afgesloten worden. De vervaldatum is echter 16/11/2010, bijna één maand later dus dan aangevraagd. Mijn Belgacom-combo Internet-TV is reeds aangevraagd om te activeren op 22/10. Zal dit geen problemen opleveren, en moet ik dan nog die ene maand betalen aan Dommel (terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om op 22/10 stop te zetten)?
Daarop kreeg ik vandaag reactie dat ze mijn aanvraag ontvangen hebben en dat het op de vervaldatum zal afgesloten worden. De vervaldatum is echter 16/11/2010, bijna één maand later dus dan aangevraagd. Mijn Belgacom-combo Internet-TV is reeds aangevraagd om te activeren op 22/10. Zal dit geen problemen opleveren, en moet ik dan nog die ene maand betalen aan Dommel (terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om op 22/10 stop te zetten)?
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
De algemene voorwaarden bij de meeste ISP's vereisen een vooropzeg van 1 Maand. (=30 dagen)
Dit betekend in de praktijk een aangetekend schrijven met postdatum één maand + één dag voor vervaldag.
Hier maken ze ook regelmatig gebruik van om een maand meer te rekenen als het één dag te laat is.
En hiermee halen ze ook overigens gelijk bij betwisting omdat dit de juridisch correcte interpretatie is.
Dit betekend in de praktijk een aangetekend schrijven met postdatum één maand + één dag voor vervaldag.
Hier maken ze ook regelmatig gebruik van om een maand meer te rekenen als het één dag te laat is.
En hiermee halen ze ook overigens gelijk bij betwisting omdat dit de juridisch correcte interpretatie is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik stuur naar Dommel een aangetekende brief met als optie "bevestiging van ontvangst".Goztow schreef:In vele gevallen blijft je aangetekend schrijven nog weken op de Post liggen: ze gaan er gewoon niet achter.
Good luck
Die bevestiging dat ze het wel degelijk aangenomen hebben + afgetekend komt hier keurig terug met de post.
Nu durven ze nog zeggen dat ze geen aangetekende brief hebben gehad.
Nu vragen ze of ik een copy van de brief + een copy van het bewijs van aantgetekende zending nog is wil doorfaxen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Op zo'n moment zou mijn slecht karakter bovenkomen en zou ik zeggen dat ik geen fax/scanner heb maar dat ze naar de documenten mogen komen kijken (op welbepaalde tijdstippen)ketter schreef:Ik stuur naar Dommel een aangetekende brief met als optie "bevestiging van ontvangst".
Die bevestiging dat ze het wel degelijk aangenomen hebben + afgetekend komt hier keurig terug met de post.
Nu durven ze nog zeggen dat ze geen aangetekende brief hebben gehad.
Nu vragen ze of ik een copy van de brief + een copy van het bewijs van aantgetekende zending nog is wil doorfaxen.
Dat ze niets terugvinden is hun probleem, domiciliëring stopzetten en verder geen rekening houden met wat ze nog "willen/eisen"
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 4 keer
ben vorig jaar in januari van dommel ADSL2 naar dommel VDSL2 gegaan , en in maart het vaste ip geactiveerd. Kan ik dan nog steeds met 1 maand opzeg vertrekken bij dommel? Vind het nogal onduidelijk ...
waarom? Betaal nu 50 € (vdsl2 speedconnect plus) + 10 € Belgacom telefoonlijn + 21,33 € Telenet HD Digicorder = 81.33 € per maand ...
Bij Belgacom kan ik momenteel voor 61,45 € een pack internet intense & tv comfort nemen. (telefoon gebruik ik toch nooit)
Of zijn er nog andere promo's ?
waarom? Betaal nu 50 € (vdsl2 speedconnect plus) + 10 € Belgacom telefoonlijn + 21,33 € Telenet HD Digicorder = 81.33 € per maand ...
Bij Belgacom kan ik momenteel voor 61,45 € een pack internet intense & tv comfort nemen. (telefoon gebruik ik toch nooit)
Of zijn er nog andere promo's ?
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
De datum van contractopmaak zegt bij mij 10/12/2009.
Ik stap nu ook over op Scarlet One. Ik veronderstel dat ik best vraag om mijn abbo stop te zetten op 08/02/2011, aangezien 10/01/2011 het abbo vernieuwd wordt en ik te laat ben door de 30 dagen opzeggingstermijn, en om nog volop gebruik te maken van hetgene waarvoor ik betaald heb (de vernieuwing op 10/01/2011).
Ik stap nu ook over op Scarlet One. Ik veronderstel dat ik best vraag om mijn abbo stop te zetten op 08/02/2011, aangezien 10/01/2011 het abbo vernieuwd wordt en ik te laat ben door de 30 dagen opzeggingstermijn, en om nog volop gebruik te maken van hetgene waarvoor ik betaald heb (de vernieuwing op 10/01/2011).
-
- Pro Member
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
@heezy
Ik zit zowat in hetzelfde schuitje. Ik heb een paar dagen geleden scarlet internet + telefonie besteld. Dommel kan ik opzeggen, ik sta niet meer onder contract. Alleen hoe weet ik welke datum ik moet pakken om te beginnen met mijn opzegtermijn. als ik in mijn crm kijk staat er "the adsl signal is installed and operational since 04/08/2009" maar op mijn factuur staat er " proforma invocie created 4/12/2010 and end at 25/12/2010.
Alsook bij mijn package staat er dan renew date 1/1/2011. Next renew date 1/2/2011.
Wat is nu de juiste datum?
Alvast bedankt
Ik zit zowat in hetzelfde schuitje. Ik heb een paar dagen geleden scarlet internet + telefonie besteld. Dommel kan ik opzeggen, ik sta niet meer onder contract. Alleen hoe weet ik welke datum ik moet pakken om te beginnen met mijn opzegtermijn. als ik in mijn crm kijk staat er "the adsl signal is installed and operational since 04/08/2009" maar op mijn factuur staat er " proforma invocie created 4/12/2010 and end at 25/12/2010.
Alsook bij mijn package staat er dan renew date 1/1/2011. Next renew date 1/2/2011.
Wat is nu de juiste datum?
Alvast bedankt
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Contractueel begon je abbo op die datum te lopen en kan je na het eerste jaar iedere maand opzeggen.adsl signal is installed and operational since 04/08/2009
Je aangetekende brief moet ten laatste een dag voor de 4° van de maand toekomen om een geldige
vooropzeg van 30dagen (=een maand) te kunnen betekenen.
-
- Pro Member
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
@heezy
Wanneer je ingelogd bent ga je naar "my Packages" en dan klik je op het lettertje i voor informatie alsook je verbruiksmeter. Daarin staat wanneer je adsl installed was.
Greetz
Wanneer je ingelogd bent ga je naar "my Packages" en dan klik je op het lettertje i voor informatie alsook je verbruiksmeter. Daarin staat wanneer je adsl installed was.
Greetz
-
- Pro Member
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Hallo,tonym schreef:Contractueel begon je abbo op die datum te lopen en kan je na het eerste jaar iedere maand opzeggen.
Je aangetekende brief moet ten laatste een dag voor de 4° van de maand toekomen om een geldige
vooropzeg van 30dagen (=een maand) te kunnen betekenen.
kan je ook even zeggen naar waar ik mijn aangetekend sturen moet verzenden. Heb het adres als eens gevonden maar ben het kwijt.
Thanks
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 14 dec 2010, 19:36
- Twitter: rubensnicky
- Locatie: Lummen
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Ook ik stap over naar een andere provider. (van adsl naar VDSL)
Heel dat gedoe met welke is de vervaldag ?? snap ik niet voor 100%
De andere provider komt mij aansluiten op 10/01/2011.
de gegevens zijn:
-vervaldatum op CRM: 2011/02/04 ( 4 februari )
-he adsl signal is installed and operational since 05/01/2007
dus, kan ik mij op 10 januari laten aansluiten als ik morgen ( 27 december mijn opzegbrief verstuur? en welke datum moet ik er dan inzitten) ?
Of kan ik best mijn contact opnemen met mijn provider om de aansluiting enkele dagen / week uit te stellen?
Dank bij voorbaat!
Heel dat gedoe met welke is de vervaldag ?? snap ik niet voor 100%
De andere provider komt mij aansluiten op 10/01/2011.
de gegevens zijn:
-vervaldatum op CRM: 2011/02/04 ( 4 februari )
-he adsl signal is installed and operational since 05/01/2007
dus, kan ik mij op 10 januari laten aansluiten als ik morgen ( 27 december mijn opzegbrief verstuur? en welke datum moet ik er dan inzitten) ?
Of kan ik best mijn contact opnemen met mijn provider om de aansluiting enkele dagen / week uit te stellen?
Dank bij voorbaat!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ook ik zit eraan te denken om dommel op te zeggen, maar wil eerst mijn nummer overdragen naar weepee.
Als je je nummer overzet en raw copper aanvraagd bij dommel, zit je dan weer voor een jaar vast ?
Als je je nummer overzet en raw copper aanvraagd bij dommel, zit je dan weer voor een jaar vast ?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb het mij destijds toch niet geriskeerd, dommel kennende.... ik ben naar m'n nieuwe provider gegaan en heb dan pas m'n nummer laten porteren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Bedankt voor je antwoord, daar was ik al gaan kijken, maar daar staat geen datum of vebruiksmeter. Enkel 'IDxxxx adsl/adsl2+ Homeconnect.Tuneboy2005 schreef:Wanneer je ingelogd bent ga je naar "my Packages" en dan klik je op het lettertje i voor informatie alsook je verbruiksmeter. Daarin staat wanneer je adsl installed was.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Da ga ik ook doen, zou wel naar scarlet gaan (en eens het nummer geporteerd is de vaste lijn opzeggen bij BGC).xenne schreef:ik heb het mij destijds toch niet geriskeerd, dommel kennende.... ik ben naar m'n nieuwe provider gegaan en heb dan pas m'n nummer laten porteren
Best wel even melden bij scarlet zeker ?
In principe enkel de login en paswoord veranderen en ik zit op scarlet (met classic line)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
portatie staat gelijk aan opzeg, je moet geen opzeg meer doen...silencer schreef: Da ga ik ook doen, zou wel naar scarlet gaan (en eens het nummer geporteerd is de vaste lijn opzeggen bij BGC).
Best wel even melden bij scarlet zeker ?
best eens contact nemen met scarlet en uitleggen wat je van plan bent, bij belgacom was het in ieder geval geen probleem om over te schakelen van internet met naar internet zonder vaste lijn (in principe geen downtime, tenzij ze per ongeluk ook internet van het koper gooien bij portatie)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
jij zal een hele tijd dubbel betalen precies... je bent al jaar klant bij dommel dus je kan zonder problemen opzeggenvDR schreef:Iemand die ook even op mijn vraag kan antwoorden?
kijk eens op een proforma wanneer uw renew date is, stel nu dat uw volgende renew date de 4e van de maand is, dan moet je opzeggen voor de 4e en dat zal dan ook de laatste factuur zijn dat je betaalt (domi opzeggen!) met afsluiting op de 4e van de volgende maand (=opzeg)
overeenkomstig de algemene voorwaarden heb ik dommel via mail opgezegd
ik heb belgacom slechts een paar dagen (16e) laten activeren voor m'n deactivatie bij dommel (21ste), op moment dat belgacom geactiveerd werd ging status van dommel automatisch terminated en verdwenen ook de facturen die ze waren blijven sturen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Waneer je hem op de bus doet maakt niet uit, maand vooropzeg dus stopzetting voor de 4e februari kan je aanvragen.Mijn renew date is 4 januari. dan doe ik de brief vandaag op de post met een vraag tot stopzegging voor de 4de.
Bedankt !
Wat is de boete die je kunt krijgen als je te laat opzegt (minder dan een maand vooropzeg)? Die maand toch betalen ?
Renew date is hier nl. 10/**/201*.
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Wel, wat mijn veronderstelling is:
Je post vandaag 29/12/2010 je opzegbrief. Je pro forma factuur voor de periode 10/01/2011 - 09/02/2011 is wsl reeds betaald.
De opzeggingstermijn van 1 maand in acht nemende, wordt je verbinding ten vroegste 29/01/2011 stopgezet.
De periode van 30/01/2011 - 09/02/2011 zou normaal dan pro rata moeten terugbetaald worden (op voorwaarde dat je al langer dan 1 jaar je abonnement had).
Iemand die dit kan bevestigen?
Je post vandaag 29/12/2010 je opzegbrief. Je pro forma factuur voor de periode 10/01/2011 - 09/02/2011 is wsl reeds betaald.
De opzeggingstermijn van 1 maand in acht nemende, wordt je verbinding ten vroegste 29/01/2011 stopgezet.
De periode van 30/01/2011 - 09/02/2011 zou normaal dan pro rata moeten terugbetaald worden (op voorwaarde dat je al langer dan 1 jaar je abonnement had).
Iemand die dit kan bevestigen?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dommel doet niet mee aan pro rata terug betalen, je betaalt de volledige maand.
dus als uw renew date de 10e is, zorg dan dat uw brief voor de 10e bij dommel is, anders heb je nog een extra maand aan uw broek
dus als uw renew date de 10e is, zorg dan dat uw brief voor de 10e bij dommel is, anders heb je nog een extra maand aan uw broek
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik zou niet weten of er iets van instaat, maar ik spreek uit ervaring (al heb ik het zelf niet meegemaakt), zie anders topic hieronder waar dit probleem ook ter sprake komt : http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=28315
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Dus voor die 10d in februari betalen we ook de volle pot, mooi is dat! Nog een geluk dat de reset niet op de 2e van de maand valt, zou al te zot zijn.xenne schreef:dommel doet niet mee aan pro rata terug betalen, je betaalt de volledige maand.
dus als uw renew date de 10e is, zorg dan dat uw brief voor de 10e bij dommel is, anders heb je nog een extra maand aan uw broek