ADSL2FIT: Samen pakken we de netwerkproblemen aan

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 maa 2004, 10:28

Sasuke,

Voor ik een reactie geef, wil ik u toch eerst bedanken voor het kleine verslagje over de telefonische meeting.

Deze week had ik ergens gereageerd omdat er sprake was dat Scarlet een limiet wou opdringen van 30Gb aan webvisie. Daar wou/wil ik absoluut niet mee akkoord gaan vermits ik dit aantal ook had bij Skynet (met extra blokken van 5Gb, maar dan wel met een goede snelheid). Nadien heb ik ergens gelezen dat een Nederlandse provider die ook "unlimited" was begon te reclameren indien iemand meer dan 100gb gedownload had. Door alles te laten "zakken" en na te denken, heb ik iets in mijn gedachten waarmee ik zou kunnen leven en wil ik ook desnoods water bij de wijn te doen om zo toch een redelijke snelheid te krijgen.

Waarom neemt men voor ADSL2FIT niet die limiet over van 100gb ? Dit is volgens mij toch een mooi limietje ? Men mag niet vergeten dat men met alle extra's en het nachtsurfen, men bij Telenet tot een max van 60gb geraakt (collega van mij heeft dat per maand). + natuurlijk nog altijd servers draaien enz ...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Terro,

Zulks zou inderdaad mooi zijn, maar spijtig genoeg worden de limieten "opgedrongen" door Scarlet. Ze kiezen ze dus niet zelf. 't Is nu wel zo dat die 30Gb geen vaststaand feit is ... enkel de tijd zal dit uitwijzen.

Mvg,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Blino schreef:Heb lang geduld gehad maar infeite wil ik er nu ook zo snel mogelijk vanaf, mn contract loopt nog tot september maar er moet toch te ontbinden zijn zonder die maanden nog te betalen, ze leveren toch de beloofde dienst niet.


Diegenen die er ook zo over denken zou ik gewoon aanraden om een raadsman te consulteren. Er bestaan namelijk genoeg instanties waar je al gratis inlichtingen kan verkrijgen. Een aangetekend schrijven met uw uitleg aan webvisie kan je misschien ook voorthelpen.

Ik wil hier toch ook wel bijzeggen dat we jullie enkel een duwtje in een bepaalde ricthing kunnen geven. Hoe en "of" je wel degelijk kan opstappen zonder de resterende maanden te betalen is iets waar ik niet kan of wil op antwoorden.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Als er een limiet komt van 30 gb zie ik niet in waarom mensen nog zouden overstappen naar adsl2fit.

Voor die paar extra gb kan je evengoed bij je eigen isp blijven

moesten ze nu nog iets voorstellen van rond de 60 gb

En in de hoop dat je extra gb kan bijkopen maar dan voor minder dan de 5€ van skynet.

2,5€ ???
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Your current download speed:
3200kbit/s
or
400kbyte/s

Your current upload speed:
425kbit/s
or
53kbyte/s
A2F







Hehe,1 april... :roll:
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

verdickt schreef:Jullie verklaren me misschien voor gek maar ik heb deze week een
adsl2fit abonnement genomen.
Zal nog een drietal weken duren eer dat dit rond is veronderstel ik.
Hopelijk zijn tegen dan de problemen opgelost.
Als de upload goed is ben ik al tevreden
Heb nog een andere account voor de zekerheid

U bent volledig knetter ;)
Neen ff serieus nu, de upload is echt wel goed (op dit moment zelfs beter dan de download.) Ik zou die andere account nog maar een tijdje houden. Je kan er mischien mee spelen om de upload via a2f te laten gaan en de download via je andere account...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Sasuke schreef:2. Scarlet bevestigt dus nu dat zijzelf het probleem moet oplossen, en dus niet Webvisie (overmacht?)

Dit zie ik niet graag... Overmacht wil zeggen 'geen compensaties'....

Sasuke schreef:"Don't shoot the pianist".

Never ;) Bedankt voor het telefoontje, de weinige info is toch welkom...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Hmm ik heb één vraagje is hier iemand van de Adls2(fitters) die al zijn contract heeft opgezegt zonder de resterende maanden te betalen???

Dit kan echt nimeer door de beugel :x Ik heb er mijn buik van vol van dit gedoe altijd maar dreigingen naar de klant van we gaan je limieten opleggen dit en dat......... zonder dat er gesproken word van echt iets gaan te doen aan onze snelheden ;) :x

Nu is het gedaan met op onze kop te kakken ofwel gaan jullie ons laten gaan of anders wordt er binnen deze week nog iets gedaan :!:

Het intereseert mijn geen reet wie hier de schuld van draagt zie dat er zo snel mogelijk iets op tafel komt zodat deze onzin voor een voor altijd gedaan is :!:

ps Ik zou misschien voorstellen aan iedereen om zijn rekening niet op tijd te betalen zodat zij ook eens voelen hoe het is met zijn voeten te spelen

Als we dat allemaal doen dan gaan ze misschien is snappen hoe kots beu we het zijn ;)

OP MIJ KAN JE IN IEDERGEVAL REKENEN !!!!!! maar dan moet het wel allemaal gezamelijk zijn natuurlijk anders heeft het ook geen zin.

Waarom geld uitgeven naar hun 0900 lijn dat het toch ni helpt maar alleen ons wat blazen in onze nek wijs maken :evil:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sasuke schreef:1. Scarlet bevestigt nu dat hun grootverbruikers voor een groot deel de problemen veroorzaken. (Lees: Zij trekken de bandbreedte naar zich toe ... )


Mmm... moeten we nu geloven dat er meer grootverbruikers zitten bij Scarlet dan bij A2F ? Trouwens dit zou ook betekenen dat de verbindingen tussen de lexen wordt geshared tussen beide providers wat ik moeilijk kan geloven. Moest dit alles waar zijn dan zou Scarlet trouwens identiek dezelfde problemen hebben wat voor zover ik weet niet het geval is.

Sasuke schreef:2. Scarlet beseft dat Webvisie met een probleem zit dat zijzelf niet kunnen oplossen (webvisie).


Het is maar hoe je dit leest... als men bij A2F unlimited blijft aanbieden, zonder de nodige capaciteit te hebben, tja dan kunnen ze het niet oplossen.

Sasuke schreef:3. Scarlet bevestigt dat zij hun grootverbruikers gaan aanpakken teneinde de bandbreedte gelijkmatig te kunnen verdelen. Hierbij spreken ze dan bijvoorbeeld over het handhaven van de contractuele limieten e.d.


Zie punt 1... ik geloof er geen barst van.

Sasuke schreef:4. Scarlet bevestigt dat er genoeg bandbreedte is voor iedereen, maar dat er een degelijk balancing systeem ontbreekt.


Bij genoeg bandbreedte heb je niet echt een balancing systeem nodig... enkel wanneer je niet genoeg bandbreedte hebt wordt het belangrijker en belangrijker.

Sasuke schreef:"Don't shoot the pianist".


No hard feelings... maar we lezen dergelijke verklaringen al meer dan 6 maanden, en het gaat er enkel op achteruit (het blijft nog niet eens stabiel).

Als Webvisie een ernstige firma was dan zou nu op hun web pagina's de ganse situatie uitgelegd staan, en zouden ze weigeren van nog nieuwe klanten aan te sluiten. Realiteit is dat ze rustig verder doen... en het enige dat wel werkt hun eigen facturatie systeem is !
fiks
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 okt 2003, 14:58
Locatie: Kruibeke

Je hebt wel degelijk iets nodig dat aan load balancing doet denk ik aangezien geen enkele adsl provider voor iedere gebruiker de volle bandbreedte voorziet (overboeking dus).
Plus adsl2fit zijn producten trekken grootverbruikers aan (wat niet meer dan normaal is) 't zou ideaal zijn als ze per centrale bv de beschikbare bandbreedte gelijkmatig konden verdelen over de actieve adsl verbindingen plus dat bepaalde poorten minder prioriteit krijgen (http verkeer krijgt prioriteit boven ftp en bittorrent bv).

Let op ik spreek niet over cappen enkele herverdelen wat er is.

De vraag is alleen maar kunnen ze dit wel ? aangezien 't netwerk van scarlet is ....
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Denk je nu echt dat dat werkt? Ik heb hier zo serieus het gevoel dat ze aan de accounts zelf zitten. Toen verschillende mensen zeiden dat hun slechte snelheden van 10 kB/s omhoog gingen, toen net daalde mijn downloadspeed van 150kB/s (at max) naar 5-10 kB/s.

Toeval???

Ik geloof het niet, ik geloof dat er actief aan de acounts wordt gezeten om de problemen tijdelijk op te lossen
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 1 2004 om 11:34:30 UTC+0200)

Download : 21.8 KByte/sec
Upload : 47.1 KByte/sec

:x :puke:
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Sasuke schreef:Vandaag hebben wij wederom een kleine telefonische meeting gehad met het kader van Webvisie. Dit op vraag van henzelf om ons toch wat extra info te geven in deze barre omstandigheden.


bedankt voor de info maar ...

Op vraag van Webvisie was er telefonisch contact om extra info te geven maar waarom zie ik als klant niks op mijn status pagina?
Waarom posten de mensen van Webvisie hier dan niet zelf een statement?
Nog een leuke zin bij de bedenkingen : "Dit is echter niet voor de nabije toekomst, daar er pas limieten zullen komen als het product evenwaardig is aan een Turboline ADSL lijn." Betekent dit dan dat we nog lang gaan moeten wachten op deftige snelheden? Men spreekt twee weken om problemen op te lossen ... Wat is trouwens evenwaardig?

Als (betalende) klant krijg ik gewoon niks van officiële info van Webvisie ondanks alle opmerkingen die reeds zijn gemaakt. Niks van wat hier te lezen valt op dit forum wordt ook maar ergens vermeld op de status pagina's of site. Er wordt zelfs geen gewag gemaakt dat UB de officiële spreekbuis is van hun zoals ze het zo vrolijk noemen.

Communicatie : 0/10
Op de rest zullen we ook maar geen punten geven zeker?
Laatst gewijzigd door inter 01 apr 2004, 11:56, in totaal 1 gewijzigd.
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

No offence, maar al die speedtest resultaten beginnen behoorlijk storend te werken. Iedereen die wil kan ze nakijken in het overzicht.

En ps. de mijne zijn erger.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

"Dit is echter niet voor de nabije toekomst, daar er pas limieten zullen komen als het product evenwaardig is aan een Turboline ADSL lijn."


Idd het ziet er naar uit dat ze ons nog lang aan de kant laten liggen ;)

Ik weet niet wat voor hun het woord klant doet volgens mij zijn wij gewoon alleen maar goed voor onze factuur te betalen en voor de rest nog wat hun zakken vullen met hun 0900 lijntje.

Goed gezien van Webvisie ik ga mij morgen ook een ISP oprichten en op de rug van de klanten leven ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

inter schreef:Waarom posten de mensen van Webvisie hier dan niet zelf een statement?


Is het je dan nog niet duidelijk dat zij geen enkel officieel statement WILLEN doen, en zich geen 100 maar 200% indekken tegen alles wat tegen hen kan gebruikt worden :!:
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

Ik raad alle mensen aan die hun contract willen verbreken met webvisie, contact op te nemen met de mensen van www.ispa.be. Zij behandelen de klacht en zullen u verder helpen...
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ik heb vandaag nog de vraag gesteld wanneer ze nu eindelijk iets aan de problemen gingen doen, ik had ook al vermeld dat ik op userbase al genoeg gezeten heb. Wat krijg ik terug als antwoord:

De hele tekst die uit de eerste bezoek is voortgevloeid. Wtf heb ik daar nu aan??? En staat er dan bij: deze problemen zullen mogelijk de komende weken worden opgelost. Ondertussen zit ik hier wel mijn paasvakantie te verkloten aan 56k snelheden.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 maa 2004, 10:28

Sasuke,

Ik weet ook wel dat Scarlet die 30gb wil opdringen, maar daarvoor bestaan er onderhandelingen hé ... Ik wil enkel ADSL2FIT een hint geven met wat ze mij content zouden kunnen houden als ze een limiet zouden invoeren (na 1 jaar). Maar als men dan toch die 30gb (of alles minder dan 75gb) niet zou kunnen tegen houden, dan staat het zowiezo al vast dat ik niet bij ADSL2FIT zal blijven. Maar Scarlet moet dan ook niet denken dat ik zou overschakelen naar een abbo bij hen hé
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Daarnet heb ik ook nog nog eens gebeld...
Men heeft me zeer vriendelijk op de hoogte gebracht dat de schuld bij de Scarlet grootverbruikers lag en dat we binnen 2 weken al verbeteringen zouden moeten zien.

Verdere navraag van mijn kant (exacte gegevens ed. ) bracht verder niets op.

styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

euhm styno. hoe lang zeggen ze al dat we de komde 2 weken verbetering moeten zien? ik zie alleen ma verslechtering de laatste tijd. heb nen hele tijd aan 40 KB/sec gedownload en nu is de 20KB/sec zeldzaam geworden :s
Gast

Contact opnemen met ispa?
A2f is zelfs geen lid van ispa. (Kan men hieruit besluiten dat het niet gaat om een 'echte' isp, maar om inderdaad zoals boven aangegeven om een bende amateurs.)
Ispa er er ook niet om de belangen van de gebruikers te behartigen maar: "ISPA België VZW werd opgericht om de belangen van de Internet Service Providers in België te verdedigen en het Internet te promoveren in België"
Wat gedacht van het Ministerie van Economische Zaken? Men weet maar nooit nu er verkiezingen in zicht zijn....
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Heb vandaag contact gehad met Scarlet Telecom.

Blijkt dat Scarlet in en rond Antwerpen helemaal (liefst met een korreltje zout) geen problemen heeft.
Wel is er gewezen op de upgrades de laatste tijd. Die zijn bijna klaar. ( zijn mss die 2 weken die A2F aanhaalt ???).

In ieder geval gaan zij contact met Net4All opnemen ( zij huren de effectieve bandbreedte) én aandringen op betere communicatie met hun klanten en dat de problemen zéér snel opgelost moeten worden. Veel details wou die mens mij niet geven om beroepsmatige overeenkomsten en hij wou Net4All niet ondermijnen. Hier heb ik volledig begrip voor.

Heb ze duidelijk verwezen naar UB én ineens gezegd dat ik niet de enigste ben die problemen heeft. En dat we niet enkel de Vlaamse kant van Belgie vertegenwoordigen maar ook de mensen in Wallonie, dus is het geen regionaal maar nationaal probleem.

Die is samen met mij even naar hier komen kijken en heeft met eigen ogen gezien dat er inderdaad "grote" problemen zijn.

Nog het volgende op het feit dat ik zei, dat als ik volgende week -of een betere verbinding of contract mag opzeggen- ik naar de media ga en dat dan zowel A2F/Webvisie/Net4All als Scarlet in een zeer slecht daglicht gingen komen.
Dus hij: Mr. *******, ik kan u verzekeren dat u tegen midden volgende week geen (of toch veel minder) problemen meer zal hebben met uw verbinding. (scheet deftig in zijn broek omdat hij door had dat ik het meende).

En weet je wat?
!!!! IK MEEN HET OOK !!!!!

Het moet eindelijk gedaan zijn met die Bullsh*t.

In ieder geval, morgen nog een telefoontje doen naar iemand en dan weet ik meer over de situatie van mijn abbo.

PS: Scarlet heeft bevestigd dat mijn klacht van de ombudsman bij hun aangekomen is en dat die klacht van de ombudsman toch vrij tot zeer zwaar weegt op bedrijven omdat op deze manier de particulier - die algemeen genomen vrij zwak staat - deftig wordt verzorgd aangaande zijn rechten.

Serieuse boterham hé.

@ Mods;
Wil toch nog graag mee naar de meeting met A2F.
Heb trouwens met de jonge Paul gesproken en die zegt dat het misschien niet slecht is om inderdaad iemand mee te nemen die de ietwat minder technische klant/UB bezoeker vertegenwoordigt.

Groetjes
Gast

Seal schreef:Nog het volgende op het feit dat ik zei, dat als ik volgende week -of een betere verbinding of contract mag opzeggen- ik naar de media ga en dat dan zowel A2F/Webvisie/Net4All als Scarlet in een zeer slecht daglicht gingen komen.
Dus hij: Mr. *******, ik kan u verzekeren dat u tegen midden volgende week geen (of toch veel minder) problemen meer zal hebben met uw verbinding. (scheet deftig in zijn broek omdat hij door had dat ik het meende).

En weet je wat?
!!!! IK MEEN HET OOK !!!!!



lol, that was very good.
:-D
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

dan peins ik dak daar ook is hene moet gaan bellen. want 15KB/sec ben ik nu ook kostmoe. maarja als hem zegt dage der binne een week minder last van zult hebben zal da zeker alleen voor u zijn :? .
Gast

Ik ben hier geen luchtbellen aan het verkopen hé.

En ik zal niet opgeven als ze enkel mijn snelheid/bandbreedte aanpassen.
En daarbij, het is zover gekomen dat het betere snelheid/bandbreedte is, of anders mijn contract zonder kosten opzeggen.
En eens dit gebeurt, is er een gaatje voor de rest om hetzelfde te doen.

Maar ik ga het vel van de beer nog niet verkopen vooraleer hij geschoten is.
Morgen meer nieuws.
I'm on a roll and I won't give up!!!!
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Goed zo Seal :-D

Maar ik denk toch dat daar de problemen niet met zijn opgelost dit spelletje duurt al een paar maanden en Scarlet wil precies niks meer weten van Webvisie formule.

Volgens mij het enigste dat uit de bus gaat komen is dat ze ons aan een limiet gaan hangen ;)

Ik heb ook een TT opgestuurd en heb daar snel een antwoord op gekregen dat ze er zker wel verbetering inzicht is. Ook heb ik ze gevraagd of dat ze ons limieten gaan geven waar de persoon in kwestie zecht dat het maar geruchten zijn :s

Ik geloof daar echt ni veel van want hoe kunnen het nu geruchten zijn dat zij het zelf hier op UB aankondigen ???

In ieder geval mijn vertrouwen is volledig verloren gegaan in Webvisie. Hoeveel keer hebben ze dezen bullshit al gepost

Ik zeg het als ze maar tegen deze week of ten laatste volgende week ons terug wat werkbare snelheden geven anders...........!!!!
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

metal schreef:euhm styno. hoe lang zeggen ze al dat we de komde 2 weken verbetering moeten zien? ik zie alleen ma verslechtering de laatste tijd. heb nen hele tijd aan 40 KB/sec gedownload en nu is de 20KB/sec zeldzaam geworden :s

Ja dat weet ik, vandaar de nuchtere ondertoon...
En ik ben al van oktober aan het wachten op die 2 weken ;)

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

voor mensen die graag eens een overzichtje wensen...
http://users.pandora.be/tsunkatse.fight ... sl2fit.htm
pieter25

haha,
"Unlimited JA, Illegaal, NEEN". WebVisie wilt op deze manier duidelijk maken dat ze nog strenger zullen optreden tegen het illegaal downloaden (het zgn. 'leechen'), maar nog meer en vooral tegen het aanbieden van illegale downloads via hun netwerk. Indien klachten ontvangen worden van betrokken instanties (BAF, ...) worden de abonnees zeker afgesloten. WebVisie gaat vanaf nu dus enkel nog stipter optreden en eigenlijk gewoon de gebruiksvoorwaarden naleven. In feite verandert er dus niets op dit gebied. Laat dit dus een extra waarschuwing zijn voor de A2F-gebruikers die zich hierbij aangesproken voelen: WebVisie zal niet op dezelfde lakse manier als Telenet en Skynet reageren in verband met illegale downloads. Dit beperkt zich overigens niet tot peer-2-peer netwerken als Kazaa, Gnutella, eDonkey, BitTorrent, ...
ik heb dat al meegemaakt afgesloten worden omdat ik bestanden uitdeelde aan anderen... heb fax moeten schrijven en opsturen en de volgende dag ging internet terug..
volgens mij springen ze van de hak op de tak wat heeft dat daar nu mee te maken, maak onze snelheid terug normaal.. of tenmiste naar 100kb/s ik ben nog nooit boven de 200 gekomen en ben al abbo sind 6maanden
dus het wordt TIJD :@
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

hmmm ... ik begrijp iets niet ... de schuld wordt nu weer richting grootverbruikers van Scarlet zelf geschoven ...

Dit zou dan betekenen dat Scarlet's telemeter niet werkt ofwel dat ze zelf unlimited abo's aanbieden ... voor zover ik weet is geen van de 2 het geval.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

fiks schreef:Je hebt wel degelijk iets nodig dat aan load balancing doet denk ik aangezien geen enkele adsl provider voor iedere gebruiker de volle bandbreedte voorziet (overboeking dus).


<off-topic>

Ter info: UU Net heeft One on One formules waarbij u alleen op een kaart zit in de centrale ... geen sharing dus.

Ik viel bijna achterover toen ik dat te horen kreeg op een meeting met een UUNet verkoper verleden week ;) Omwille van deze reden is UUNet dan ook duurder dan z'n concurrenten, maar kan zo ook een beter quality leveren.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat doet Versatel overigens ook ;)
Dan kan je echt gegarandeerde bandbreedte verkopen.
Wilma

metal schreef:dan peins ik dak daar ook is hene moet gaan bellen. want 15KB/sec ben ik nu ook kostmoe. maarja als hem zegt dage der binne een week minder last van zult hebben zal da zeker alleen voor u zijn :? .



KB ??? wat moet ik dan zeggen , ik haal de kB niet meer
ik zit op B/s :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
die speedtest die gaat nog niet meer open hier zo traag is het hier
das dan omgeving Herentals , dus jullie surfen dan nog heeeelllll rap
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Mja, nog 2 weken geef ik ze, daarna neem ik eveneens ook stappen naar de ISPA, Test Aankoop en het ministerie van Economische Zaken toe.
Het moet maar eens gedaan zijn met de bedriegerij.

Mag ik er trouwens iedereen op wijzen dat er op de http://www.webvisie.be of http://www.adsl2fit.be NOG ALTIJD GEEN verklaring staat. Maw, ik betijfel de rechtsgeldigheid van wat er ook op dit forum staat of wat we dan ook per mail hebben ontvangen. Waarom heb ik zo het licht vermoeden dat dit met opzet gedaan wordt?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

C-Phest schreef:Dit zou dan betekenen dat Scarlet's telemeter niet werkt ofwel dat ze zelf unlimited abo's aanbieden ... voor zover ik weet is geen van de 2 het geval.

Ze deden zoals bij Tiscali. Officieel waren er limieten maar ze keken er niet naar. Dus je had een virtueel unlimited abonnement.

Cheers
Afbeelding
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

The_Borg, heb jij al bij je troubletickets gekeken, daar vond ik gisteren een verklaring die hier goed wordt samengevat:

Kerberos schreef:voor mensen die graag eens een overzichtje wensen...
http://users.pandora.be/tsunkatse.fight ... sl2fit.htm
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

C-Phest schreef:hmmm ... ik begrijp iets niet ... de schuld wordt nu weer richting grootverbruikers van Scarlet zelf geschoven ...

Dit zou dan betekenen dat Scarlet's telemeter niet werkt ofwel dat ze zelf unlimited abo's aanbieden ... voor zover ik weet is geen van de 2 het geval.


sinds augustus 2003 werkten de meters van scarlet niet meer
en sinds vandaag zijn die weer gestart met een limiet van 15GB/maand
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

A2FLimburg schreef:The_Borg, heb jij al bij je troubletickets gekeken, daar vond ik gisteren een verklaring die hier goed wordt samengevat:

Kerberos schreef:voor mensen die graag eens een overzichtje wensen...
http://users.pandora.be/tsunkatse.fight ... sl2fit.htm


ja inderdaad, ik heb dezelfde melding gekregen. Ik vond dit persoonlijk heel goed van Webvisie.

Dit is de eerste keer dat ze mij een volledig en gestructureerd antwoord geven in een TT, ze bekennen schuld, plus er wordt zelfs een tipje van de technische sluier opgelicht.

Thumbs up voor Webvisie! DIT is EXACT het soort info die ik wil krijgen bij problemen!

En ja, ik weet het, 't is een beetje laat, maar ze hebben het toch maar gedaan. Op deze manier hebben denk ik degenen die hun contract willen laten verbreken een poot om op te staan.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

C-Phest schreef:
A2FLimburg schreef:The_Borg, heb jij al bij je troubletickets gekeken, daar vond ik gisteren een verklaring die hier goed wordt samengevat:

Kerberos schreef:voor mensen die graag eens een overzichtje wensen...
http://users.pandora.be/tsunkatse.fight ... sl2fit.htm


ja inderdaad, ik heb dezelfde melding gekregen. Ik vond dit persoonlijk heel goed van Webvisie.

Dit is de eerste keer dat ze mij een volledig en gestructureerd antwoord geven in een TT, ze bekennen schuld, plus er wordt zelfs een tipje van de technische sluier opgelicht.

Thumbs up voor Webvisie! DIT is EXACT het soort info die ik wil krijgen bij problemen!

En ja, ik weet het, 't is een beetje laat, maar ze hebben het toch maar gedaan. Op deze manier hebben denk ik degenen die hun contract willen laten verbreken een poot om op te staan.


Copy/Paste deze melding hier eens aub...

dank bij voorbaat ;)
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”