Vast IP bij dommel problemen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bedankt voor de response.
Ik ga de andere thread volgen en.... nog maar wat afwachten dus.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

smoke2000 schreef:idd , thread is gewoon verplaatst, maar op het ogenblik, zeker niet overstappen naar vdsl2, teveel kans op miserie + ze verlengen uw contract zonder iets te zeggen en dan zit ge vast met uw slechte internet. Voor zelfde geld kunt ge bijna beter naar belgacom switchen, maandelijkse kost is iets meer voor unlimited traffic, maar ge krijgt de modem gratis en activeringskost is 40 euro minder. dus die 6 euro meer per maand meer betalen haalt ge er al uit voor de volgende 3 jaar op die manier... en naar het schijnt werkt vdsl2 daar. Unlimited bij belgacom is niet echt unlimited, maar over 500 GB per maand maken ze zeker geen probleem.
+ de eerste 6 maanden krijg je aan halve prijs , bij jaarcontract !
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Die promotie is maar geldig tot 19 mei iirc.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
treve01
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

ik ben (al bij al) tevreden van dommel. Tevens ken ik geen andere provider die nieuwsgroepen nog ondersteund. Waarom wil iedereen nu een vast ip? je kunt toch gratis met dyndns werken? je kunt dit instellen in je router, dusja...
verder heb ik hier ook vdsl2, al een tijdje, en geen problemen mee gehad. het enige jammere aan het hele pakket is de router, die niet echt gebruiksvriendelijk is, maar mits wat werk kan je er toch veel aan instellen (zoals dyndns, arp tabel, etc). Dommel is bij de voortrekkers van een grotere/geen download limiet, samen met nntp, en hiervoor blijf ik hun trouw, en ik zou het zeker de mensen aanraden! (al is de modem wel duur als je hem nu gratis krijgt van belgacom)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”