ADSL2FIT: Samen pakken we de netwerkproblemen aan
r2504 schreef:canabeez schreef:Sorry dat ik jou dit slechte nieuws moet brengen maar unlimited is WEL mogelijk!
In nederland alleen is er niet 1, niet 2, maar ontelbaar vele providers
die unlimited aanbieden! en heus ook grote namen hoor! (Demon 2048 down 1024 up als ik mij niet vergis)
Ik vrees dat ik jou het slechte nieuws moet brengen... lees de kleine lettertjes er maar goed op na... http://www.demon.nl/producten/internett ... slfup.html
ah onze zwartkijker
wel dan zijn er slechts 10 over
Voor degenen die zich vragen stellen bij de nederlandse 'unlimited' abo's met beperkte downstream:
Ik ben momenteel eens met een testje voor mezelf bezig ... heb al gedurende 10 dagen constant 3 threads open staan op een news server en zit ongeveer aan een 25GB download.
Ik heb gedurende die periode geschommeld tussen 5Kbyte/s en 120Kbyte/s dus de download die ik nu gehaald heb zou een gemiddelde moeten voorstellen. Extrapoleer ik dit naar een hele maand dan zou ik dus een 75Gbyte moeten kunnen downloaden.
Als je de download potentieel van Versatel uitrekent zit je aan een theoretische maximum van 160GB de maand. 120GB per maand lijkt mij dus praktisch haalbaar
Samenvatting:
Adsl2Fit: 60 euro, 75 GB download
Versatel: 30 (*)euro, 120 GB download
Beide providers halen dezelfde gemiddelde snelheid.
Die beperkte downstream is nog zo slecht niet he? Ik kan uit deze test enkel besluiten dat ik -ongeacht geen garantie van behaalde snelheid- hier voor de moment ZWAAR in't zak gezet word.
(*): 19,9 euro per maand, plus extra data packs aangerekend per MB, dit wel met een maximum van 10 euro. Alle data boven die 10 euro is gratis. Komt dus neer op 30 euro per maand.
Ik ben momenteel eens met een testje voor mezelf bezig ... heb al gedurende 10 dagen constant 3 threads open staan op een news server en zit ongeveer aan een 25GB download.
Ik heb gedurende die periode geschommeld tussen 5Kbyte/s en 120Kbyte/s dus de download die ik nu gehaald heb zou een gemiddelde moeten voorstellen. Extrapoleer ik dit naar een hele maand dan zou ik dus een 75Gbyte moeten kunnen downloaden.
Als je de download potentieel van Versatel uitrekent zit je aan een theoretische maximum van 160GB de maand. 120GB per maand lijkt mij dus praktisch haalbaar
Samenvatting:
Adsl2Fit: 60 euro, 75 GB download
Versatel: 30 (*)euro, 120 GB download
Beide providers halen dezelfde gemiddelde snelheid.
Die beperkte downstream is nog zo slecht niet he? Ik kan uit deze test enkel besluiten dat ik -ongeacht geen garantie van behaalde snelheid- hier voor de moment ZWAAR in't zak gezet word.
(*): 19,9 euro per maand, plus extra data packs aangerekend per MB, dit wel met een maximum van 10 euro. Alle data boven die 10 euro is gratis. Komt dus neer op 30 euro per maand.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
infernator schreef:Het uiterst eigenaardige vind ik dat als ik met mijn vriendin haar login inlog, die planet internet heeft, haal ik wel moeiteloos van dezelfde servers 300-350 k/s. Beiden hebben soms wel last van disconnect en na twee mins ofzo springt het terug in gang.
Aangezien die speeds zo drastisch verschillen van zelfde sources op bijna zelfde moment denk ik niet dat het alleen aan scarlet netwerk ligt.
Lees;
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=2512
Network Engineer @ WirelessBelgie
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Anonymous schreef:ah onze zwartkijker
wel dan zijn er slechts 10 over
Realiteit noemen we dat... de andere dromen (en worden maar niet wakker)
zo kan het niet verder
3.7 KByte/sec
12.0 KByte/sec
al 1 week aan de gang , dit is nog snel
mijn dl zijn onder de 2 KByte/sec de meeste b/s
3.7 KByte/sec
12.0 KByte/sec
al 1 week aan de gang , dit is nog snel
mijn dl zijn onder de 2 KByte/sec de meeste b/s
of gewoon niets, deze morgen helemaal geen verbinding meer.
hoelang denken ze dit nog vol te houden...
wil wel eens nieuwe linux distributie(s) downloaden (ben linux aan het testen op oude pc, lees:prutsen ) maar in deze toestand denk ik dat dat niet zal lukken...
Ach ja wanneer ze hun faillissement aankondigen hoor ik het wel
hoelang denken ze dit nog vol te houden...
wil wel eens nieuwe linux distributie(s) downloaden (ben linux aan het testen op oude pc, lees:prutsen ) maar in deze toestand denk ik dat dat niet zal lukken...
Ach ja wanneer ze hun faillissement aankondigen hoor ik het wel
- SchizoSirhc
- Member
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40
pfff vandaag is het wel echt traag ja.
100 kbit @ most
100 kbit @ most
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2719 kbit/s or 340 kbyte/s
- Upload speed : 73 kbit/s or 9 kbyte/s
Tue Mar 30 2004 at 17:11:14 UTC+0200
Wat ben ik blij
Eindelijk van die A2F kwelling af en sinds vandaag op Skynet, alleen had ik Skynet Plus besteld maar sta ik op Go :s. Dat heb ik dan maar eventjes rechtgezet . Wel leuk na 4 maand nog eens >2500Kbits te gaan .
Greetz
- Download speed : 2719 kbit/s or 340 kbyte/s
- Upload speed : 73 kbit/s or 9 kbyte/s
Tue Mar 30 2004 at 17:11:14 UTC+0200
Wat ben ik blij
Eindelijk van die A2F kwelling af en sinds vandaag op Skynet, alleen had ik Skynet Plus besteld maar sta ik op Go :s. Dat heb ik dan maar eventjes rechtgezet . Wel leuk na 4 maand nog eens >2500Kbits te gaan .
Greetz
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Mar 30 2004 om 17:31:48 UTC+0200)
Download : 42.1 KByte/sec
Upload : 50.1 KByte/sec
Samen pakken we de problemen aan Laat me niet lachen he
(Overgenomen op Tue Mar 30 2004 om 17:31:48 UTC+0200)
Download : 42.1 KByte/sec
Upload : 50.1 KByte/sec
Samen pakken we de problemen aan Laat me niet lachen he
na een week "samen de problemen aangepakt te hebben" zit er nog maar weinig vaart in (zowel letterlijk als figuurlijk)
ja, de problemen worden aangepakt
ja, er zijn vergaderingen geweest
ja, er gaan koppen rollen
ja, ze hebben hun fouten toegegeven
...
enige zekerheid die ik als klant heb is mijn factuur die op tijd komt !
ja, de problemen worden aangepakt
ja, er zijn vergaderingen geweest
ja, er gaan koppen rollen
ja, ze hebben hun fouten toegegeven
...
enige zekerheid die ik als klant heb is mijn factuur die op tijd komt !
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
-
- Elite Poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
zat je dan al een jaar bij a2f of betaal je de resterende maanden nog?Gastje schreef:Eindelijk van die A2F kwelling af en sinds vandaag op Skynet
of betaal je gewoon niet meer? en wat is de reactie van a2f daar dan op?
Ik ga een aangetekend schrijven sturen naar A2F om mijn abonnement op te zeggen. Er was ier al iets gepost van als ze 30 dagen (door overmacht) niet iets degelijks konden aanbieden dat je dan je abonnement mocht opzeggen.
Sinds deze middag, rond een uur of 12 denk ik geen connectie meer ! Modem krijgt geen IP gegevens door....
Het is nu 23u05, en nog steeds niet ! Al geluk heb ik hier mijn Skynet abo nog op een tweede lijn.
Zijn ze bezig aan servers ofzo bij Adsl2fit ?
Het is nu 23u05, en nog steeds niet ! Al geluk heb ik hier mijn Skynet abo nog op een tweede lijn.
Zijn ze bezig aan servers ofzo bij Adsl2fit ?
ik begin dit ook sterk in overweging te plegen...
eerst 1 maand moeten wachten op A2F:
mijn speedtest hier op userbase is nog nooit verder gekomen dan het eerste groene balkske van 1 MBIT
het ergste is dat mijn upload aan 100kb/s gaat soms en dat mijn download aan 10kb/s gaat
draai ze om en ik ben tevreden
Dringende Aanpassingen GEVRAAGD
niet dringend NU
eerst 1 maand moeten wachten op A2F:
mijn speedtest hier op userbase is nog nooit verder gekomen dan het eerste groene balkske van 1 MBIT
het ergste is dat mijn upload aan 100kb/s gaat soms en dat mijn download aan 10kb/s gaat
draai ze om en ik ben tevreden
Dringende Aanpassingen GEVRAAGD
niet dringend NU
r2504 schreef:Anonymous schreef:ah onze zwartkijker
wel dan zijn er slechts 10 over
Realiteit noemen we dat... de andere dromen (en worden maar niet wakker)
negativist tot in de kist... hehe
wel ik heb genoeg van dat;) denkt gij het uwe ervan;, ik zal het mijne
ervan denken...
feit is alle soorten gebruikers bij een unlimited provider zitten
dat het wel werd, einde discussie, goodbye cya come again (zoals
een pakistaan zou zeggen)
Anonymous schreef:Sinds deze middag, rond een uur of 12 denk ik geen connectie meer ! Modem krijgt geen IP gegevens door....
Het is nu 23u05, en nog steeds niet ! Al geluk heb ik hier mijn Skynet abo nog op een tweede lijn.
Zijn ze bezig aan servers ofzo bij Adsl2fit ?
Ben al heel de avond aan't surfen. No probs...;
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
aant surfen, ok, maar aan welke snelheid? 5 minuten wachten vooraleer een deftige pagina geladen wordt is nu ook niet om te zeggen "lekker snel surfen".
wat ik wel niet meer heb is dat ik om de paar uur gedisconnect wordt, maar ja, nogmaals, we zijn er vet mee zolang speed probs zich blijven voordoen
mvg Uni
wat ik wel niet meer heb is dat ik om de paar uur gedisconnect wordt, maar ja, nogmaals, we zijn er vet mee zolang speed probs zich blijven voordoen
mvg Uni
Ik heb de afgelopen dagen weer maar 15kbyte/s of zo ... geraak er niet boven.
In mijn trouble ticket staat :
De verzamelde gegevens worden in het "dossier" naar Scarlet opgenomen.
Dossier in quotes ... ook eigenaardig verwoord Nu alleen maar hopen dat Webvisie ook iets kan aanvangen met dat dossier ... 't is zo'n beetje David tegen Goliath vrees ik ...
Mods nog iets opgevangen omtrent de status hiervan?
In mijn trouble ticket staat :
De verzamelde gegevens worden in het "dossier" naar Scarlet opgenomen.
Dossier in quotes ... ook eigenaardig verwoord Nu alleen maar hopen dat Webvisie ook iets kan aanvangen met dat dossier ... 't is zo'n beetje David tegen Goliath vrees ik ...
Mods nog iets opgevangen omtrent de status hiervan?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Ik heb ook een trouble ticket geopend met de gekende fenomenen, zeer goede upload maar erbarmlijke downloads (10k) en slecht bereik van website en dergelijke...
Gisterenavond getest met een PI/Scarlet abbo van een maat en hops 300 KB (ja B ) download, zoveel hebbek mee A2F nog maar zelden of nooit gehaald Maar met 200 zou ik al heel tevreden zijn zuh
Anyway, bij PI/Scarlet vliegt het opt moment.... A2F daarentegen
Gisterenavond getest met een PI/Scarlet abbo van een maat en hops 300 KB (ja B ) download, zoveel hebbek mee A2F nog maar zelden of nooit gehaald Maar met 200 zou ik al heel tevreden zijn zuh
Anyway, bij PI/Scarlet vliegt het opt moment.... A2F daarentegen
- PowerSoft
- Premium Member
- Berichten: 589
- Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
IDD bij Scarlet is het toch alweer een tijdje geleden dat ik nog eens problemen ondervond
zo heel af en toe eens tien minuutjes had ik maandag wat last, maar dat lag mssn gewoon aan mijzelf
enfin hopelijk komt die a2f weer op zijn pootjes
zo heel af en toe eens tien minuutjes had ik maandag wat last, maar dat lag mssn gewoon aan mijzelf
enfin hopelijk komt die a2f weer op zijn pootjes
ik heb ook een trouble ticket geopend, nog geen reactie..
A2F heeft 1 voordeel geen downloadlimiet, hadden ze dat niet dan waren ze allang van de kaart geveegd.. men blijft gewoon nog efkes bij A2F omdat men geen limiet geeft, maar als Belgacom afkomt met zo'n lijn en ook zonder limieten dan zeg ik vaarwel A2F
A2F heeft 1 voordeel geen downloadlimiet, hadden ze dat niet dan waren ze allang van de kaart geveegd.. men blijft gewoon nog efkes bij A2F omdat men geen limiet geeft, maar als Belgacom afkomt met zo'n lijn en ook zonder limieten dan zeg ik vaarwel A2F
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Als je vorige posts zou lezen, dan kan zou je merken dat we hier op het forum tot de conclusie zijn gekomen dat het probleem de ongelimiteerdheid is.
De grote vraag is
hoe ze het gaan oplossen (bandwith bijkopen / capping / compensaties achteraf / ...) en wanneer.
Een andere provider die geen limieten heeft of een product zonder limieten op de markt gaat brengen gaat dezelfde problemen hebben als a2f en zal dan bv geen 4 of 8Mbits aanbieden maar al zijn abbo's op een halve Mbit verkopen.
smth. to think about...
Styno
De grote vraag is
hoe ze het gaan oplossen (bandwith bijkopen / capping / compensaties achteraf / ...) en wanneer.
Een andere provider die geen limieten heeft of een product zonder limieten op de markt gaat brengen gaat dezelfde problemen hebben als a2f en zal dan bv geen 4 of 8Mbits aanbieden maar al zijn abbo's op een halve Mbit verkopen.
smth. to think about...
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
A2f is er nog omdat iedereen er aan vast zit voor een jaar! Misschien gaat het wat beter als de eerste abonees opgezegd hebben ....
Als je vorige posts zou lezen, dan kan zou je merken dat we hier op het forum tot de conclusie zijn gekomen dat het probleem de ongelimiteerdheid is.
Denk je dat echt ? Het probleem is NIET de ongelimiteerdheid...
De probleem is dat Scarlet geen extra bandwidth naar A2F will verkopen!
Ik snap niet dat de mensen op deze forums nog steeds niet door hebben dat ADSL2Fit een product is van een bende amateurs.
Zelfs als de problemen van de bandbreedte bij Scarlet zouden liggen waarom communiceren ze dit dan niet ipv. hun gebruikers in het
ongewisse te laten ?
Waarom reageert hun helpdesk (ook op andere problemen) belachelijk laat of totaal niet (om nog maar te zwijgen van tickets die door conversie afgesloten worden etc.) ?
Waarom voldoen hun voorwaarden niet aan de juridische vereisten?
Het enige wat wel stip en goed functioneert bij ADSL2fit is hun facturatie dienst.
Webvisie is verantwoordelijk voor hun product, NIET Scarlet. Indien ze professioneel bezig waren dan hadden ze SLA's afgesproken met Scarlet en hadden ze al deze problemen nu niet.
En indien ze bandbreedte tekort hebben waarom kopen ze die dan niet aan bij een andere provider ? het is niet omdat Scarlet hun ADSL infrastructuur verzorgt dat hun feed niet van ergens anders kan komen.
Kortom in mijn ogen behandelt Webvisie hun klanten als vuil vermits ze toch met handen en voeten gebonden zijn aan hun contract.
Mvg,
VOiD
Zelfs als de problemen van de bandbreedte bij Scarlet zouden liggen waarom communiceren ze dit dan niet ipv. hun gebruikers in het
ongewisse te laten ?
Waarom reageert hun helpdesk (ook op andere problemen) belachelijk laat of totaal niet (om nog maar te zwijgen van tickets die door conversie afgesloten worden etc.) ?
Waarom voldoen hun voorwaarden niet aan de juridische vereisten?
Het enige wat wel stip en goed functioneert bij ADSL2fit is hun facturatie dienst.
Webvisie is verantwoordelijk voor hun product, NIET Scarlet. Indien ze professioneel bezig waren dan hadden ze SLA's afgesproken met Scarlet en hadden ze al deze problemen nu niet.
En indien ze bandbreedte tekort hebben waarom kopen ze die dan niet aan bij een andere provider ? het is niet omdat Scarlet hun ADSL infrastructuur verzorgt dat hun feed niet van ergens anders kan komen.
Kortom in mijn ogen behandelt Webvisie hun klanten als vuil vermits ze toch met handen en voeten gebonden zijn aan hun contract.
Mvg,
VOiD
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Niet beginnen muggenziften he, hier wordt een redelijk juist beeld neergepoot van de huidige situatie...
Styno
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Beste forumleden,
Vandaag hebben wij wederom een kleine telefonische meeting gehad met het kader van Webvisie. Dit op vraag van henzelf om ons toch wat extra info te geven in deze barre omstandigheden. Zoals gewoonlijk is het niet veel ( zij zeggen wat ze kunnen of mogen) maar voor sommigen is het toch interessant om te weten. Let op: Sommige zaken zijn door mezelf tussen de lijnen door gelezen.
Na een vergadering met de directie van Scarlet (ja de zoveelste ... ) is men tot volgende conclusies en besluiten gekomen:
(gelieve alles te lezen vooraleer te reageren, onze bedenkingen staan onderaan)
1. Scarlet bevestigt nu dat hun grootverbruikers voor een groot deel de problemen veroorzaken. (Lees: Zij trekken de bandbreedte naar zich toe ... )
2. Scarlet beseft dat Webvisie met een probleem zit dat zijzelf niet kunnen oplossen (webvisie).
3. Scarlet bevestigt dat zij hun grootverbruikers gaan aanpakken teneinde de bandbreedte gelijkmatig te kunnen verdelen. Hierbij spreken ze dan bijvoorbeeld over het handhaven van de contractuele limieten e.d.
4. Scarlet bevestigt dat er genoeg bandbreedte is voor iedereen, maar dat er een degelijk balancing systeem ontbreekt.
De directie van Scarlet heeft aan de mensen van Webvisie bevestigd dat zij de komende 2 weken zullen overgaan tot de implementatie van maatregelen om bovenstaande te kunnen handhaven. Ook spreekt men over een officieel communiqué van Scarlet uit i.v.m. deze maatregelen.
Bedenkingen
1. Voor zover wij weten en horen bevestigt Scarlet allang het probleem. Alleen is dit nu de eerste keer dat er een concrete vaststelling is gedaan. Voorheen werd er steeds gezegd dat de grootverbruikers bij Webvisie voor het probleem zorgden want dat er bij Scarlet bijna geen mensen over de 50Gb/maand gingen.
2. Scarlet bevestigt dus nu dat zijzelf het probleem moet oplossen, en dus niet Webvisie (overmacht?)
3. Contractueel is Scarlet gemachtigd om hun grootverbruikers af te sluiten of op smallband te zetten daar er specifiek een limiet in het contract bepaald staat.
4. Eindelijk ... want volgens mij hadden de Scarlet gebruikers voorrang op de lexen. Hierdoor kan het dus best gestaafd zijn dat Scarlet grootverbruikers alle bandbreedte naar zich toe trekken.
We hebben ook al gehoord dat Scarlet limieten aan Webvisie wil opdringen. Dit is zo, en zal hoogstwaarschijnlijk ook gebeuren. Dit is echter niet voor de nabije toekomst, daar er pas limieten zullen komen als het product evenwaardig is aan een Turboline ADSL lijn. Webvisie beseft ook wel dat zij aan deze snelheden geen limieten kunnen opdringen en heeft ook Scarlet hiervan kunnen overtuigen!!
Mijn eindconclusie is dan ook dat er precies een klein beetje licht aan het einde van de tunnel schijnt. Ik hoop enkel dat het geen reflectie van het zonlicht aan het begin van de tunnel en dat het einde gewoon een spiegel is.
Aangezien er ongetwijfeld weer enkele leuke (gepeperde) reacties hierop zullen komen vraag ik enkel om volgende wijze uitspraak in gedachte te houden: "Don't shoot the pianist".
Grtz,
De Userbase crew.
Vandaag hebben wij wederom een kleine telefonische meeting gehad met het kader van Webvisie. Dit op vraag van henzelf om ons toch wat extra info te geven in deze barre omstandigheden. Zoals gewoonlijk is het niet veel ( zij zeggen wat ze kunnen of mogen) maar voor sommigen is het toch interessant om te weten. Let op: Sommige zaken zijn door mezelf tussen de lijnen door gelezen.
Na een vergadering met de directie van Scarlet (ja de zoveelste ... ) is men tot volgende conclusies en besluiten gekomen:
(gelieve alles te lezen vooraleer te reageren, onze bedenkingen staan onderaan)
1. Scarlet bevestigt nu dat hun grootverbruikers voor een groot deel de problemen veroorzaken. (Lees: Zij trekken de bandbreedte naar zich toe ... )
2. Scarlet beseft dat Webvisie met een probleem zit dat zijzelf niet kunnen oplossen (webvisie).
3. Scarlet bevestigt dat zij hun grootverbruikers gaan aanpakken teneinde de bandbreedte gelijkmatig te kunnen verdelen. Hierbij spreken ze dan bijvoorbeeld over het handhaven van de contractuele limieten e.d.
4. Scarlet bevestigt dat er genoeg bandbreedte is voor iedereen, maar dat er een degelijk balancing systeem ontbreekt.
De directie van Scarlet heeft aan de mensen van Webvisie bevestigd dat zij de komende 2 weken zullen overgaan tot de implementatie van maatregelen om bovenstaande te kunnen handhaven. Ook spreekt men over een officieel communiqué van Scarlet uit i.v.m. deze maatregelen.
Bedenkingen
1. Voor zover wij weten en horen bevestigt Scarlet allang het probleem. Alleen is dit nu de eerste keer dat er een concrete vaststelling is gedaan. Voorheen werd er steeds gezegd dat de grootverbruikers bij Webvisie voor het probleem zorgden want dat er bij Scarlet bijna geen mensen over de 50Gb/maand gingen.
2. Scarlet bevestigt dus nu dat zijzelf het probleem moet oplossen, en dus niet Webvisie (overmacht?)
3. Contractueel is Scarlet gemachtigd om hun grootverbruikers af te sluiten of op smallband te zetten daar er specifiek een limiet in het contract bepaald staat.
4. Eindelijk ... want volgens mij hadden de Scarlet gebruikers voorrang op de lexen. Hierdoor kan het dus best gestaafd zijn dat Scarlet grootverbruikers alle bandbreedte naar zich toe trekken.
We hebben ook al gehoord dat Scarlet limieten aan Webvisie wil opdringen. Dit is zo, en zal hoogstwaarschijnlijk ook gebeuren. Dit is echter niet voor de nabije toekomst, daar er pas limieten zullen komen als het product evenwaardig is aan een Turboline ADSL lijn. Webvisie beseft ook wel dat zij aan deze snelheden geen limieten kunnen opdringen en heeft ook Scarlet hiervan kunnen overtuigen!!
Mijn eindconclusie is dan ook dat er precies een klein beetje licht aan het einde van de tunnel schijnt. Ik hoop enkel dat het geen reflectie van het zonlicht aan het begin van de tunnel en dat het einde gewoon een spiegel is.
Aangezien er ongetwijfeld weer enkele leuke (gepeperde) reacties hierop zullen komen vraag ik enkel om volgende wijze uitspraak in gedachte te houden: "Don't shoot the pianist".
Grtz,
De Userbase crew.
Jullie verklaren me misschien voor gek maar ik heb deze week een
adsl2fit abonnement genomen.
Zal nog een drietal weken duren eer dat dit rond is veronderstel ik.
Hopelijk zijn tegen dan de problemen opgelost.
Als de upload goed is ben ik al tevreden
Heb nog een andere account voor de zekerheid
adsl2fit abonnement genomen.
Zal nog een drietal weken duren eer dat dit rond is veronderstel ik.
Hopelijk zijn tegen dan de problemen opgelost.
Als de upload goed is ben ik al tevreden
Heb nog een andere account voor de zekerheid
Your current download speed:
52kbit/s
or
7kbyte/s
Your current upload speed:
425kbit/s
or
53kbyte/s
Als hier niet iets snel aan verandert, word ik gek.
52kbit/s
or
7kbyte/s
Your current upload speed:
425kbit/s
or
53kbyte/s
Als hier niet iets snel aan verandert, word ik gek.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
ok, ben het grondig beu.oplossing in zicht of niet.
Hoe kan ik dit abonnement opzeggen?En liefst zo snel mogelijk!
Is het aangewezen om eerste een andere provider te contacteren en een verbintenis aan te gaan en dan pas op te zeggen of eerder andersom?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Een hopeloze adsl2fitter...
Hoe kan ik dit abonnement opzeggen?En liefst zo snel mogelijk!
Is het aangewezen om eerste een andere provider te contacteren en een verbintenis aan te gaan en dan pas op te zeggen of eerder andersom?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Een hopeloze adsl2fitter...
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Heb lang geduld gehad maar infeite wil ik er nu ook zo snel mogelijk vanaf, mn contract loopt nog tot september maar er moet toch te ontbinden zijn zonder die maanden nog te betalen, ze leveren toch de beloofde dienst niet.