Digiprogrammer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
De Digiprogrammer is blijkbaar in beta... je kan je gewoon registeren via TV.be
Op het eerste gezicht lijkt het ook prima te werken.
Op het eerste gezicht lijkt het ook prima te werken.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Heb net iets ingesteld om van D Channel op te nemen, vanop het werk.
Dus straks thuis eens kijken als het idd gewerkt heeft.
Als je opnemen klikt, krijg je daar geen bevestiging van é?
Dus straks thuis eens kijken als het idd gewerkt heeft.
Als je opnemen klikt, krijg je daar geen bevestiging van é?
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
hier ook getest en ik behoor tot de weinige die de fout krijgt dat hij geen digicorder in mijn abonnement kan vinden.
Volgens de site zou het deze week opgelost moeten zijn en kan ik het ook eindelijk is testen
Volgens de site zou het deze week opgelost moeten zijn en kan ik het ook eindelijk is testen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Ook getest en kijg deze foutmeldingen:
enDe Digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw.
@metal: zijn dit dezeflde meldingen als die jij krijgt?Geen standaardwaarden voor de Digiprogrammer beschikbaar.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 6 keer
marijke1968 schreef:Ook getest en kijg deze foutmeldingen:
@metal: zijn dit dezeflde meldingen als die jij krijgt?Geen standaardwaarden voor de Digiprogrammer beschikbaar.
Yep zelfde foutmelding hier. Maar 1 % zeggen ze lol, da zal lichtjes overdreven zijn. Ik heb wel dat nieuwe zwarte menu nog niet in mijn digirecorder dus waarschijnlijk heb ik de software nog niet om dit te kunnen uitvoeren
-
- Pro Member
Hmmm, volgens de makers (en enkele gebruikers) zou het ook werken met het oude menu.
Ik heb trouwens het nieuwe (geforceerd weliswaar).....
Enfin, het heet niet voor niets BETA...
Ik heb trouwens het nieuwe (geforceerd weliswaar).....
Enfin, het heet niet voor niets BETA...
-
- Pro Member
Net op telenet digital café gelezen dat een gebruiker het met safari niet, en met Firefox en Internet Explorer wel lukte.
Ben zelf Firefox gebruiker.
Net ff geprobeerd met IExplore en zowaar....het lukt!
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 6 keer
Yep idd met IE8 lukt het wel zelfs met het oude menu, thanks voor de tip, ik gebruikte zelf firefoxmarijke1968 schreef:Net op telenet digital café gelezen dat een gebruiker het met safari niet, en met Firefox en Internet Explorer wel lukte.
Dit is echt wel beestig goed gevonden van telenet
- metal
- Elite Poster
marijke1968 schreef:Ook getest en kijg deze foutmeldingen:
Jep, net hetzelfde. Spijtig dat het nog niet werkt. En net ook geprobeerd met IE8 maar daar lukt het ook niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Als ze met zoiets komen mag je er 100% zeker zijn dat ze de prijzen ook wel zullen doen stijgen. Net zoals ze het internet een boost gegeven hebben, de factuur kreeg ook een boost omhoog.tomw schreef:Komt belgacom tv ook met iets dergelijks binnenkort?
Maar dit volledig off topic
net even geregistreerd en je kan direct op het internet zien welke programma's zouden worden opgenomen. Het lijkt te werken
-
- Plus Member
- Contacteer:
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik dacht, ook maar eens proberen...
Ik was reeds op TV.be geregistreerd (van al lang geleden). Prima dus.
Ik klik op 'Programmeer Digicorder'. Ehm, en nu? Oké, kom er achter dat ik naar profiel, digiprogrammer... moet gaan. Daar moet ik inloggen met m'n telenet klantenlogin? Ehm, help? Daar boven staat "Nog geen telenet klant? klik hier", maar ik ben duidelijk wél klant, aangezien ik al bijna een jaar een digicorder heb staan. Een klik op die link brengt me gewoon naar de telenet.be homepage.
Ik heb me rot gezocht naar "Login" of "Aanmelden" of "registreren", zelfs via de zoekfunctie (ik kom dan bij helpfunctie uit om contact op te nemen met de klantendienst). Blijkbaar moet ik naar 'Mijn Telenet'.
Oké... registreren dan maar. Ze moeten mijn identiteitskaartnummer hebben? Why? Klantnummer en vergelijken met factuur lijkt me voldoende... Enfin ja, ze kennen mijn identiteitskaartnummer niet en toen heb ik 't opgegeven.
Meh.
Usability? Waar? Voor al die klanten die een login hebben omdat ze shakes en packs en internet hebben kan dat misschien gesneden koek zijn, maar ik kom van het In-di-tijdperk waarbij telenet NIET vanzelfsprekend is.
Ik was reeds op TV.be geregistreerd (van al lang geleden). Prima dus.
Ik klik op 'Programmeer Digicorder'. Ehm, en nu? Oké, kom er achter dat ik naar profiel, digiprogrammer... moet gaan. Daar moet ik inloggen met m'n telenet klantenlogin? Ehm, help? Daar boven staat "Nog geen telenet klant? klik hier", maar ik ben duidelijk wél klant, aangezien ik al bijna een jaar een digicorder heb staan. Een klik op die link brengt me gewoon naar de telenet.be homepage.
Ik heb me rot gezocht naar "Login" of "Aanmelden" of "registreren", zelfs via de zoekfunctie (ik kom dan bij helpfunctie uit om contact op te nemen met de klantendienst). Blijkbaar moet ik naar 'Mijn Telenet'.
Oké... registreren dan maar. Ze moeten mijn identiteitskaartnummer hebben? Why? Klantnummer en vergelijken met factuur lijkt me voldoende... Enfin ja, ze kennen mijn identiteitskaartnummer niet en toen heb ik 't opgegeven.
Meh.
Usability? Waar? Voor al die klanten die een login hebben omdat ze shakes en packs en internet hebben kan dat misschien gesneden koek zijn, maar ik kom van het In-di-tijdperk waarbij telenet NIET vanzelfsprekend is.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hier was het gewoon zoals je zei, via het profiel van tv.be gaan,dan de knop 'digiprogrammer' en daar je auths ingeven van de mijntelenet.be site.
5 seconden later was de digicorder gelinked.
5 seconden later was de digicorder gelinked.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Kan dit ook voor iemand die enkele digitale TV (en dus geen Internet) heeft van Telenet?
Bedankt.
Bedankt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Had gisteren hetzelfde probleem.metal schreef:hier ook getest en ik behoor tot de weinige die de fout krijgt dat hij geen digicorder in mijn abonnement kan vinden.
Werkt nu wel.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
De Digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Uw Digicorder of Digibox kon niet bereikt worden. Zorg dat deze ingeschakeld en correct verbonden is.
Is dat normaal ? Is nu de tweede dag op rij dat ik da eens wil testen na een mail van telenet en dat werkt niet .
Is dat normaal ? Is nu de tweede dag op rij dat ik da eens wil testen na een mail van telenet en dat werkt niet .
- metal
- Elite Poster
SniFManS schreef:De Digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Uw Digicorder of Digibox kon niet bereikt worden. Zorg dat deze ingeschakeld en correct verbonden is.
Bij mij lukt het ook nog altijd niet. Als ge op "mijn telenet" uwe digicorder ook nie kunt zien gaat dit ook niet werken.
- SniFManS
- Elite Poster
Dafke schreef:Jij gebruikt firefox, niet?
Internet explorer en het werkt!
Dafke ,
Gebruik google chrome , maar heb het met ie ook eens geprobeerd maar krijg het zelfde resultaat !
Maar ben eens gaan zien op de Digirecorder en zie geen ip adres staan . Raare is wel dat voor de rest alles werkt zoals de tv gids . Mis ik iets ?
- Marcske
- Member
Zou het kunnen dat je digicorder op een router is aangesloten ipv op een switch (originele door Tn geplaatst)? Je digicorder (interactief gedeelte) werkt namelijk niet als hij op een router zit. Enkel als de digicorder in de originele switch steekt werkt het interactieve gedeelte. Misschien eens testen door de digicorder rechtstreeks in de modem van TN pluggen.
- SniFManS
- Elite Poster
Marcske schreef:Zou het kunnen dat je digicorder op een router is aangesloten ipv op een switch (originele door Tn geplaatst)? Je digicorder (interactief gedeelte) werkt namelijk niet als hij op een router zit. Enkel als de digicorder in de originele switch steekt werkt het interactieve gedeelte. Misschien eens testen door de digicorder rechtstreeks in de modem van TN pluggen.
Had gekund echter zit hij rechtstreeks !
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
Zelfs al hing hij op een router zou er in de digicorder wel een IP te zien zijn (dat van de router).
Als je geen IP ziet is het omdat er iets mis is met de verbinding tussen modem (of switch) en je digicorder.
Dus: Connectoren controleren, switch controleren (lichtje bekijken op de poort waar de digicorder is aangesloten, mag niet uit zijn), kabel controleren.
Als je geen IP ziet is het omdat er iets mis is met de verbinding tussen modem (of switch) en je digicorder.
Dus: Connectoren controleren, switch controleren (lichtje bekijken op de poort waar de digicorder is aangesloten, mag niet uit zijn), kabel controleren.
- SniFManS
- Elite Poster
xayana schreef:Zelfs al hing hij op een router zou er in de digicorder wel een IP te zien zijn (dat van de router).
Wat ik niet versta is dat alles werkt zoals het hoort, op vlak van normaal gebruik dan! Zoals de tvgids bijvoorbeeld ! Als er geen connectie zou zijn had de firmware update toch ook niet gekund ! Of bezie ik dat niet juist ?
De bekabeling zou correct moeten zijn , deze is nog eens nagemeten . Lichtjes op de telenet switchen de digirecorder branden ook .
Nu in jullie moeten ze van telenet hier nog eens zijn voor fibernet ,dan kunnen ze da in 1 keer mee oplossen .
@SnifmanS,
probeer even een factory reset (met behoud van opnames).
Ik heb hier identiek hetzelfde probleem gehad en was volledig opgelost door alle nieuwe software opnieuw te installeren op mijn corder.
Wachten tot juli lijkt me toch ook vervelend
Veel succes !!!
probeer even een factory reset (met behoud van opnames).
Ik heb hier identiek hetzelfde probleem gehad en was volledig opgelost door alle nieuwe software opnieuw te installeren op mijn corder.
Wachten tot juli lijkt me toch ook vervelend
Veel succes !!!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
De TVgids werkt zonder UTP voor 2 dagen ver. Wil je die 14 dagen ver bekijken heb je UTP nodig.SniFManS schreef:Zoals de tvgids bijvoorbeeld !
Upgrades komen binnen via de coax, nooit via de UTP.SniFManS schreef: Als er geen connectie zou zijn had de firmware update toch ook niet gekund !
Niet teveel op rekenen. Het werk van de installateur is nauwkeurig getimed en het hangt af van installateur tot installateur of hij zich wil bezighouden jouw problemen gratis in zijn kostbare tijd op te lossen. In het geval van een defecte lanpoort op de digicorder kan hij niks doen.SniFManS schreef: Nu in jullie moeten ze van telenet hier nog eens zijn voor fibernet ,dan kunnen ze da in 1 keer mee oplossen .
Als het ledje op de switch van de poort naar de digicorder oplicht wil dat zeggen dat de fysieke verbinding OK zou moeten zijn. Als de connectoren er met de verkeerde kleurcode opstaan zal het ledje branden maar zal de verbinding nooit werken.
Als de verbinding OK is zou je sowieso een IP moeten krijgen. Krijg je die niet is er sowieso iets mis met de switch/digicorder/kabel/connectoren, zoals ik reeds zei dus.
Om de digicorder uit te sluiten, sluit je ipv de digicorder een laptop of PC aan op diezelfde kabel en kijk je of je er vlot het internet mee op kan.
Je hebt nog nooit iets "interactiefs" gedaan (of dat is al een hele tijd geleden) met je digicorder, hierdoor is die in een soortement van slaapstand gegaan voor het interactieve gedeelte dat de digiprogrammer nodig heeft.SniFManS schreef: Wat ik niet versta is dat alles werkt zoals het hoort, op vlak van normaal gebruik dan! Zoals de tvgids bijvoorbeeld ! Als er geen connectie zou zijn had de firmware update toch ook niet gekund ! Of bezie ik dat niet juist ?
De bekabeling zou correct moeten zijn , deze is nog eens nagemeten . Lichtjes op de telenet switchen de digirecorder branden ook .
Nu in jullie moeten ze van telenet hier nog eens zijn voor fibernet ,dan kunnen ze da in 1 keer mee oplossen .
Oplossing : huur de gratis test film (=interactief), dat laat je digicorder uit die slaapstand gaan. Daarna kun je je aanmelden via tv.be / digiprogrammer en presto : ça marche.