Proximus weigert tot op heden de android 1.6 update vrij te geven voor zijn HTC Magic toestellen. Deze update is reeds ruime tijd beschikbaar. Voort kan het ons niet meedelen of we ooit gebruik gaan kunnen maken van deze update!!
Heeft u ook een HTC Magic van Proximus? Teken onderstaande petitie:
http://www.ipetitions.com/petition/proximusandroid/
Proximus HTC Magic
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Kan je niet gewoon de officiele HTC firmware erover gooien? Of wordt dat verhinderd door proximus?
Ben wel benieuwd hoe dat juist zit. Zou ook wel een HTC Magic willen halen, maar wil er dan wel de officiele ipv proximus firmware op...
Ben wel benieuwd hoe dat juist zit. Zou ook wel een HTC Magic willen halen, maar wil er dan wel de officiele ipv proximus firmware op...
Avenger 2.0 schreef:Kan je niet gewoon de officiele HTC firmware erover gooien? Of wordt dat verhinderd door proximus?
Gaat dus niet, het is die van proximus.. Proximus vond het blijkbaar nodig om het bootscreen te veranderen en de youtube app uit android te smijten => custom rom..
Indien je serial van je Magic ingeeft op website van HTC zijn er geen rom's beschikbaar. En Proximus-HTC blijven dit op elkaar steken...
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ken dit verhaal van Proximus. Heb een Nokia 5800 en die wil Proximus ook niet verder upgraden tot versie 40. Ben dan naar een Nokia Centre gegaan en ze hebben de nieuwste versie er gratis en voor niets op gezet. Kun je iets gelijkaardigs niet doen bij een HTC Centre ? FF googelen of zo ...amigozz schreef:Avenger 2.0 schreef:Kan je niet gewoon de officiele HTC firmware erover gooien? Of wordt dat verhinderd door proximus?
Gaat dus niet, het is die van proximus.. Proximus vond het blijkbaar nodig om het bootscreen te veranderen en de youtube app uit android te smijten => custom rom..
Indien je serial van je Magic ingeeft op website van HTC zijn er geen rom's beschikbaar. En Proximus-HTC blijven dit op elkaar steken...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb ook een HTC Magic van proximus.
Heb echter al langer een 1.6 custom rom erop gesmeten.
Enkel het proximus bootscreen heb ik nog
Binnenkort komt er wel 2.0 uit voor de Magic
Dus als je een custom rom wil installeren maar je durft niet goed, raad ik
ja aan van toch nog even te wachten tot de nieuwe ROM uitkomt.
Wie weet brengt proximus deze wel uit?
Heb echter al langer een 1.6 custom rom erop gesmeten.
Enkel het proximus bootscreen heb ik nog
Binnenkort komt er wel 2.0 uit voor de Magic
Dus als je een custom rom wil installeren maar je durft niet goed, raad ik
ja aan van toch nog even te wachten tot de nieuwe ROM uitkomt.
Wie weet brengt proximus deze wel uit?
Kzit al sinds oktober ofzo iets te wachten op een update en sinds januari op een update naar 2.1
Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat we niet op Proximus moeten wachten want dat er niet echt een update zal doorkomen (1. niet van HTC uit en 2. niet van Proximus uit) spijtig genoeg wel maar ja.
Wat kunnen wij als gewone gebruikers eraan doen? Buiten custom ROMs installeren dan?
Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat we niet op Proximus moeten wachten want dat er niet echt een update zal doorkomen (1. niet van HTC uit en 2. niet van Proximus uit) spijtig genoeg wel maar ja.
Wat kunnen wij als gewone gebruikers eraan doen? Buiten custom ROMs installeren dan?
--http://www.timvk.be--
SE Xperia X10 -> EDPnet Mobile
HTC Magic -> Tempo Music
SE G900i - SE K750i - SE T68i
SE Xperia X10 -> EDPnet Mobile
HTC Magic -> Tempo Music
SE G900i - SE K750i - SE T68i
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Stelt niet veel voor. Enkel SPL toepassen en rooten (geloof dat je dat bij iedere flash moet doen, ben er niet zeker van), evt. unlocken?amigozz schreef:hmja, custom roms... durf er niet echt aan beginnen
Op mn windows mobile toestel draai ik super eclair, draait zeer stabiel en is best snel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Zojuist Froyo (2.2) op mijn Magic gezet. Flashen van SPL hoeft zelfs niet, je kan de custom SPL gewoon booten vanuit fastboot. Vanuit daar backup van huidige rom maken en nieuwe flashen. Froyo draait super vlot op de magic trouwens. Moest er interesse zijn wil ik wel een kleine step-by-step tutorial schrijven hier.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Inderdaad, ik heb altijd de laatste ROM van CyanogenMod geinstalleerd op mijn HTC Magic en draai momenteel Froyo (2.2).
Deze draait super vlot!
Op de HTC Magic van Proximus hoef je inderdaad de SPL niet te flashen .
Vragen zijn altijd welkom!
Deze draait super vlot!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Draait ook op mn htc g1, wel swap aangezet (multitasking).gregmans schreef:Inderdaad, ik heb altijd de laatste ROM van CyanogenMod geinstalleerd op mijn HTC Magic en draai momenteel Froyo (2.2).
Deze draait super vlot!