Heeft al iemand het nieuwe Digimenu?
-
- Plus Member
- Contacteer:
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ook hier geprobeerd en werkt niet. Dus de uitleg van r2504 hier een beetje eerder klopt volgens mij wel.The Conquer schreef:Gewoon even de regiocode op 300 plaatsen, zenders zoeken en nadien regiocode terug juist zetten. Werkt hier perfekt (regiocode 850, postcode 8800)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb nu ook 't nieuwe digimenu (zonder iets gedaan te hebben). Nieuwe menu voelt ietsje 'snappy'-er aan. Ik mis wel het huidige tv-beeld als je tussen je opnames bladert.
-
- Plus Member
- Contacteer:
en toch is het bij mij WEL gelukt. En wel net zo eenvoudig als ik hierboven schrijf. Alleen weet ik niet meer zeker of ik een powercycle gedaan heb na het zoeken van de zenders. Begin zo te denken van wel maar ben het niet zeker.Lord Utopia schreef: Ook hier geprobeerd en werkt niet. Dus de uitleg van r2504 hier een beetje eerder klopt volgens mij wel.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik heb het ook 'geforceerd', regio verzet naar 300, scan van kanalen, dan gezocht op updates, maar die waren er niet. Nadien digicorder even uit-aan gezet en dan vond ie een update en was het vertrokken.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Erelid
Aan en uitgezet heb ik niet geprobeerd. Wel zoeken naar zenders.devilkin schreef:Ik heb het ook 'geforceerd', regio verzet naar 300, scan van kanalen, dan gezocht op updates, maar die waren er niet. Nadien digicorder even uit-aan gezet en dan vond ie een update en was het vertrokken.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is vermoedelijk een combinatie van beide geweest, op sommige kopstations was het nog niet aanwezig, op andere wel en kon je de 300-truuk doen. Zelf heb ik gewoon een reset gedaan via de menu, regio 300 ingegeven en daarna kwam de update vanzelf. Eens in orde laat je gewoon terug zenders zoeken (dus geen reset, anders heb je terug de oude software) en geef je terug je oude regio (om de juiste lokale zender te hebben).The Conquer schreef:en toch is het bij mij WEL gelukt. En wel net zo eenvoudig als ik hierboven schrijf. Alleen weet ik niet meer zeker of ik een powercycle gedaan heb na het zoeken van de zenders. Begin zo te denken van wel maar ben het niet zeker.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
De update is enkel voor HD digiboxen en HD digicorder.Sasuke schreef:Is dit menu enkel voor de HD digicorder of ook de oudere SD digicorder ? Mijn digicorder heeft namelijk een update versie van 01/07/2009 en als ik updates laat downloaden krijg ik de melding dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn.
Is dit normaal ?
Grtz,
Sasuke
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Telenet verdelers werd gevraag om de tijdelijk regio te wijzigen naar 180, 280 of 300 (ongeacht de regio waarin die zich bevind) zodat deze het nieuwe menu krijgen. De foutboodschappen (rode venstertjes) zullen pas veranderen nadat de headend upgraded is.r2504 schreef:Is vermoedelijk een combinatie van beide geweest, op sommige kopstations was het nog niet aanwezig, op andere wel en kon je de 300-truuk doen.The Conquer schreef:en toch is het bij mij WEL gelukt. En wel net zo eenvoudig als ik hierboven schrijf. Alleen weet ik niet meer zeker of ik een powercycle gedaan heb na het zoeken van de zenders. Begin zo te denken van wel maar ben het niet zeker.
-
- Erelid
Dus SD Digicorders krijgen geen update? Geen enkele? Ik had gelezen dat ze ook de update kregen maar dat het toch trager reageerde.MRC101 schreef: De update is enkel voor HD digiboxen en HD digicorder.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Same here, maar ja Lokeren is niet echt ver wegqless schreef:Eergisteren ineens berichtje op onze HD digicoder dat wij 5 mei de nieuwe update krijgen ( regio Lokeren )
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Hier ook al sinds vorige week maandag nieuwe menu .. door handje te helpen ( Regio code op 300 ) .
Ook programmeren via TV.BE schijnt nu te werken .. ( Zit in 8530 - Ex WVEM-INFRAX gebied ) .
Schijnt vlotter te werken , alleen idd jammer dat eigen opnames niet alst 1ste optie is in TvTheek ...
Ook programmeren via TV.BE schijnt nu te werken .. ( Zit in 8530 - Ex WVEM-INFRAX gebied ) .
Schijnt vlotter te werken , alleen idd jammer dat eigen opnames niet alst 1ste optie is in TvTheek ...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Hier digimenu al een 2tal weken (regio Kortrijk). Werkt allemaal vlotjes, alleen het scrollen door de "films op aanvraag" gaat een stuk trager omdat ie telkens afbeeldingen moet inladen, wat dat betreft was het vorige systeem vlotter. Maar hé, online films opzoeken en aanvragen zoals met de digiprogrammer zou nog beter zijn
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Erelid
Ik heb hier het nieuwe digimenu sinds een weekje. Reageert aanzienlijk vlugger, maar is toch niet zo optimaal.
Om vlugger bij je eigen opnames te komen, kun je ipv op de TV-theek knop te duwen, gewoon op het huisje duwen (dat zijn twee knopjes indrukken minder! )
En er is ook nog een bug die ik al drie keer ben tegengekomen. Wanneer ik een opname bekeken heb, en ik keer terug naar het overzicht, en druk op de neerwaardse wijzertoets, dan keer ik terug naar de opname. Vreemd.
Om vlugger bij je eigen opnames te komen, kun je ipv op de TV-theek knop te duwen, gewoon op het huisje duwen (dat zijn twee knopjes indrukken minder! )
En er is ook nog een bug die ik al drie keer ben tegengekomen. Wanneer ik een opname bekeken heb, en ik keer terug naar het overzicht, en druk op de neerwaardse wijzertoets, dan keer ik terug naar de opname. Vreemd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Denk zelfde headend (op Lozen Boer industrie zone)Astralon schreef:Same here, maar ja Lokeren is niet echt ver wegqless schreef:Eergisteren ineens berichtje op onze HD digicoder dat wij 5 mei de nieuwe update krijgen ( regio Lokeren )