Ik hoop dat dit geen topic is die al meer gepost is, maar ik vond toch niks met de zoekfunctie.
Mijn vraag is de volgende. Ik heb momenteel dommel cityconnect plus verbinding met theoretisch 24mbps down.
Ik verhuis in augustus en zal dan uiteraard een nieuw contract aangaan met dommel voor dat adres.
Nu ben ik in feite zeer tevreden over cityconnect plus wat betreft prijs/kwaliteit (lees prijs/snelheid-datavolume) Maar wat sneller mag natuurlijk altijd...

Momenteel haal ik met een speedtest ongeveer 7 mbps down, wat neerkomt op effectieve snelheden tussen de 0.8 en 1.3 mbps.
Aangezien ik bij de overschakeling naar speedconnect plus dubbel zoveel zal betalen, wil ik MINSTENS een verdubbeling zien van die effectieve snelheden, en zelfs dat zou ik nog steeds wat aan de trage kant vinden. Als dit niet zo zou zijn blijf ik liever gewoon bij mijn cityconnect plus verbinding.
Heeft iemand deze overschakeling zelf gedaan of kan mij iemand vertellen hoeveel sneller mijn verbinding zal zijn als ik overschakel?
Ik verhuis letterlijk naar het einde van de straat dus laten we ervan uitgaan dat ik gewoon op dezelfde locatie blijf.
Mvg