Dan moet de installatie volledig verkeerd zijn.redman schreef:
Ik kom regelmatig aansluitingen tegen waar de klant niet meer haalt dan een repair profiel(9Mb).
16Mbit?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Sorry dit klopt gewoon niethannibal schreef:Denk jij dat? De AI in brussel denkt daar anders over en men heeft ondenkt dat lange lijnen die op 16.5 draaien en impact kunnen hebben op die dat 20hebben en in dat geval gaat de AI ingrijpen en normaal is dat iedereen zelfde profiel. waarom denk je anders dat de rops nog korter moeten gaan komen? juist om dit soort acties niet temoeten nemen en hogeren snelheden te kunnen gevenDevilzown schreef:Dat klopt niet. Profiel is enkel afhankelijk van jou lijn zijn verzwakking, niet van de lijnen van anderen.hannibal schreef:zit je in en redelijk stedelijk gebied? want als je meer landelijk zit en je hebt iemand die om 800-900 meter zit dan worden de andere ook naar en 16.5 profiel gezet omdat als de rest en 20 profiel zou hebben dit storing gaat geven om de andere lijnen.

- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Als ze niet meer dan 9 kunnen halen op de intro (wat ik zelf nog nooit heb meegemaakt, wel dat het gewoon niet werkt) is het voor cab team heredman schreef:Dit is de eerste keer dat ik zo'n verhaal hoor. Nog nooit meegemaakt dat een hele rop op 16.5 staat.
En dat er meer rops gaan geplaatst worden om mensen een hogere snelheid te kunnen geven dan 16.5 geloof ik helemaal niet.
Ik kom regelmatig aansluitingen tegen waar de klant niet meer haalt dan een repair profiel(9Mb).

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 97 keer
Nee hoor, mensen die gewoon op 1.5 km van die rop zitten, ik kom die dan soms tegen bij een storing, rond zitten te bellen en conclusie is, gewoon laten staan.Devilzown schreef:Als ze niet meer dan 9 kunnen halen op de intro (wat ik zelf nog nooit heb meegemaakt, wel dat het gewoon niet werkt) is het voor cab team heredman schreef:Dit is de eerste keer dat ik zo'n verhaal hoor. Nog nooit meegemaakt dat een hele rop op 16.5 staat.
En dat er meer rops gaan geplaatst worden om mensen een hogere snelheid te kunnen geven dan 16.5 geloof ik helemaal niet.
Ik denk dat het cab team hier ook niet veel aan kan doen he
Ik heb juist misschien wel wat overdreven, tis niet dat ik het regelmatig tegenkom, maar ben het toch al tegengekomen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 97 keer
Inderdaad, dat is zo.Devilzown schreef:Op 1.5km zou er ni opgeleverd mogen worden normaal![]()
Wa regio is da?
Ik denk dat het ergens in één van de dorpjes rond leuven was, ben niet zeker.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Zulke screw-up's gebeuren wel vaker. Indertijd geweten dat een appartementsblok op linkeroever antwerpen allemaal VDSL2 vanuit de centrale kreeg, op 1,5km. Allemaal kunnen overzetten op een rop aan het einde van de straat. En in berchem antwerpen kregen klanten ook VDSL2 vanuit de centrale terwijl ze te ver zitten, en daar is geen rop om ze op te zetten.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 63 keer
Ik zit hier ook op 16,5mbit. Waarom? Geen idee.
Ik zit op 343m far end (1200 en een beetje feet) en heb een training margin van 32,7. Attainable payload = 66192 (rate 81504)
Ik heb gebeld naar die 0800 nummer en de stem vertelde mij om na 20min mijn BTV decoder uit en in te pluggen (ook weer een half uur wachten eer dat ding opgestart is) en dan zou ik op mijn TV het resultaat van de test kunnen zien. Er kwam echter niets van melding.
Heb dan de modem eens uitgetrokken en zit nog steeds op 16,5.
Ik zit op 343m far end (1200 en een beetje feet) en heb een training margin van 32,7. Attainable payload = 66192 (rate 81504)
Ik heb gebeld naar die 0800 nummer en de stem vertelde mij om na 20min mijn BTV decoder uit en in te pluggen (ook weer een half uur wachten eer dat ding opgestart is) en dan zou ik op mijn TV het resultaat van de test kunnen zien. Er kwam echter niets van melding.
Heb dan de modem eens uitgetrokken en zit nog steeds op 16,5.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
hier hetzelfde, en dat terwijl m'n buurvrouw (paar huizen verder wel) wel op 20Mbit zit

vs

vs

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect