- Er moeten maandelijks 500 GB aan video bestanden worden overgezet naar een FTP in Indië. Momenteel zitten we hier lokaal met een telenet abonnement voor bedrijven, die we niet van plan zijn om weg te doen. Onze telefoon etc is hier ook aan gekoppeld, dus dat is geen optie.
- bij voorkeur wat snelheid om de bestanden door te sturen. Want dat is er momenteel niet.
Ik ben dus op zoek naar een oplossing, waar we voor de goedkoopste prijs mogelijk, een realistische oplossing hebben. Ik dacht zelf om er een goedkope FUP van scarlet of dommel bij te plaatsen, maar ik weet niet zeker of dit wel geldt voor bedrijven en of we de FUP hier niet mee overschrijden. Bovendien geldt dit ook meestal voor contracten van min 1 jaar (Niet dat dat zozeer een probleem is). Probleem is wel dat ik een beetje vrees voor de ADSL snelheid hier in zwijnaarde. (technologiepark).
Wat ideaal zou zijn, is een datacenter waar je zelf binnen kan (denk aan keypas/biometric checks/etc) en waar we al of niet aan een gehuurde/gekochte server een HD zouden kunnen hangen om de upload door te voeren.
tenzij iemand nog betere voorstellen heeft, ben ik dus echt op zoek naar een datacenter, bij voorkeur in de buurt van gent die hier mogelijk uitweg zou kunnen bieden. Iemand enig idee?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alvast bedankt.