Het grote Homeconnect topic deel 2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Spooik
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 jul 2008, 10:49

Ik overweeg ook om homeconnect op te zeggen. Hun product is te onbetrouwbaar om verder mee te kunnen gaan:

- regelmatig hoor ik de andere kant niet
- regelmatig hoor ik "de andere kant is in gesprek, probeer het later nog eens" terwijl je wel met de GSM naar dat nummer kan bellen
- kennissen vertellen mij dat ze 4-5 keer moeten proberen eer ze mij kunnen opbellen omdat de lijn in gesprek lijkt terwijl dit niet zo is
- iets downloaden/uploaden en tegelijk een telefoon gesprek voeren is onbegonnen (de lijn klinkt gehakkeld)

Ik heb deze problemen al eens vermeld, maar dit heeft niet veel opgelost. Ook heb ik de lijn eens laten aanpassen van 4mbit naar 6mbit. Dit hebben ze direct en zonder problemen gedaan en hiermee werkte homeconnect een hele tijd zeer goed.

Eind maart hebben we een goede week zware problemen gehad

- modem die zichzelf continu aan en uit schakelt waardoor telefoon en internetten gewoon onmogelijk werd
- als telefoneren lukt hoor ik de andere kant wel duidelijk maar zij mij totaal niet meer
- Lijnsnelheid is gezakt van de 6mbit daarvoor tot een goede 3mbit

Dit heb ik gerapporteerd bij dommel en ze hebben een reinstall van de modem gedaan (ik denk dat ze hiermee de firmware bedoelden)
Sindsdien gaat het wat beter maar we zijn nog ver van ideaal:

- Mensen kunnen ons soms niet bellen, lijn lijkt bezet
- Modem reset zichzelf willekeurig
- Als je probeert te bellen, knalt de modem er soms uit.

Reden te meer om een overstap te overwegen. Wat internet betreft wil gerust bij Dommel blijven, maar telefonie wil ergens anders onderbrengen.

Mijn vraag:

Hoe behoud ik mijn 2 telefoonnummers van homeconnect? Het primaire nummer, dat ik gekregen heb bij aanvraag van Homeconnect kan ik wel overdragen naar een andere provider, maar hoe behoud ik het 2de nummer dat ik via de homeconnect software heb aangevraagd? Kan ik dat overdragen aan WeePee en eens ik een andere internetformule heb dit telefoonnummer configureren in een nieuwe modem met ondersteuning van VOIP?

Met dank!
pieterjanp
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 maa 2010, 11:16
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Beste,

De problemen slepen bij ons nog steeds aan (nu al meer dan een maand geen fax en zeer gebrekkige telefonie).
We hebben Schedom in gebreke gesteld via aangetekend schrijven & uitdrukkelijk gevraagd voor een onmiddellijke stopzetting van onze diensten bij hen zonder het moeten uitbetalen van de resterende maanden vanwege het leveren van een onvolledig product.

Helaas weigert men het probleem te erkennen en gaat men er nog steeds van uit dat er "geen problemen zich voordoen op de lijn".
Hierop hebben we ons gericht tot de ombudsman telecommunicatie.

Vorige week mochten we technieker in opdracht van Belgacom ontvangen. Deze kon echter na zijn interventie vaststellen dat onze fysieke
vaste lijn optimaal werkt en dat het probleem zich voordoet bij het product van Dommel.

Dommel is echt ondermaats.
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Ik richt me slechts op je fax probleem.... waar je dommel niet mee de vinger kan wijzen. Je betaalt voor voice over ip (voip) en niet voor fax over ip (foip). Dat het heeft gewerkt is leuk, maar aangezien faxen niet bij het pakket hoort heb je geen been om op te staan vrees ik. Dommel heeft nergens in zijn voorwaarden ook maar iets staan over foip of faxen via homeconnect, dus ja.... Dommel kan er tenslotte ook niets aan doen dat de fax van een ontvanger geen foip kan ontvangen, eh.

De gebrekkige telefonie is meestal te wijten aan het feit dat je veel aan het uploaden bent. Zet al je torrent programma's en andere upload dingen maar es uit. Is de telefonie dan nog gebrekkig ligt het aan dommel.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
pieterjanp
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 maa 2010, 11:16
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Inderdaad goeie reactie,
helaas doen de feiten zich ook voor als er zelfs helemaal geen trafiek is.
Omdat we als KMO ook vragen hadden over de kwaliteit van VOIP en het gebruik als faxlijn hebben we dit ook op voorhand gevraagd aan Dommel, voor we overschakelden. Hierover heeft men gezegd dat faxen via Homeconnect perfect mogelijk is (was dus).
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Dan heb je dit jezelf aangedaan. Voor pro doeleinden kies je beter voor een iets duurdere business formule bij een grotere speler dan een particuliere formule bij een budget provider. Wij zijn hier zelf bezig met de opstart van een vzw en houden ons hart al vast voor de komende maanden.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Spooik
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 jul 2008, 10:49

De gebrekkige telefonie is meestal te wijten aan het feit dat je veel aan het uploaden bent. Zet al je torrent programma's en andere upload dingen maar es uit. Is de telefonie dan nog gebrekkig ligt het aan dommel.
Helaas, ik gebruik helemaal geen torrent spullen en zelfs dan is de dienst onbetrouwbaar. Vooral mensen kunnen ons niet bellen, wij hen niet, moeten 5x proberen. Als ik iets download (geen torrentverkeer) is de gesprekskwaliteit zeer verhakkeld.
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Mensen, even serieus nu, eh.... Ik weet niet exact wat de snelheden zijn op de betreffende lijnen. Als je de hoogste adsl2+ profielen meekrijgt zijn de meeste van die problemen wel min of meer op te lossen. Met de lagere profielen komt er ook een lagere upload mee waardoor je meer moet gaan oppassen met wat je allemaal tegelijk doet.

Een hele tijd terug heb ik zulke dingen bij dommel al aangekaart en je kunt niet iedereen tevreden stellen want:

Als klant verwacht je de volledige upload snelheid waarover je kan beschikken.
Indien dommel 100 kbit upload reserveert voor telefonie krijgen ze klachten van gebruikers omwille van de uploadsnelheden.

Dan stelde ik voor de lagere uploadsnelheid te adverteren en dat het bellen optimaal zou werken, maar dat zag dommel dan weer niet zitten.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Hier ook niets als problemen met ons Dommel Home connect abonnement. Telefoon ligt er praktisch wekelijks uit, men kan dan niet zelf bellen nog gebeld worden. Enigste oplossing is dan de modem herstarten, dan werkt het weer voor eventjes. Internet loopt daarentegen wel stabiel, maar 12Mbit down en 0.5Mbit up kan je nu niet meteen meer revolutionair noemen. Men belooft al sinds 2008 dat men in gans limburg hun "city connect" product beschikbaar zou maken, gezien de loze beloftes heb ik dan ook gisteren mijn opzegbrief gestuurd. Je kan je klanten niet blijven belazeren...
hyperbart
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 aug 2006, 10:52

Kan iemand voor mij iets nakijken? ik ben evt aan het kijken om van Homeconnect over te stappen naar netconnect plus (vdsl2), met deze overstap ga ik een analoge BGC-lijn (discovery) gebruiken om altijd te kunnen bellen, ook al ligt VDSL of VoIP er uit.

Nu vroeg ik me af: kan ik als ik een VDSL modem heb (of zelfs eender welke) de sx762 via een van de lan-aansluitingen gebruiken als switch/ap maar tegelijkertijd ook als het VoIP-apparaat bij ons? Dat het als switch en Acess Point te gebruiken is, dat weet ik, dat is gewone netwerkkennis, maar ik weet niet of de sx762 het ondersteunt dat je je VoIP-accounts laat gaan over een andere gateway dan de sx762 zelf...
gregmans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

hyperbart schreef:Nu vroeg ik me af: kan ik als ik een VDSL modem heb (of zelfs eender welke) de sx762 via een van de lan-aansluitingen gebruiken als switch/ap maar tegelijkertijd ook als het VoIP-apparaat bij ons? Dat het als switch en Acess Point te gebruiken is, dat weet ik, dat is gewone netwerkkennis, maar ik weet niet of de sx762 het ondersteunt dat je je VoIP-accounts laat gaan over een andere gateway dan de sx762 zelf...
Je kan de SX762 toch ook een PPPoE connectie laten maken?
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Totaal onbetrouwbaar. Dommel loopt hier af op 26/5/2010, laatste rekening allemaal netjes op tijd betaald, maar blijkbaar sluit men me vandaag zelfs reeds af, en dit terwijl ons oude nummer nog niet overgedragen is. Ik hou mijn hart vast...dit zijn werkelijk te gekke toestanden, klacht naar de ombudsman is reeds verstuurd!
The Final Countdown
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:21

Toen we ons hier thuis bij Dommel hebben aangesloten (September 2008) werd ons beloofd dat voor het eind van het jaar (December 2008) onze snelheden gratis gingen verdubbelen, van 4 Mbps download en 256 Kbps upload naar 9 Mbps download en 448 Kbps upload en ook de "ben je aansluitbaar" gaf weer dat deze snelheden tegen het eind van het jaar beschikbaar gingen zijn. Vreemd genoeg veranderde dit eerst naar lente 2009 en later is het gewoon verdwenen. Momenteel zijn de beloofde snelheden op de website al op 12 Mbps en zelf 24 Mbps. Hier zijn de snelheden een magere 2.77 Mbps (346 KBps) download en 327.68 Kbps (40.96 KBps) upload.

Dat de 24Mbps niet aanwezig is hier is jammer maar enigszins nog verstaanbaar aangezien dat dit misschien niet aanwezig is, hoewel VDSL wel aanwezig is en deze snelheden zo wel haalbaar zijn, maar het zou natuurlijk te vriendelijk zijn om te leveren wat je beloofd had maar dan via een andere connectietype.

De telefonie is hier de grootste klacht in huis ook al staan alle computers af en word er dus niets gedownload of geupload krijgen wij vaak melding dat er meerdere keren werd gebeld naar ons alvorens ze er door kwamen, ook andersom krijgen we hier zeer vaak berichten van de lijn is bezet etc. hoewel dit niet is. Daarbovenop komt het zeer regelmatig voor dat van zodra dat er opgenomen wordt de lijn onderbroken word, je merkt dit niet er word gewoon niet geantwoord. Even later bellen de mensen dan terug met de melding dat we hebben opgehangen.

Elke keer dat we naar Dommel belde of mailde kregen we de mededeling dat er waarschijnlijk teveel gedownload werd en dat er geen problemen met de lijn waren, een excuus, want ook als er geen enkele computer aanstond kwamen deze problemen in dezelfde mate voor.

Bellen hebben we opgegeven, want er is nooit wat mis bij hen en het steeds onze fout, hogere snelheden zijn niet mogelijk ondanks dat dit beloofd was en enige tijd op hun website stond dat dit bij ons wel aanwezig ging zijn, tenzij je een ander abonnement neemt waar dit mysterieus wel mogelijk is. Er word veel beloofd, maar Dommel heeft geen enkele van hun beloftes uitgevoerd.
Johnneke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 maa 2007, 15:07

Lang tevreden geweest van Dommel maar ze hebben tegenwoordig niet meer het interessantste product voor de beste prijs dus ik ga ook maar eens vertrekken. Is er al iemand geweest die het gelukt is om de Siemens firmware te wijzigen zodat die geen gelockte VoIP settings meer heeft zodat ik hem wel nog kan gebruiken bij een andere voip provider?
Afbeelding
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Gewoon resetten door de knop op de onderkant enkele seconden in te drukken met een potlood of zo.
Belgacomtech
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 maa 2010, 13:32

Dommel = Rommel dat is wat ik er van kan zeggen heb het 3 jaar en a 3 jaar problemen alle dagen is er wel iets met telefonie
Internet ook zo'n apart verhaal.
Ik vroeg na dat ik netconnect had een lijn die sneller was nu ze stelde me voor om homeconnect te nemen en ging 12 mb halen
Deze snelheid heb ik echter nooit gehaald max 6 mb en ik sta dan nog op 24 mb zogezegt
Wat zegt dommel ja maar meneer u binnenkabels zijn slecht nu laat ik je er het volgende over zeggen
Ik werk zelf bij belgacom en heb vastgesteld dat ik in de centrale van belgacom identiek dezelfde snelheid haal als thuis dus Dommel liegt er zwaar op los
Nu na al die jaren haalt mijn lijn nu nog max 3.5 mb en dommel zegt meneer u lijn is van uitstekende kwaliteit.
Je moet weten dat net naast mij een klant woont die ook dommel heeft en die haalt 18 mb wat vrij normaal is gezien de verzwakking van de lijn van centrale tot klant .
Kan maar 1 ding zeggen mensen zeg allemaal je dommel abonnement op en stop met je te laten besodemieteren door dommel ze doen er toch niks aan aan jullie problemen dat stel ik vast na al die jaren.
Ik heb altijd dommel genomen voor het onbeperkt downloaden maar dit is geen reden meer om bij dommel te blijven nu bij ons ook onbeperkt word aangeboden
Problemen worden bij dommel gewoon weggelachen of ze zijn er gewoon niet voor hen Tja dommel heeft dan ook geen technische dienst op de helpdesk zijn ze vooral zeer arrogant en ze denken dat ze er iets van weten helaas weten ze niet dat ik technieker ben bij de grootste provider van belgie of toch bijna de grootste
Dommel kan gewoon zijn beloftes niet waarmaken tegen over de klanten dat is wat ik vaststel jaren houden ze me aan de lijn maar mijn opzeg gaat nu weg ben ze kots en kotsbeu alleen maar alle maanden 60 euro betalen voor internet en een voip die nog niet eens werkt of toch niet zoals het moet
De routers die ze aanbevelen zijn gewoon ronduit slecht en van een zeer bedenkelijke kwaliteit gezien de geregelde disconnects
Soms sta ik dagen niet online en dommel is dan zo arrogant te zeggen dat er niks aan de hand is valt wel op elke keer ik bel naar dommel heb ik ineens na enkele minuten terug internet Kan maar 1 ding zeggen Mensen gooi massaal dommel buiten en ik zeg dit niet omdat ik bij belgacom werk maar dit is ronduit schandalig er zijn andere providers die een veel betere service garanderen dat kan ik je verzekeren .
Het valt toch wel op dat ik zolang ik werkt bij dommel er nooit geen nazichten komen van hun lijnen wat ik bijvoorbeeld doe vele providers laten de lijnen als er problemen mee zijn ons dit onderzoeken en dit oplossen maar van dommel komt er gewoon niks van .
Zegt veel over dommel vele vergeten uiteraard dat dommel over ons netwerk loopt en tis ook zo als dommel ons geen opdracht geeft iets na te zien wij dat ook niet doen maar daar wringd het schoentje das niet gratis en ze laten dan alles op hun beloop en laten alles maar draaien zoals het is
Enfin vond wel eens dat de mensen dit mochten weten nu weten jullie waarom jullie problemen nooit opgelost raken
Nogmaals ik kon geen reklame maken voor het bedrijf waar ik werk maar kan maar 1 ding zeggen dommel belazerd jullie dat kan ik met zekerheid zeggen
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Het klinkt en riekt anders toch sterk naar reclame.

Volgens ik uit je bericht kan opmaken ben je een ex dommel technicus? Het bedrijf waar je nu werkt, met name dan belgacom, belazert ook mensen a volonté. Waar zijn de loze beloftes van belgacom aan de overgekomen scarlet klanten om maar 1 voorbeeld te noemen? Ik heb zelf ondervonden dat de homeconnect toestanden op lange termijn niet alles waren, maar hetzelfde kan gezegd worden over scarlet one toen scarlet nog scarlet was?

Elke isp heeft zijn problemen en ja... in veel gevallen is dommel de uitschieter bij uitstek. Ik zal de laatste zijn om dat tegen te spreken ondanks mijn goeie ervaringen met dommel in het verleden, maar om nu te gaan roepen dat dommel rommel is?
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Belgacom en Telenet belazeren de mensen bewust. Dat zijn een bende klootzakken.

Bij dommel zijn wij altijd correct behandelt. Altijd geholpen geweest door de helpdesk, upgrade van homeconnect werd uitgevoerd zodra het mogelijk was. Alle tickets beantwoord. Het enige minpunt is dat alles wat lang duurt. Volgens mij omdat ze onderbemand zijn/waren. Daar kan ik best mee leven. Zonder dommel gingen die eikels van belgacom zeker nog geen ongelimiteerd internet aanbieden, en hun ongelimiteerd is niet echt ongelimiteerd, dusja.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Wij hebben ook niks dan last met de voip bij dommel, onlangs nog een ticket aangemaakt voor een ander probleem en dit eraan vastgehangen. Bovenvermelde problemen zijn behoorlijk ergerlijk maar volgend probleem is extreem :

Soms nadat we gebeld hebben begint de telefoon weer te rinkelen alsof we een binnenkomende oproep hebben. Toch horen we niemand aan de andere kant wanneer we opnemen. Het gerinkel gaat door tot we de gigabox resetten. Ondertussen kunnen we dus niet bellen noch gebeld worden en blijft het gerinkel doorgaan.

Gebeurd gelukkig niet dagelijks maar toch behoorlijk regelmatig.

Ik wacht nu nog enkele maanden af om te zien wat de 'verborgen' limieten van telenet en belgacom zullen zijn en wat dommel daar tegenover kan stellen. (nooit een probleem gehad met volumes bij dommel ook niet bij >1Tb) Helaas haal ik niet eens de snelheid van 6Mbit terwijl dat bij belgacom wel zou kunnen (volgens dommel lukt dat niet omwille van belgacom ook al is het abo in princiepe zo)

Hebben belgacom en telenet nu ook zo'n goeie usenet? anders moet ik die kost meerekenen want de eerlijkheid gebied me toch te zeggen dat die van dommel echt super is.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
gregmans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Heronic schreef:Hebben belgacom en telenet nu ook zo'n goeie usenet? anders moet ik die kost meerekenen want de eerlijkheid gebied me toch te zeggen dat die van dommel echt super is.
Belgacom en Telenet hebben er geen. Een vrij goedkope waar ik (tot nu toe) heel tevreden van ben is http://www.lightningusenet.com.
Deze kost 2,5 euro per maand.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Bedankt voor de tip, ik had xsnews als goedkoopste gevonden. (heb deze reeds in het verleden al gebruikt : goede retentie maar compleetheid liett dikwijls te wensen over)

Deze is dus nog goedkoper mooi en hoe is de compleetheid daar?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
gregmans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Heb over de compleetheid totaal niet te klagen.
Tot nu toe is alles compleet binnen gekomen. Zowel nieuwe als oudere posts.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

Hallo,

Ik wou even vragen of er iemand ervaring had van Homeconnect -> Telenet TurboNet shake.
Toch besloten om om te gaan, aangezien de telefoon moeilijk blijft doen (en de snelheid toch aan de lage kant is :p)
Maar ik ben mij nu aan het afvragen hoe dit gaat met nummeroverdracht van dommel naar telenet?

Eerst Telenet aanvragen en dan dommel opzeggen? of andersom of wat is de beste procedure?

Thx alvast!
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Eerst telenet aanvragen en dan pas dommel opzeggen. Als je dommel opzegt voor dat je nummer overgezet is kan je het mssn kwijtgeraken
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

hmm,

heb telenet besteld, komen ze einde van de maand installeren.
en heb gisteren een brief gestuurd naar dommel dat ze vanaf -dag na telenet install- 1 maand opzeg mogen houden.
heb er ook expliciet ingezet dat we het telefoon nummer willen meenemen naar telenet dus dat ze dat ook moeten vrijgeven..

Hopelijk zal dit genoeg zijn :)
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Scheelt er soms weer iets bij Dommel? De enige manier op dewelke ik verbinding kan maken is via PPPOA, terwijl ...

EDIT: post 90% verwijderd, omdat het probleem geen probleem meer is. het was gewoon een slechte instelling. Domme ik natuurlijk :|
To download or not to download, that's the question.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

ik wou toch gewoon even zeggen dat ik nog altijd zeer tevreden ben over Dommel. Wij hebben dus nog geen enkele keer een probleem gehad in die 28 maanden dat we er al zijn bij aangesloten, op de siemens gigaset na waar Dommel zelf niks aan kan doen. Al 28 maanden vrij als een vogel op het internet met Dommel. :-)

(P.S. excuses voor de dubbelpost (nuja, de vorige post was 3,5 maand geleden..) )
To download or not to download, that's the question.
Igorok
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 aug 2008, 00:34

Ik heb een vraag ivm homeconnect, maar meer bepaald over de snelheid, want ik heb hier al jaar dommel homeconnect.
In algemeen ben ik zeer tevreden, maar de snelheid is wat te laag vind ik, zo veel tijd is al gepasseerd maar de snelheid is nooit geupdated, nooit aangepast, verbeterd.
Dus de snelheid dat ik nu heb, is 0,44Mbps download en 0,03Mbps upload, dat heb ik getest via een of andere website, dus ja het is goed, als ik niets download, maar als ik begin te downloaden en dan ondertussen surfen valt het echt tegen.
Dus de vraag namelijk is weet er iemand of de snelheid zal ooit aangepast worden, verbeterd ezv of zal ik toch moeten genieten van zo een trage internet?
De zone waar ik woon is 053.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”