Skyband Volume Meter

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
gersma
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 apr 2009, 23:01

Hoi allemaal,

Naar aanleiding van de recente problemen met isp monitor heb ik mijn eigen skynet tooltje in mekaar geboxed. Misschien vinden jullie het ook wel leuk, dermee dat ik het hier eventjes aanmeld. Het is een superlichtgewicht volume meter en het heeft ondersteuning voor een sidebar gadget. Het programma werd getest voor GO en PLUS accounts. Er is ook de mogelijkheid om uw volume te checken via uw ecare login (meer info daarover op de homepage)

Het adres : http://skyband.12forum.be

De screenshot :
Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Interessant. Je hebt natuurlijk wel pech dat ISPmonitor terug werkt voor Skynet-klanten...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
gersma
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 apr 2009, 23:01

Maglor schreef:Interessant. Je hebt natuurlijk wel pech dat ISPmonitor terug werkt voor Skynet-klanten...
Hoe kan ik nu pech hebben?

a) ik doe dit voor de community & gratis
b) wil geen concurent van isp monitor zijn / worden
c) dit is een superlichtgewicht programma, verbruikt dus bijna niks van recources
d) dit is een nononsence programma, het doet wat het zou moeten doen, en verder geen extra toeters en bellen.

mvg,
Gersma
Gebruikersavatar
defenderII
Premium Member
Premium Member
Berichten: 488
Lid geworden op: 03 feb 2004, 14:41
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer
Contacteer:

ISP werkt nog niet (helemaal) voor skynet. :bang:
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Tof initiatief!!!
Hier werkte ISP-monitor nog steeds niet...
Thx, Gersma!


Elrocco 8)
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Leuke gadget en geen toeters en bellen,

bedankt

Greetz
Weetgraag :banana: :wink:
"Carpe Diem"
gersma
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 apr 2009, 23:01

Bedankt voor de goede reacties, als alles nu nog bugvrij blijft werken is alles ok. Ik hoorde al van iemand via email dat de het inloggen via ecare op een go abonnement blijkbaar ook goed werkt. Als er mensen zijn waarbij dit niet zo is dan hoor ik het natuurlijk ook graag.
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

Hoe zou je normaal isp monitor aan het werk moeten krijgen met skynet.
Ik heb mijn adsl login ingetikt (zonder en met de @SKYNET) en paswoord maar dat blijkt niet te werken.

Dus ik denk dat er daar iets fout is van mijn kant uit, kan er mij iemand zeggen welke gegevens ik dan wel moet gebruiken bij belgacom.

Edit : ik heb versie 5.7.5 geinstalleerd
Laatst gewijzigd door Xantos 17 apr 2010, 09:16, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

defenderII schreef:ISP werkt nog niet (helemaal) voor skynet. :bang:
Heb je de laatste versie van ISP ??? 5.7.5
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Xantos schreef:Hoe zou je normaal isp monitor aan het werk moeten krijgen met skynet.
Ik heb mijn adsl login ingetikt (zonder en met de @SKYNET) en paswoord maar dat blijkt niet te werken.

Dus ik denk dat er daar iets fout is van mijn kant uit, kan er mij iemand zeggen welke gegevens ik dan wel moet gebruiken bij belgacom.

Edit : ik heb versie 5.7.5 geinstalleerd
met deze informatie http://ispmonitor.be/be-nl/news/70/Mess ... users.html zou dat toch moeten lukken, bij mij werkt het toch zo.
Afbeelding
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

jan28 schreef:
Xantos schreef:Hoe zou je normaal isp monitor aan het werk moeten krijgen met skynet.
Ik heb mijn adsl login ingetikt (zonder en met de @SKYNET) en paswoord maar dat blijkt niet te werken.

Dus ik denk dat er daar iets fout is van mijn kant uit, kan er mij iemand zeggen welke gegevens ik dan wel moet gebruiken bij belgacom.

Edit : ik heb versie 5.7.5 geinstalleerd
met deze informatie http://ispmonitor.be/be-nl/news/70/Mess ... users.html zou dat toch moeten lukken, bij mij werkt het toch zo.
Tx,

Blijkbaar moet alles via dat e services gedoe gaan, daarmee lukt het inderdaad (ik moest nog account aanmaken daar)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”