Usenet

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik heb sterk de indruk dat het aanbod op de Usenet servers (nieuwsgroepen) van EDPnet sterk is verminderd. Hebben ze geen contract meer met die Amerikaanse provider? Of filteren ze er bewust binaries uit? Het binary aanbod is in elk geval aan de bedroevend lage kant. Is dit nog al iemand opgevallen?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Bucky
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 nov 2009, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

EDPnet gebuikt volgens mij nog steeds de 10GB per gebruiker van Giganews. Ik gebruik niet veel Giganews van EDPnet maar Giganews is normaal erg compleet.
ISP: Belgacom
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen
Contacteer:

Ik heb tot op heden nog geen enkel probleem gehad met de usenet access van edpnet, al moet ik zeggen dat ik hem de laatste tijd weinig gebruik.

Je kan altijd eens de ipv6 service van xsnews proberen te gebruiken, die is al gedurende een hele tijd gratis (testfase, maar das ook al een lange tijd) en ik kan er in ieder geval toch zowat alles mee doen wat ik wil.

Als je wil kan ik wel info daarover geven? Gratis usenet is best mooi lijkt me.
Ekjaker
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2005, 17:22

Bucky schreef:EDPnet gebuikt volgens mij nog steeds de 10GB per gebruiker van Giganews. Ik gebruik niet veel Giganews van EDPnet maar Giganews is normaal erg compleet.
Ben je hier zeker van? net een test gedaan en alle connecties gaan naar europe.news.astraweb.com. Ook niet slecht, maar duidelijk minder dan Giganews.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

't is giganews hoor:
Non-authoritative answer:
news.edpnet.be canonical name = europe.isp.giganews.com.
Name: europe.isp.giganews.com
Address: 216.196.109.145
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”