Overname door Scarlet?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Die GSM's voor de treinbegeleiders, dat is op zich wel een heel goed initiatief. OK: het bereik is niet overal, maar is wel netjes hoor. Met de steeds erger wordende fysieke agressie en de vraag van gebruikers voor meer communicatie, was zoiets een must.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Overschakeling naar VDSL2 gisteren gedaan.

Afbeelding

Great success :-D
cod2k
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2007, 22:25
Bedankt: 4 keer

tja,
afspraak was voor mij op 1 maart. speciaal hiervoor verlof genomen. geen kat gezien.
een vrij beleefde mail gestuurd, geen reply,

tot beter weten mag in alle bescheidenheid stellen dat ze die modem in hun r**t mogen stoppen.

edit: soite, ze hebben blijkbaar gisteren dan toch gebeld naar ons thuis....
Laatst gewijzigd door cod2k 05 maa 2010, 07:59, in totaal 1 gewijzigd.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik weet niet wat er met dxADSL aan de hand is, maar hun support lijkt dood de laatste maanden. Ik ben in december verhuisd en heb ondertussen al 2 keer een mail gestuurd met mijn nieuw adres voor op de facturen, maar op de laatste factuur staat dus nog steeds het oude adres. Ik heb trouwens nog nooit reactie gehad op mails naar [email protected] of [email protected].

Belgacom begint steeds meer interessant te worden met hun vernieuwde abonnementen...
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Jij wacht pas een paar maanden voor een adresverandering?
Wij wachten al sinds april 2009 voor een verandering van facturatieadres...
dxADSL
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2010, 10:18

Stuur me ff een pm met jullie zorgen, dan doe ik het nodige.
groteGust
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 maa 2010, 11:26

afspraak was voor mij oorspronkelijk in februari, niemand gezien. Vandaag had ik een nieuwe afspraak, ik heb vanmorgen contact opgenomen met janssens field services, afspraak was geannuleerd. Reeds 2e dag verlof kwijt (ik kan eens proberen een schadevergoeding aan te vragen, als het voor tandartsen kan ;-))

Ik heb de support van dxadsl proberen te bereiken, zonder succes uiteraard.

Weet er iemand tegen welke datum je moet overgeschakeld zijn, origineel hadden ze me verteld voor 1 maart.
cod2k
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2007, 22:25
Bedankt: 4 keer

grof dat jij hén moet contacteren om te weten te komen dat het "weer" niet door gaat.

hopelijk gaat het bij mijn 2e poging beter, zoniet kan ik enkel maar besluiten
dat hun planningsverantwoordelijke even bekwaam is als de gemiddelde telenet of belgacom helpdesk medewerker...
JP23
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 maa 2010, 09:12

groteGust schreef:afspraak was voor mij oorspronkelijk in februari, niemand gezien. Vandaag had ik een nieuwe afspraak, ik heb vanmorgen contact opgenomen met janssens field services, afspraak was geannuleerd. Reeds 2e dag verlof kwijt (ik kan eens proberen een schadevergoeding aan te vragen, als het voor tandartsen kan ;-))

Ik heb de support van dxadsl proberen te bereiken, zonder succes uiteraard.

Weet er iemand tegen welke datum je moet overgeschakeld zijn, origineel hadden ze me verteld voor 1 maart.

Idem hier, blijkbaar was voor mij een afspraak gemaakt op 4 maart terwijl ik hier niets van wist (kennelijk werd er gebeld naar het telefoonnr. van mijn ouders gezien ik sinds kort alleen woon (voor mijn werk) en de facturatie daar wordt afgehandeld) Tot daar dus, dit was misschien mijn fout, wel heb ik nergens informatie gelezen dat er sprake was van een migratie. Ik dus na een tijdje zonder internet te zitten eens gebeld voor meer informatie en mijn juiste telefoonnummer doorgegeven, er werd voor mij een afspraak gemaakt op 17/04 voor een Sagem Modem.

2 dagen voordien werd die afgebeld (weer op het nummer van mijn ouders die ondertussen wel waren ingelicht over de zaak (best dus!)). Ik dus mijn verlof nog tijdig kunnen afzeggen (al een geluk dat dit mogelijk was!) Die dag zelfs nog een nieuwe afspraak gemaakt met Janssens Field Service die normaal gezien dus op 29/03 gepland was. Gisteren dus, ik had dus verlof genomen heel de dag zitten wachten, niemand komen opdagen ...

Gisterenavond na lang wachten dan nog maar eens gebeld naar de DXADSL support er zou dus weer (WEER!) een nieuwe afspraak gemaakt worden vandaag en ze zouden mij opbellen. Nu ik wacht nog even af vandaag. Ik hoop dat dit deze week opgelost wordt anders stap ik over en mogen ze een aangetekende brief verwachten. Ik zit al een maand zonder internet en zal nog mogen een tweede dag verlof aanvragen hiervoor ook ...

Ook mogen ze verwachten dat ik geen factuur betaal deze maand, gezien ik de hele maand geen internetdiensten heb verkregen.

Al bij al een heel ontevreden DXADSL klant.
Laatst gewijzigd door JP23 30 maa 2010, 12:39, in totaal 1 gewijzigd.
dxADSL
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2010, 10:18

Stuur jullie klantnummer eventjes door via privé bericht, dan kijk ik waar het fout liep.

We doen onze best, maar de planning van het tussenbedrijf loopt heel slecht.

mvg,

dxADSL
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

janssens field services gaat hier in de fout en is een onderaannemer van Scarlet/Belgacom.
Er zijn op het forum bij alle ISP's die migraties naar BGCnet uitvoeren massas klachten over de communicatie van dit bedrijf.
Eenieder die zo overtuigd is van de kwaliteit van het Belgacom netwerk zou er eens moeten bij stilstaan dat BGC hier ten onrechte profiteert van de ondermaatse service die ze bieden aan alle andere ISP's. Die ontevreden klanten vergeten dat hun problemen en klachten hun oorzaak vindt bij Belgacom/Scarlet.

Om dan nog maar te zwijgen van de schandalige manier waarop een volledig netwerk voor de consument verdwijnt, omdat het verkocht is aan een partij die het niet ter beschikking stelt. Door de overname van Scarlet is het "monopolie van Belgacom" op dsl een feit. (Dat van Telenet is er op de kabel in Vlaanderen altijd een geweest)
En nu alles over hetzelfde netwerk moet zijn het de regels van BGC die tellen, zelfs als hierdoor we weer een stap terug zetten qua opties.
Leve Belgie waar europese regels nogal breed worden geinterpreteerd en toegepast.
groteGust
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 maa 2010, 11:26

Beste,

Afgelopen maandag is de technieker langsgeweest, alles is ok.

Wat me wel stoort is dat ik nooit een antwoord heb gekregen op een bericht gestuurd via jullie website, en dat de help-desk telefonisch niet bereikbaar is.

Sven
dxADSL schreef:Stuur jullie klantnummer eventjes door via privé bericht, dan kijk ik waar het fout liep.

We doen onze best, maar de planning van het tussenbedrijf loopt heel slecht.

mvg,

dxADSL
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Vermits DxADSL hier meeleest :wink:
Toen ik thuiskwam deze avond zag ik dat ik een disconnect gehad had. Vermits dat zeer uitzonderlijk is heb ik even alles nagekeken en ik blijk nu i.p.v. een 83.***** (DxADSL)IP een 213.**** (Scarlet)IP te hebben. Tot zo ver geen probleem ware het niet dat ik nu op een 12/512 profiel sta i.p.v. 20/1 (dat trouwens syncte op 199**, zo goed als volle snelheid dus).

Vermits dit op een vrijdagavond (na 4 uur) gebeurde heb ik nog geen contact gehad met de helpdesk maar echt blij ben ik hier niet mee. Bij een telefoonprobleem verleden week werd mij nog gezegd dat er voorlopig nog geen aanpassing voorzien is voor mij (migratie VDSL).

What's up? Communicatie op voorhand nihil.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

En ondertussen ook een 36u disconnect. :-(
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik vrees dat je nu ook op het BGC netwerk zit. Check hier eens voor een workaround voor de disconnects: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=25635
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Goztow schreef:Ik vrees dat je nu ook op het BGC netwerk zit. Check hier eens voor een workaround voor de disconnects: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=25635
Ik heb geen Bbox. Ik gebruik nog steeds mijn Fritzbox en een D-link ADSL2+ modem. De Fritz kan perfect herconnecteren 's nachts zodat het risico op uitval tijds VOIP gesprekken vervalt.


Het is gewoon een soep aan't worden. In februari opgebeld (2100u !) out of the blue dat er een tech een nieuwe modem moest komen installeren (bleek Janssens te zijn). Hier niet op ingegaan wegens geen info van DxADSL. Na contact met de helpdesk (niet nodig alles blijft hetzelfde) moest ik plots zelf contact nemen voor afspraak. Dat gedaan maar ik zat niet in hun systeem. Ondertussen is mijn DSL signaal niet weggevallen eind februari (zoals JFS beweerde) maar ben ik van een 20/1 naar 12/512 profiel gezet (zonder enige verwittiging).
De website van DxADSL zegt nochthans:
Voorwaarden

De prijzen blijven gelijk, de snelheid blijft gelijk, de poorten blijven open en alle voorheen overeengekomen afspraken met ons blijven dan ook net hetzelfde.
Door het weekend natuurlijk nog niets vernomen van DxADSL.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”