Hallo,
Dommel heeft me 6 maanden geleden 130 euro (fout gefactureerd) en van mijn rekening geboekt( via domi) (ook veel te vroeg waardoor ik niet kon ingrijpen)
ik heb toen 5 maanden moeten bellen,mailen,aangetekend sturen,tot ik uiteindelijk mijn geld terug kreeg!!! altijd zeiden ze me dat ze ermee bezig waren...
Nu ben ik overgeschakeld naar Cityline omdat dit goedkoper was... ik ben nog maar 1 maand cityline klant en zie al dat er 0904 nr's worden aangerekend op mijn rekening die ik nooit gebeld heb!
Ik ben dit kotsbeu bij dommel,als ik dit weer ga melden gaat dit weer een lange weg van 6 maanden ofzo worden.....
Ik ben van zin mijn domiciliering af te zeggen en dat dommel me dan zo afsluit....
ik moet van deze firma nu echt niks meer weten! weet iemand of dommel met de preventel lijst werkt?
en dat dommel dit gerechtelijk gaat aankaarten? ik hoor van zoveel mensen op het forum dat ze bij dommel zoveel blunders doen...
aangetekend broeven sturen,zelfs de ombudsman deed er geen moeite meer voor....
als ik nu ook van mij niks meer laat weten en me in gebreke laat schorsen ze dan mijn abonnement niet?
Bedankt voor de hulp!
dommel speelt met mijn voeten en zet me in het zak!
-
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
http://www.preventel.net/members.html
Volgende operatoren zijn lid van de VZW Preventel:
BASE
Belgacom Mobile (Proximus)
Clearwire
KPN Belgium
Mobistar
Telenet
Andere operatoren
Preventel staat open voor alle telecom-operatoren op de Belgische markt.
Het is mogelijk dat andere operatoren, niet-leden van Preventel, in hun algemene voorwaarden melding maken van Preventel, zonder dat ze lid zijn of hun diensten via één van de leden aanbieden.
Dergelijke praktijk aanvaardt Preventel niet en wordt bestreden.
Volgende operatoren zijn lid van de VZW Preventel:
BASE
Belgacom Mobile (Proximus)
Clearwire
KPN Belgium
Mobistar
Telenet
Andere operatoren
Preventel staat open voor alle telecom-operatoren op de Belgische markt.
Het is mogelijk dat andere operatoren, niet-leden van Preventel, in hun algemene voorwaarden melding maken van Preventel, zonder dat ze lid zijn of hun diensten via één van de leden aanbieden.
Dergelijke praktijk aanvaardt Preventel niet en wordt bestreden.
-
- Starter
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 11 apr 2010, 01:52
ispwatch schreef:http://www.preventel.net/members.html
Volgende operatoren zijn lid van de VZW Preventel:
BASE
Belgacom Mobile (Proximus)
Clearwire
KPN Belgium
Mobistar
Telenet
Andere operatoren
Preventel staat open voor alle telecom-operatoren op de Belgische markt.
Het is mogelijk dat andere operatoren, niet-leden van Preventel, in hun algemene voorwaarden melding maken van Preventel, zonder dat ze lid zijn of hun diensten via één van de leden aanbieden.
Dergelijke praktijk aanvaardt Preventel niet en wordt bestreden.
ah ok dan betaal ik gewoon niet meer tot ze me afsluiten en pak ik terug belgacom ofzo...
ik heb in het verleden al met problemen bij belgacom klantendienst terecht geweest en die weten ervan dat die firma zulke praktijken doen,die zullen me met alle plezier terug klant bij hun maken...
Als ze het maar proberen voor de rechter te halen,iets wat ze toch niet zullen doen ,want ze hebben zo 100 den klanten met problemen
-
- Starter
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 11 apr 2010, 01:52
ispwatch schreef:Of niet betalen zonder meer de juiste oplossing is betwijfel ik, ingebrekestelling ed. zal je mijns insziens toch wel moeten doen.
als ik zelfs aangetekend stuur naar dommel antwoorden ze nog niet eens!
volgens mij als ik niet betaal en heb enkele aanmaningen gekregen sluiten ze me gewon af...
ze gaan geen verdere stappen nemen vermits je toch 1 maand vooruit betaald bij hun enz.... tegen die termijn om is ben je al afgesloten ook....
en ik denk niet dat ze gerechtelijke stappen zullen ondernemen...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
is wellicht waar als je niet meer vast hangt aan een contract, maar in uw geval zal je wel verbrekingsvergoeding moeten betalen - je hangt vast aan dat contract dat je één maand geleden tekendedommel2010 schreef:volgens mij als ik niet betaal en heb enkele aanmaningen gekregen sluiten ze me gewon af...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
Of Dommel antwoordt of niet maakt niet uit, jij hebt het bewijs in handen dat je hen in gebreke gesteld hebt, de je m'en fou houding van Dommel zal zeker niet van die aard zijn om bij de rechter (als het zover zou komen) goede punten te scoren.
Indien jij zonder meer niet betaalt, heb jij wel het een en ander uit te leggen mocht het tot een rechtszaak komen. (zoals Xenne aangaf, je dient het jaar uit te doen).
Indien jij zonder meer niet betaalt, heb jij wel het een en ander uit te leggen mocht het tot een rechtszaak komen. (zoals Xenne aangaf, je dient het jaar uit te doen).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Als je zoveel mogelijk op veilig wil spelen is het best een aangetekende brief met ontvangs bevestiging te verzenden naar Dommel. Op het forum kan je ook lezen dat Dommel jouw telefoonnummer gijzelt voor de periode dat je nog onder contract staat. (als je ook vaste telefoon hebt natuurlijk bij Dommel).
Daarnaast ook een klacht indienen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Met de hoop dat er zoveel klachten binnen lopen dat men wel iets moet ondernemen tegen Dommel.
Dommel is gewoon een mafia bedrijf.Ik begrijp nog altijd niet waarom mensen nog klant willen worden of zijn bij dat bedrijf. Het forum staat vol met betalings fouten van Dommel, niet opleveringen, maanden wachten, niet beantwoorden en negeren van aangetekende brieven, telefonische onbereikbaarheid, .... je kan het zo gek niet bedenken of het loopt er mis.
Daarnaast ook een klacht indienen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Met de hoop dat er zoveel klachten binnen lopen dat men wel iets moet ondernemen tegen Dommel.
Dommel is gewoon een mafia bedrijf.Ik begrijp nog altijd niet waarom mensen nog klant willen worden of zijn bij dat bedrijf. Het forum staat vol met betalings fouten van Dommel, niet opleveringen, maanden wachten, niet beantwoorden en negeren van aangetekende brieven, telefonische onbereikbaarheid, .... je kan het zo gek niet bedenken of het loopt er mis.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
misschien toch eens navragen bij uw medebewoners (als er zijn ) of er daar niemand naar bepaalte lijntjes gebeld heeftdommel2010 schreef:ik ben nog maar 1 maand cityline klant en zie al dat er 0904 nr's worden aangerekend op mijn rekening die ik nooit gebeld heb!
ik weet niet of je op dit moment een case hebt om ze in gebreke te stellen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Dat vind ik te ver gaan, laten we het houden op "erg nonchalant bedrijf dat zich enkel richt op het binnenhalen van klanten".Muziekbos schreef: Dommel is gewoon een mafia bedrijf.I:
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Mja, kan je geen lijst krijgen met details over de oproepen? Als je al al die problemen hebt gehad met Dommel, dan zou ik toch in je plaats geen nieuw contract aangegaan zijn. Maar daar is het nu te laat voor .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 11 apr 2010, 01:52
ik kan via de dommel plesk zien dat er gesprekken zijn gebeurd naar een 0904 nr... medebewonders kan niet want ik woon alleen!Goztow schreef:Mja, kan je geen lijst krijgen met details over de oproepen? Als je al al die problemen hebt gehad met Dommel, dan zou ik toch in je plaats geen nieuw contract aangegaan zijn. Maar daar is het nu te laat voor .
ik heb een citline ...
als dommel mijn Oproepnummer blokkeerd kan me niet schelen,als ik maar van dommel af ben....
ik zie niet in waarom ik weer aangetekend zou sturen ,ze antwoorden toch niet en aan de telefoon als je ze belt zeggen ze gewoon meneer u hebt dit gebeld u MOET dit betalen....
das alles wat er gebeurd....
-
- Premium Member
- Berichten: 598
- Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
- Twitter: xtrshop
- Locatie: Antwerpen - Wilrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 47 keer
- Contacteer:
Zeg, als je alles beter weet, doe dan gewoon je zin, laat het forum gerust en zie maar wat er gaat gebeuren;dommel2010 schreef:ik kan via de dommel plesk zien dat er gesprekken zijn gebeurd naar een 0904 nr... medebewonders kan niet want ik woon alleen!Goztow schreef:Mja, kan je geen lijst krijgen met details over de oproepen? Als je al al die problemen hebt gehad met Dommel, dan zou ik toch in je plaats geen nieuw contract aangegaan zijn. Maar daar is het nu te laat voor .
ik heb een citline ...
als dommel mijn Oproepnummer blokkeerd kan me niet schelen,als ik maar van dommel af ben....
ik zie niet in waarom ik weer aangetekend zou sturen ,ze antwoorden toch niet en aan de telefoon als je ze belt zeggen ze gewoon meneer u hebt dit gebeld u MOET dit betalen....
das alles wat er gebeurd....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik had verschilende abonnementen bij Dommel en ze zijn allemaal stopgezet. Mafia is nog zacht uitgedrukt wat mij betreft. Ik heb een abbo dat al maanden op voorhand aangetekend werd opgezegd, tot 3x toe proberen ze mij te factureren en iedere maal bevestigen ze op een - arrogante manier - dat ze weten dat het opgezegd werd. Toch deze maand opnieuw een factuur.
Degene die nog in zee gaat met deze firma zoekt het zelf.
Degene die nog in zee gaat met deze firma zoekt het zelf.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
En het kan niet dat je modem open staat voor anderen om te gebruiken?dommel2010 schreef:ik kan via de dommel plesk zien dat er gesprekken zijn gebeurd naar een 0904 nr... medebewonders kan niet want ik woon alleen!Goztow schreef:Mja, kan je geen lijst krijgen met details over de oproepen? Als je al al die problemen hebt gehad met Dommel, dan zou ik toch in je plaats geen nieuw contract aangegaan zijn. Maar daar is het nu te laat voor .
ik heb een citline ...
als dommel mijn Oproepnummer blokkeerd kan me niet schelen,als ik maar van dommel af ben....
ik zie niet in waarom ik weer aangetekend zou sturen ,ze antwoorden toch niet en aan de telefoon als je ze belt zeggen ze gewoon meneer u hebt dit gebeld u MOET dit betalen....
das alles wat er gebeurd....
Of je DECT werkt gewoon met 0000 vaak standaard code.
Is bij de meesten zo hoor.proz schreef:Dat vind ik te ver gaan, laten we het houden op "erg nonchalant bedrijf dat zich enkel richt op het binnenhalen van klanten".Muziekbos schreef: Dommel is gewoon een mafia bedrijf.I:
Telenet vraagt tegenwoordig standaard hou oud iemand is, mijn buurman is 76, maar hij durft dat niet meer te zeggen, want dan nemen ze hem niet meer serieus!!
Maar het is altijd hun HD-recorder die crashed....echter vervangen doen ze niet!! Ook niet na herhaaldelijk klagen.
Belgacom/Scarlet zijn hetzelfde bedje ziek, met daarboven oneerlijke raw-copper praktijken EN het ligt nooit aan hun als er iets niet goed gaat!
Wat dat aangaat is Evonet nog altijd de beste kwa service....enkel bieden ze nog altijd geen VDSL2