Hello,
Rond de maand augustus gaan wij intrek nemen in onze nieuwbouwwoning.
Wij gaan Telenet Digital TV nemen voor televisie.
Kan ik dit nu reeds aanvragen en vragen om dat pas te instaleren/activeren/betalen rond augustus?
Bedankt!
Telenet Digital TV nu aanvragen later pas activeren.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
En wat wil je daarmee bereiken... dat je zeker bent van de installatie datum ?
Ja, je kan inderdaad een datum naar keuze opgeven.
Jep zodat we inderdaad daarvan zeker zijnr2504 schreef:En wat wil je daarmee bereiken... dat je zeker bent van de installatie datum ?
Ik ga ervan uit dat de activatiekosten dan wel meteen betaald moeten worden?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Ik denk niet dat dat gaat.
Vorig jaar rond augustus hebben we geprobeerd om onzer gehuurde digibox terug te geven en 1 te kopen aan 49 €.
We vroegen of we dat later mochten laten activeren, maar nee, we moesten het kopen, en direct activatiekosten geven + datum.
We mochten dus geen digibox kopen zonder te activeren,
of heb ik je vraag fout gelezen..
Vorig jaar rond augustus hebben we geprobeerd om onzer gehuurde digibox terug te geven en 1 te kopen aan 49 €.
We vroegen of we dat later mochten laten activeren, maar nee, we moesten het kopen, en direct activatiekosten geven + datum.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Vorige week nog een online bestelling gedaan en dat kan perfect.
Je krijgt bij een online bestelling een kalender te zien waarbij is aangegeven welke dagen er nog vrij zijn.
Datum kiezen en dan krijg je een bevestiging per email en post.
Je krijgt bij een online bestelling een kalender te zien waarbij is aangegeven welke dagen er nog vrij zijn.
Ik wil gewoon zeker zijn dat als we verhuizen, we meteen TV hebben.shahab schreef:Ik denk niet dat dat gaat.
Daarom dat ik dacht om dit nu al aan te vragen maar te wachten voor de installatie/leveren van de NUI/modem/digicorder tot eind juli / begin augustus.
Maar natuurlijk ga ik niet vanaf nu al abonnement gaan betalen vermits dit pas in augustus gebruikt zal worden...
Wat is eigelijk de gemiddelde wachttijd voor de installatie van digitale TV? Desnoods wacht ik nog een maand of 2 - 3 en wieweet zijn er tegen dan zelfs nieuwe acties...
Astralon schreef:Vorige week nog een online bestelling gedaan en dat kan perfect.
En wat moet er dan nu al betaald worden indien ik dat zou doen? (Ik neem sowiezo een Self Starter kit)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Loop eens door de online bestelling... je kan dan meteen zien welke datums je kan kiezen (maar is normaal binnen 1 a 2 weken).DaXearo schreef:Wat is eigelijk de gemiddelde wachttijd voor de installatie van digitale TV? Desnoods wacht ik nog een maand of 2 - 3 en wieweet zijn er tegen dan zelfs nieuwe acties...