Beste,
Ik ben een laatstejaarstudent aan de Hogeschool-Universiteit Brussel (HUB).
Naar aanleiding van mijn thesis doe ik momenteel een onderzoek naar de effectiviteit van internetboodschappen.
Hiervoor willen we meer bepaald jongeren tussen 18 en 26 jaar bevragen via een online enquête die ongeveer een 15-tal minuten duurt. Naar aanleiding hiervan roepen we ook jouw hulp in.
Je kan daarbij één van de 50 verrassingspakketten winnen, aangeboden door Unilever of misschien maak je wel kans om een Bongobon te winnen waarmee je samen met een vriend of vriendin wordt getrakteerd op een ontbijt met bubbels...
Verspreid deze oproep zeker verder onder vrienden, kennissen en familie. Als je minimum 5 mensen, die in aanmerking komen voor de studie, kan overtuigen om deel te nemen, verdubbel je je winstkans. Stuur de e-mail of de link van de enquête door naar hen en vergeet onderstaand e-mail adres er niet aan toe te voegen.
De enquête is hier terug te vinden:
http://hub.qualtrics.com/SE?SID=SV_1BbN ... &SVID=Prod
Alvast heel erg bedankt voor je medewerking !
Olivier Steenhaut
Voor verdere vragen/opmerkingen, gelieve te mailen naar [email protected]
Onderzoek naar de effectiviteit van internetboodschappen-WIN
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wat zijn "internetboodschappen" ?
Stomme reclame die te pas en te onpas tevoorschijn komt
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb het ingevuld.
Vol goeie moed begonnen. Je krijgt de keuze of je het "bericht gaat doosturen of niet". Uiteraard kies ik nee. Als er dan doorgehamerd wordt op de vraag waarom ik het wél doorgestuurd heb haak ik af natuurlijk...
Ik snap die irritatie... Maar het is een experimenteel onderzoek met hier en daar hypothesevragen onder de vorm van "Stel". Verder in het onderzoek zijn er dan wel weer vragen die variëren op basis van je vorige antwoord.Joris84 schreef:Vol goeie moed begonnen. Je krijgt de keuze of je het "bericht gaat doosturen of niet". Uiteraard kies ik nee. Als er dan doorgehamerd wordt op de vraag waarom ik het wél doorgestuurd heb haak ik af natuurlijk...
Alvast bedankt aan iedereen die mee doet
Daar kan ik eigenlijk niet zo veel over zeggen wegens mogelijke vertekeningen in de verkregen antwoorden maar in principe krijgt elke respondent slechts 1 van de 12 scenario's.r2504 schreef:Wat zijn "internetboodschappen" ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Huh... wat is de kans dat je zal doorklikken op het filmpje... en ik kan niet 0% antwoorden ?Joris84 schreef:Vol goeie moed begonnen. Je krijgt de keuze of je het "bericht gaat doosturen of niet". Uiteraard kies ik nee. Als er dan doorgehamerd wordt op de vraag waarom ik het wél doorgestuurd heb haak ik af natuurlijk...
Dergelijke spam (met de smeekbede hem zo massaal mogelijk door te sturen) gaat bij mij meteen in de prullemand !